Sådan overvinder frygt for russiske bjerge

O himlen, din familie og venner vil tvinge dig til en rutsjebane, og uanset hvor mange gange du prøver, er det umuligt at overvinde din frygt for disse legetøj. Ser det godt ud? Nå, hvis du ikke kan overvinde dem, prøv i det mindste at støtte dem. Du kan finde en ny hobby!

trin

Video: 3000+ Portuguese Words with Pronunciation

Billede med titlen Forlad rullekystere, hvis du hader dem Trin 1
1
Prøv ikke at se rutsjebane før tid. Se ikke videoer på Youtube, og prøv ikke at se det fungere, hvis det er muligt. Dette kan få dig til at tænke på negative ting som "Jeg vil hader dette" og "Kan jeg komme ind?" Eller endda "Hvad hvis der er en ulykke?" Disse tanker kan få dig til at give op. Hold øje på linjen.
  • Billedets titel Udvid Roller Coasters, hvis du hader dem Trin 2
    2

    Video: Meet the Mormons Official Movie - Full HD

    Har positive tanker. Tænk på ting som "Jeg vil elske dette" og "Jeg vil være stolt af mig selv." Dette vil hjælpe dig uhyre, selvom du ikke er klar over det. Undgå alle negative tanker.
  • Billedets titel Udvid Roller Coasters, hvis du hader dem Trin 3
    3
    Tøv ikke med at komme ind i legetøjet. Luk sikkerhedslåsen og bevæg ikke, før rutschebanen er tændt, eller du kan forsøge at flygte. Ignorer de afskrækkende kommentarer fra din familie og venner.
  • Billede med titlen Udvid Roller Coasters hvis du hader dem Trin 4
    4
    Undgå at græde eller nævne din frygt for enhver pris. Dette kan minde dig om, hvor skræmt du er, og at du ikke vil fortsætte på legetøjet.
  • Billede med titlen Udvid Roller Coasters, hvis du hader dem Trin 5
    5
    Sæt ved siden af ​​et familiemedlem / ven, hvis det er muligt. At sidde ved siden af ​​en fremmed kan være ubehageligt, især hvis personen er fanatiker om rulleskøjter. Disse mennesker plejer at gøre narr af begyndere, fortæller falske historier og gør skræmmende kommentarer.


  • Billedets titel Udvikl rullekystere, hvis du hader dem Trin 6
    6
    Når bilen begynder at bevæge sig, slappe af (medmindre det er en meget hurtig rutsjebane, hvor dette ikke er muligt). Selv på hurtige legetøj skal du huske at læne dit hoved og trække vejret normalt.
  • Billede med titlen Udvid Roller Coasters hvis du hader dem Trin 7
    7
    Hold øjnene lukkede, hvis du foretrækker det. At se genstande der kommer mod dig eller den vej, der skal rejses, kan gøre dig nervøs eller bange. Nogle mennesker foretrækker dog at holde øjnene åbne og vide, hvad der kommer. Prøv begge metoder og se, hvilken du foretrækker.
  • Billedets titel Udvid rullekystene, hvis du hader dem Trin 8
    8
    Værdsætter situationen. Chancerne er, at du aldrig har oplevet noget så kraftfuldt eller hurtigt. Dette kan være din eneste mulighed for at sætte pris på tyngdekraften og kraften, naturens kræfter og selve rutsjebanen.
  • Billede med titlen Udvid Roller Coasters, hvis du hader dem Trin 9
    9
    Hav det sjovt og prøv gør det ikke Hader hvert sekund Hvis du ikke kan elske oplevelsen, tøm dit sind og prøv ikke at tænke på, hvad du laver. Tænk på ting, der behager dig.
  • Video: "Babylon USA" - Full Movie 2017

    Video: Desolations of Jerusalem: History of the Seventh-day Adventist Church | Documentary

    Billede med titlen Udvid Roller Coasters hvis du hader dem Trin 10
    10
    Når turen slutter, overbevise dig selv om, at det var det værd. Spørg dig selv, "Var det så slemt, som jeg havde forestillet mig?" Prøv at tænke positivt, så du vil blive bedre forberedt, hvis du kommer til at møde en lignende situation i fremtiden.
  • tips

    • Hvis du har haft oplevelsen, skal du gå igen og holde øjnene åbne, hvis du lukkede dem på første forsøg. Det er muligt, at du bliver en fan af rutschebaner og ender med at gøre narr af dine venner, når de er bange.
    • Prøv ikke at sidde i slutningen af ​​bilen, fordi bevægelserne er stærkere.
    • Husk at rullebaner testes dagligt. Intet vil ske med dig. Også, hvis der sker noget, hvorfor igen?
    • Hvis du har hadet turen, husk at du aldrig bliver nødt til at køre en rutsjebane igen. Hold dig væk fra forlystelsesparker!

    advarsler

    • Forsøg ikke at flytte fra en lille rutsjebane til en stor. Du kan skubbe grænserne og blive endnu mere bange.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com