Sådan fjerner du bekymring

Bekymring er en skyldfølelse. Det skaber stor stress og er ekstremt svært at fjerne fra vores dårlige vaner. Derfor er det meget bedre at leve et liv uden bekymringer.

trin

Billede med titlen Eliminer Worry Trin 1
1
Godkend at du bekymrer dig for meget. Nogle gange er det indlysende, fordi det optager vores sind hele tiden eller afslører sig i form af stress. Se om du ikke føler dig skyldig. I dette tilfælde fokuserer vi med vilje på tidligere begivenheder. Når vi bekymrer os, er begivenhederne til stede eller fremtidige. Hvis det er din skyld, skal du bruge wikiHows søgning til at finde passende artikler.
  • Billedbetegnelse Administrer dine penge Trin 7
    2
    Besvar spørgsmålet: "Hvad er du bekymret for?" Skriv om nødvendigt svaret. Her er nogle eksempler:
    • "Jeg tror, ​​jeg kommer til at blive fyret."
    • "Jeg er bekymret for at gifte Joan."
    • "Jeg er bekymret for global opvarmning."
    • "Jeg er bekymret for, at jeg forråde Beto, og han finder ud af det."
  • Video: Hypnose fjerner Angst og OCD

    Billede med titlen Eliminere Worry Trin 3
    3

    Video: Bekymringer er det dig? Bevidstheds Facilitator Heidie Kosiara

    Besvar spørgsmålet: "Hvorfor er jeg bekymret for denne fremtidige og mulige begivenhed?" Her er nogle eksempler:
    • "Hvis jeg bliver fyret, vil jeg være uden løn, og jeg kan ikke betale regningerne eller støtte min familie."
    • "Hvis jeg gifte mig med Joan, kan jeg ikke være glad, og jeg vil ikke være ulykkelig."
    • "Den globale opvarmning vil have mange negative virkninger for miljøet og kan endda afslutte livet på jorden på kort tid."
    • "Hvis Beto finder ud af forraadet, bliver han skuffet og kan endda bryde op med mig."
  • Video: Vi har fået Jørgen til at nyde sit liv igen. Hvordan? Fortæl dine forældre om os.



    Billede betegnet Deal med hypokondrier Trin 4
    4
    Gennemgå hvad du har skrevet indtil videre. Er det tydeligt, at du ikke tænker rationelt? Her er nogle eksempler:
    • "Manglende betaling af regningerne ville helt sikkert være dårlig."
    • "Ægteskab er et meget stort skridt, og selvfølgelig er jeg ikke klar til det. Hvorfor planlægger jeg at gå videre?"
    • "Selvom truslen om global opvarmning er reel, og vi er nødt til at handle nu, er der ikke meget at bekymre sig om i den nærmeste fremtid. Hvorfor er jeg så travlt med ting, der vil ske, når jeg er død?"
    • "Jeg indså, at jeg er mere optaget af det at være uden kæreste end med de følelser af Beto. Vi er ikke længere en ganske lang tid."
  • Billedbetegnelse Vælg et kvalitetslager til investering Trin 3
    5
    Besvar spørgsmålet: "Kan du gøre noget for at holde begivenheden i fare?" Tænk på alle mulighederne. For eksempel:
    • "Jeg kan prøve hårdere på arbejde. Hvis jeg gør dette, blot for at opdage, at dette job ikke tjener mig, jeg vil kigge efter en anden, der tilfredsstiller mig mere."
    • "Jeg tror en masse og se, om jeg er klar eller ikke efter et seriøst forhold. Hvis jeg ender med at finde ud, vil jeg ikke være tilfreds med Joan, jeg vil slå op med hende. Hvis der kun er bange for at tale, og jeg virkelig ønsker at tilbringe resten af ​​mit liv med hende bliver jeg gift. "
    • "Jeg kan ikke gøre næsten alt for at forhindre den globale opvarmning. Det er et politisk problem, så jeg skal ikke tale varmt om det. Måske kan jeg tage et kursus i offentlige taler for at kunne overbevise folk, at dette vil påvirke vores børnebørn eller oldebørn. Men hvis jeg ikke har tid, bør jeg bare acceptere denne virkelighed og være stille. "
    • "Måske opdager Beto svig og slutter med mig. Måske får jeg nok mod og fortæller ham, og lad os afslutte det. denne bekymring og fortsæt. "
  • Video: Frode Bergs svigerinne: - Vi er veldig bekymret

    Billede med titlen Eliminer Worry Trin 6
    6
    Sæt planen til handling. Det er den vigtigste del. Hvis du ikke handler, bliver situationen ikke løst, og du vil fortsat bekymre dig.
  • tips

    • Dine tanker kan gøre dig godt eller dårligt.
    • Livet er en gave fra naturen. Vær glad og leve intenst.
    • Ethvert udfald vil være bedre end levende bekymrende.
    • Hold optaget og prøv at "tænke" i nutiden.
    • Trin 3 er meget svært. Et godt tip er, hvis du ikke kan komme forbi dette trin, skal du holde øje med årsagen til bekymringen og se om det er rationelt.
    • Vær spændt når du taler eller arbejder.
    • Diskuter bekymringer med en psykolog, hvis det er nødvendigt.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com