Hvordan bliver en udadvendt, hvis du er sur

Det er svært at nyde livet, hvis du er så genert, at du ikke engang kan udtrykke dine følelser, tale med folk, forlade osv. Der er et par ting, der hjælper dig med at slippe af med skygge og vise, hvem du virkelig er!

trin

Billede ud bliver, hvis du er skørt Trin 1
1
Øv dine følelser. Improvisation er fantastisk! Vælg et humør og prøv at handle som det. For eksempel: glad, vred, træt, heldig eller trist. Du kan gøre det selv i dit soveværelse, hvis du ikke vil have nogen til at se det. Husk at bruge kropssprog og stemme! Tal også med din refleksion som om du talte til en anden. Så du kan øve din accent og dine ansigtsudtryk, som smilet. Hvis du har problemer med krops sprog, sæt en sang til at spille og danse! Gør dette vil hjælpe dig med at kommunikere. Udøve også de mulige resultater, som folk kan sige og øve deres svar foran spejlet.
  • Billedets titel Bliv udgående, hvis du er skørt Trin 2
    2
    Smil for den, du vil have. Hvis du ser nogen sjov, en meget smuk person, en sjov baby osv. Smil på dem! Herefter kan du kaste et langt kig og få øjenkontakt. Når du også har det godt med øjenkontakt, skal du begynde at chatte udenfor. Men giv dig selv tid, det sker ikke natten over.
  • Video: How to spot a liar | Pamela Meyer



    Billedets titel Bliv udgående, hvis du er skørt Trin 3

    Video: HVORDAN BLIVER MAN GLAD? (01/09/2016) - 1309

    3
    Del dine positive kommentarer, hvis nogen har en smuk bluse, hvis nogen spiller et instrument godt, hvis de laver lækker mad og så videre. Sig det! Dette får dig til at ligne en venligere person, og folk vil også rose dig!
  • Video: Whisper-challenge med Adam Daniel

    Billedets titel Bliv udgående, hvis du er skørt Trin 4
    4
    Kom ud! Gå til shows, cafeer, film og nyd turen. Prøv at tale mens du er der. For eksempel i cafe: den første til at sige er din anmodning, så tilføj noget andet, "Um, tak, det er så lækkert," og når du kan gøre det, kan du kramme og stige yderligere. tjeneste, det er så lækkert. Kan du lide det? " Tillykke, du spiller bare chit-chat!
  • Video: Seoul Vacation Travel Guide | Expedia (4K)

    Billedets titel Bliv udgående, hvis du er skør Trin 5
    5
    Hjælp folk! Hvis nogen har problemer med bilen, er det kæledyr, der har kørt væk, tunge poser osv., Spørg om de kunne gøre noget. Husk at når folk har problemer, bliver de ofte panik, så hvis de ser vred ud, når du spørger, er det ikke din skyld! Nogle gange gør folk noget for dig eller giver dig noget til hjælp. Ligesom da jeg hjalp en mand med at få sin hund, og den næste dag da jeg gik til en sportsforretning for at købe skøjter, opdagede jeg at han ejede butikken. Så jeg fik skøjterne gratis! : D
  • Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com