Hvordan man slippe af følelsesmæssig sult

Følelsesmæssig sult er et sundhedsproblem, og er blandt de spiseforstyrrelser Usynlige, så de er kaldet til at forårsage overspisning og fødevarer-blind person med følelsesmæssige sult forbruger med tvang, når du er ked af det, glad eller vred, for eksempel, uden selv at indse, at du spiser. Dybest set, hvis du spiser en cookie hver gang du føler følelser, spiser du "følelsesmæssigt". Her er nogle måder at kontrollere din følelsesmæssige sult på og afslutte dette problem.

trin

Video: Feng Shui Forudsigelser - Juli 2018 v. Feng Shui ekspert Zimon August

Billede med titlen Stop Emotional Eating Trin 1
1
Identificer de følelser, du føler, når du har lyst til at spise. Hvordan? Start med at lave dine normale daglige aktiviteter, og når du har lyst til at spise, tænk, "Er jeg sulten eller handler det om følelsesmæssig sult? Jeg er bare føler en følelse? "Man kan sige, at det er" ægte "sulten lytte til hendes mave, hvis du ikke føler sult smerter, det føles ikke den knurrende mave eller tom, er du ikke sulten, men dine smagsløg smag-ro dem ved at tygge en tyggegummi, der er velsmagende, men indeholder ikke sukker.
  • Billede med titlen Stop Emotional Eating Trin 2
    2
    Find en anden måde at fejre lykke på. For eksempel, i stedet for "gave" med en chokolade sundae når få det job, han ønskede, danse huset-du vil brænde kalorier og have det sjovt på samme tid.
  • Billede med titlen Stop Emotional Eating Trin 3
    3
    Find andre måder at slippe af med vrede. Yell, banke, sparke, skrive eller gøre meditation - gør alt, men hold dig væk fra mad!


  • Billede med titlen Stop Emotional Eating Trin 4
    4
    Find en anden måde at overvinde tristhed. Tal med nogen om dine følelser eller skriv om dem - du kan også danse eller endda køre rundt i kvarteret, da det er bevist, at fysisk aktivitet lindrer stress. Gør "noget" der hjælper dig gennem vanskelige tider - selv at råbe på din pude er bedre end at spise mad, der ikke er sund.
  • Billede med titlen Stop Emotional Eating Trin 5
    5
    Hold en dagbog om dine spisevaner. Dette vil hjælpe dig med at spore, hvad der udløser dine følelsesmæssige sultpangs og kan hjælpe dig med at løse problemet.
  • Video: Horoskop november 2016 - Om at SLUTTE fred med hva

    Video: Claves para entender la vida y volver a tu esencia - Suzanne Powell en Albacete 29-10-2016

    Billede Stop Emotional Eating Trin 6
    6
    Tillad dig selv at føle de følelser, du har forsøgt at fylde med mad. Spis ikke følelsesmæssigt i fem minutter ad gangen. Under processen med at føle disse følelser før undgås tale for sig selv: "Jeg tillader mig selv at opleve en bred vifte af følelser" eller "Feel mine følelser hjælper mig leve en fyldigere liv." Nogle gange de følelser, som du kører kan afgøres på en relativt kort periode, og du kan befri dig fra mønsteret kun ved at nægte at løbe væk fra dem.
  • tips

    • Hvis du bliver angrebet af følelsesmæssig sult på grund af vrede, sorg eller lykke, skal du ikke dømme dig selv for det. Alt du behøver er at bemærke, hvad du gjorde, og hvorfor- kan fortælle dig selv "Jeg spiste på grund af ... (stress, en kamp, ​​etc.) - måske næste gang jeg stoppe, før de spiser af samme grund og gøre noget sundere. "
    • Nogle gange kan du tale med en person - nogen - om din vane kan fjerne magtens kraft - problemet synes at være mindre, når du taler om det.

    advarsler

    • Kland aldrig dig selv!
    • Ved at spise, når du ikke er sulten, vil kun forstyrre din følelsesmæssige pasform og øge dit problem.
    • Kompulsiv spisning er et ekstremt farligt problem og kan føre til andre komplikationer - ignorer ikke følelsesmæssig sult og få hjælp så hurtigt som muligt!
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com