Sådan bliver du en sikker basketballspiller

Nogle gange vil du spille basketball, men er du også bange for at gøre noget forkert og at være en vittighed? Fryser du i starten og ved ikke, hvad du skal gøre? Dette sker for alle, selv med de største spillere i historien.

trin

Video: Hørsholm 79'ers Basketball D05 - afslutning mos SISU A.

Billede med titlen Vær en sikker basketballspiller Trin 1
1
Gå til en domstol og udøve dine dribbler, passerer og baner. Alt dette vil hjælpe dig, når du har kontrolleret disse færdigheder i basketball.
  • Billede med titlen Vær en sikker basketballspiller Trin 2
    2
    Begynd at forbedre dig selv i praksis. Prøv at fange bolden og smide. Uanset om du laver en bakke eller et frit skud. Men husk ikke at være fominha og tvinge en tonehøjde, passere bolden også!
  • Billede med titlen Vær en sikker basketballspiller Trin 3
    3
    Du skal ikke bekymre sig om, hvad andre siger om dig. Først vil du kun mærke dine fejl, men som du forbedrer folk vil kun se, hvad de forbedrer! Og det er hvad du vil have det?
  • Video: 5 Oktav Kerim Hoca Ses Analizi ve Oktav Nedir Sorusuna Tam Cevap !

    Billede med titlen Vær en sikker basketballspiller Trin 4
    4
    Spil som om det ikke var noget vigtigt, som om det var et videospil, og du var fri til at gøre, hvad du ønskede. Du kan fling og gøre alt andet du føler er nødvendigt. Det værste der kan ske er at blive taget ud af spillet og blive skældt.


  • Billede med titlen Vær en sikker basketballspiller Trin 5
    5

    Video: Top 10 Bruce Lee Moments

    Har tillid til dig selv! Det er den vigtigste del af alle! Lad ikke folk ødelægge din tillid, fordi vi desværre lever i denne slags verden. Bloker negative ord fra dine kolleger og erstat dem med positive.
  • Video: İlter Denizoğlu (Vokoloji Uzmanı) - Emre Yücelen İle Stüdyo Sohbetleri #12

    Billede med titlen Vær en sikker basketballspiller Trin 6
    6
    Ved, at hvis du betragter dig selv en tre (være den laveste), prøv at dreje en fem, så en ti! Du kommer til sidst derhen. Husk hvad Brian Scalabrine sagde efter Celtics sejren over Laker: "Om fem år vil du ikke huske mine fejl, om ti år vil jeg være blandt ligaens MVP`er, i 15 leder jeg mit hold i et NBA-mesterskab og i 60 år vil jeg fortælle alle mine præstationer til mine børnebørn. " Jeg skrev disse ord på muren i mit hus og læste dem til mig hver morgen. Disse ord har betydning, og du bør virkelig overveje dem.
  • Billede med titlen Vær en sikker basketballspiller Trin 7
    7
    Prøv at gå med "bedre" spillere fra dit hold eller kollegium. At være og lege med dem vil virkelig påvirke dig.
  • Billede med titlen Vær en sikker basketballspiller Trin 8
    8
    Vær villig til at modtage konstruktiv kritik, husk at dette kun vil forbedre dig.
  • advarsler

    • Bliv ikke en arrogant person! Ja, du skal være sikker på dig selv, men hvis du bliver en arrogant person, vil folk ikke lide dig og forvente meget af din præstation.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com