Hvordan man har vaner af en tillidsfuld kvinde

Vores tillid har stor indflydelse på den måde, vi nyder livet på. Mennesker, der er selvsikker og glade med sig selv ubevidst og positivt påvirker individerne omkring dem. Har du bemærket den pige, der kommer ind i lokalet og alle mærker? Mennesker er tiltrukket af hende og hun indleder samtaler nemt med nogen i rummet. Hun er selvsikker! Når en selvsikker person går ind i et værelse, bemærker folk. Disse personer udstråler og projekterer selvtillid og lykke. En selvsikker person kan præsentere sig for alle og engagere alle i samtalen. De forbliver høje og stolte og bevæger sig med tillid.

De følger en kvindes vaner med "absolut tillid":

trin

Billedbetegnelse Har vaner af en sikker kvinde Trin 1
1
Brug positive affirmationer. Gentag flere positive sætninger for dig selv ofte. Dette er en meget kraftfuld måde at programmere det underbevidste sind på og skabe handling.
  • Billedbetegnelse Har vaner af en sikker kvinde Trin 2
    2
    Brug positive ord til at beskrive, hvad du vil ske og stemme dem med følelse og overbevisning.
  • Video: Dan Buettner: How to live to be 100+

    Billedbetegnelse Har vaner af en sikker kvinde Trin 3
    3
    Husk navnene på folk. Når du møder nogen, spørg personen om at gentage sit navn, så du kan forbinde navnet til den enkelte. Sig deres navne så ofte som muligt og gentag til dig selv inde i dit hoved fem gange. Hvis hendes navn er usædvanligt, spørg hende, hvordan hun staver sig selv og hvor hun kommer fra.
  • Billedbetegnelse Har vaner af en sikker kvinde Trin 4
    4
    Tag risici og handling. Din komfort zone er ikke stedet at bo! Hvis du vil have store ændringer i dit liv, skal du ændre de selvbegrænsende overbevisninger, der har holdt dig ude af at have det, du altid har ønsket.
  • Video: Dennis Priebe Will the Real Gospel Please Stand Up



    Billede titel Har vaner af en sikker kvinde Trin 5
    5
    Prøv nye ting! Lær en ny færdighed eller prøv en ny hobby. Vær ikke bekymret for fejl eller afvisning. Manglende er en mulighed for at lære. Hvis det ikke fungerede, find ud af hvorfor, foretag nogle ændringer, og prøv igen.
  • Billedbetegnelse Har vaner af en sikker kvinde Trin 6
    6
    Spørg dig selv "så hvad?"Når du føler dig fanget, eller når nogen laver eller siger noget, der påvirker dit tillidsniveau, spørg dig selv" hvad er pointen? "For eksempel:
    • "Jeg vil forsvare mig selv og sige noget, men de vil være uenige med mig." Så hvad?
    • "Jeg vil gerne gå til den begivenhed, men jeg er bange for, at jeg ikke kender mange mennesker." Så hvad?
    • "Jeg kan glemme, hvad jeg skal sige næste under en præsentation." Så hvad?
  • Billede titel Har vaner af en sikker kvinde Trin 7
    7
    Indse, at du grundlæggende siger til dig selv: Hvem bekymrer sig? Og hvorfor skal jeg passe? De fleste mennesker unødigt sætter for stor vægt på andres tanker og meninger. Generelt vil folk ikke se, at det mislykkes. Når du kigger på nogen giver en præsentation, står du ikke i publikum og forventer at han begår en fejl, ikke? Folk vil gerne se dig lykkes også.
  • Billedbetegnelse Har vaner af en sikker kvinde Trin 8
    8
    Gå overalt med tillid. Første indtryk er altid vigtigt. Før du går ind i et værelse, tjek din kropssprog - ikke-verbal kommunikation, der taler højt! Tag et par dybe vejrtrækninger og ånder langsomt op, stå op og hold øje forhøjet. Giv dig altid et stort smil og tror at du vil have en god tid og møde nogle flotte mennesker. Tjek din selvbevidsthed om døren.
  • Video: Red Tea Detox

    Billedbetegnelse Har vaner af en sikker kvinde Trin 9
    9
    Undgå selvbegrænsende overbevisninger, frygt og dårlige vaner. De holder os fra at opnå den ideelle succes og lever det liv, vi altid drømmer om. Vær sikker på at ændre alt! Dine relationer med mennesker, hvordan du kommunikerer med andre, din evne til at få det, du vil have ud af livet, et langt mere vellykket arbejdsmiljø.
  • Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com