Sådan laver du en ven smil

Gør din ven smil hjælper dig med at bevare dit venskab og gør også dine venner med dig og aldrig forlade dig. Der er forskellige måder at få din ven til at smile, men ikke til det punkt, at du ligner en klovn eller at de griner på dig og tænker dig en idiot. Det er muligt at få dem til at grine gennem ord eller gester. Dette er skridtene på, hvordan du får din ven til at smile.

trin

Billedets titel Lav en ven Laugh Step 1
1
Vær humoristisk. Hvordan laver nogen glad, hvis du er ensom eller endda vred? Hvis du vil have lidt sjov med din ven, og du vil få ham til at smile eller hvis du vil fortælle ham en vittighed, så sørg for at du er i godt humør. Det er din ven, der skal være begejstret, ikke dig.
  • Video: AMA og pranks med Simone og Theo | Theo & det magiske Talkshow | Ultra

    Billedets titel Lav en ven Laugh Step 2
    2
    Føl dig komfortabel og hvilet nok. Dette vil hjælpe dig til at tænke korrekt. Sjove vittigheder er nogle gange vanskelige at opfinde, hvis du er stresset eller med lidt søvn. Tænk ikke på nogle andre ting, der kan distrahere dine tanker, så du kan tænke godt på vittighederne, du vil fortælle din ven.
  • Video: Avril Lavigne - When You're Gone (Officia Music Video)

    Billede titel Lav en ven Laugh Trin 3
    3
    Først tænk. Før du begynder at snakke eller lave sjove vittigheder, tænk først. Du vil gerne få ham til at smile, lad ham ikke blive vred.
  • Billedets titel Lav en ven Laugh Step 4
    4
    Overdrive det ikke. Hvis du laver vittigheder af gester, skal du ikke fungere som en klovn. Ellers vil din ven kalde dig skør og kan endda gøre en undskyldning for ikke at gå næste gang du spørger, om han vil gå ud med dig og måske endda snakke med dig igen. Nogle mennesker vil ikke have en skør ven.
  • Video: Afsløring: Se hvordan Thanna ser ud | Theo & det magiske Talkshow | Ultra

    Billede titel Lav en ven Laugh Trin 5
    5


    Du kan sige umulige ting, men ikke meget. Det forstås, at en joke ikke er noget sandt. Sig noget utroligt, men sørg for, at din ven vil lide din vittighed. Eksempel, du kan starte din vittighed ved at sige: Jeg så et monster i morges, jeg var virkelig bange. Din ven kan så spørge dig, Virkelig? Hvor?. Til sidst svar: I spejlet, og jeg brød næsten det, indtil jeg indså, at det var mig.
  • Billedbetegnelse Lav en ven Laugh Step 6
    6
    Undersøg. Når du er på et offentligt sted og med mange mennesker rundt, skal du bruge dem som del af dine vittigheder, men sørg for at vælge en sjov person at sammenligne. Eksempel, du siger: Ser du den fyr der?, Han reagerer så: Ja, hvorfor?, du svarer Hvis han vender til venstre, ser han ud til min far, men hvis han vender til højre ser han ud til min onkel, men hvis han er foran, ved jeg det ikke! "Sandelig vil din ven spørge, hvem den næste person du vil nævne. Det bedste svar er: Min kæreste. Det er bedre, at din ven endnu ikke har set sin kæreste, eller at han ikke ved, at han har en, der ikke behøver at forestille sig. Forestil dig at du har en kæreste, hvis ansigt er det samme som din fars.

  • Billedbetegnelse Lav en ven Laugh Step 7
    7
    Drop en bum. Dette kan lyde vanvittigt, men det er stadig muligt at bruge det som et af dine vittigheder. For eksempel, hvis din ven taler så meget, og du begynder at blive træt af at lytte, er det den bedste måde at gøre det uden at sige noget, du ikke vil høre. Bare sig straks: Shh, stille, hørte du den lyd? Han vil så spørge, Hvad lyder?. Lad derefter luften inde i dig, men sørg for, at det vil lyde eller intet vil ske.
  • Billedets titel Lav en ven Laugh Step 8
    8
    Kig efter grimme og sjove ting. Der er mange ting i det miljø, du kan bruge i dine fag. Du kan sammenligne det med noget eller en anden, din ven også ved, men sørg for at kende dine grænser, da det nogle gange kan være stødende.
  • Billedets titel Lav en ven Laugh Step 9
    9
    Fjender. Du kan bruge din fjendes navn i din vittighed, sammenligne det med det, du vil have, men sørg for, at din ven ikke kan lide ham, eller at han ikke er en ven af ​​din fjende, ellers bliver du en fjende af din ven Eksempel: Hvis din ven er en stor håret mand, start din vittighed ved at spørge, Har du været i zoologisk have?. Og hvis din ven svarer ja, Så tilføjer du, "Så du gorillaen der?" og han svarer "klar", komplet: Kender du hans navn?, Hvis han reagerer Gør det ikke, Besvar navnet på din fjende og sig: Nu ved jeg hvor han arbejder på deltid! "

  • tips

    • Vær kreativ. Kig rundt og prøv at oversætte tingene og gøre det sjovt af dem.
    • Hvis du har fundet en sjov begivenhed, lav en historie om det og del det med din ven, men sørg for at det er sjovt.
    • For at være en bedre komiker, se komediefilm for at få en ide om, hvordan du får din ven til at smile.
    • Læs bøger om vittigheder.
    • Der er mange vittigheder på internettet. Vær sikker på at vælge de rigtige vittigheder til din ven, og det vil ikke fornærme dig.
    • Repræsentation er også en faktor, der gør din ven smil. Lær at lave vittigheder om berømtheder eller populære mennesker.

    advarsler

    • Brug ikke din ven eller kære i vittigheder. Ellers vil din ven være sur på dig.
    • Bed ikke din ven om at smile fordi det er pinligt.
    • Slippe af med osteagtig vittigheder. Hvis din vittighed lyder klæbrig, så prøv en anden vittighed.
    • Pas på hvad du siger, nogle vittigheder kan være støtende, og det vil medføre problemer.
    • Hvis din ven ikke er i godt humør, så spørg ham først hvad der er galt og tal om det, indtil han viser, at han er glad.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com