At beskæftige sig med ubehagelige mennesker

Nogle af os kan lade som om, at livet ikke er fuld af grimme mennesker, men det er ikke sandheden. At være uenig med andre er ofte en forsvarsmekanisme. Latterligt, er det ikke? Vi er alle udsat for denne situation, når vi bliver vrede eller ondt, men der er altid noget at gøre for at forbedre vores reaktioner.

trin

Billede med betegnelse Deal with Nasty People Trin 1
1
Accepter at der er ubehagelige mennesker. Medmindre du bor i månens verden, er dine chancer for at finde flere af disse mennesker i dit daglige liv meget højt. Du selv kan være en af ​​dem nogle gange. At håndtere det på en konstruktiv måde er at acceptere virkeligheden det første skridt.
  • Billed betegnelse Deal With Nasty People Trin 2
    2
    Ikke blive involveret med en ubehagelig person i nogen tid. Jo mere du ignorerer en persons negative holdninger, desto mere intensiverer de dem. I stedet for at argumentere, være klar til at forlade samtalen, som vist i næste trin.
  • Billed betegnet Deal With Nasty People Trin 3
    3

    Video: HOW TO MAINTAIN BRAIDS AFTER SWIMMING - HEAVY BRAIDS



    Under et samspil med en ubehagelig person, være klar til at reagere kort og afslutte samtalen. Dine svar skal være korte, faktuelle, så medfølende som muligt, men faste. Nogle af eksemplerne nedenfor kan virke for dig:
    • "Wow, vidste ikke det var så vigtigt for dig. Undskyld hvis min kommentar gjorde tingene værre. Jeg vil tænke bedre af det, og så talte vi."
    • "Jeg ser, du har en dårlig dag, jeg undskylder, jeg håber alt bliver bedre i morgen, jeg får se dig senere."
    • "Jeg er glad for du har vist, hvordan du føler om det. Nu forstår jeg bedre. Jeg er ikke enig med din mening, men jeg vil tænke over det senere, og vi snakkede."
    • "Jeg er ked af det? Jeg er hvad? Det er nyt for mig ... og ser allerede kaldte mig en masse! Ligegyldigt, jeg er i en fart, så løser vi det!"
    • "Jeg forstår, at min kommentar kan have forstyrret dig ved at forårsage denne reaktion. Lad os tale senere, efter at jeg har en chance for at genoverveje mine meninger."
    • "Nå, tak fordi du har afklaret din mening, næste gang jeg bliver bedre informeret."
    • (For folk, du ikke vil forhandle med igen) "Dette brudte produkt (eller service dårligt leveret) er bestemt ikke mit problem. Jeg vil ikke argumentere mere som dig - Jeg vil have et nyt produkt, eller jeg vil gå og kigge efter din overordnede "
  • Video: The LED's Challenge to High Pressure Sodium

    Billede med titlen Deal With Nasty People Trin 4
    4
    Skær forhold. Da en person var dum og ubehagelig for dig, ville enhver yderligere interaktion kun gøre tingene værre. Hvis du kan simpelthen ikke gå væk og ignorere denne person (fx hvis du venter på hende at bringe dig et produkt, eller venter på en tilbagevenden proces), bare vent i stilhed, ser på uret fra tid til anden og vise så sikker som muligt.
  • Billede med betegnelse Deal with Nasty People Trin 5
    5
    Prøv at sætte dig selv i personens sko. Husk ting, der får dig til at blive en ubehagelig person, som f.eks. Træthed, sult, lidelse, stress osv. Når det er muligt, genkende, at personen kan beskæftige sig med nogle af disse ting, og forsøge at reagere med så meget empati som muligt. Alle havde allerede en dårlig chef, smerter på at komme ud af sengen, en frokost, der ikke faldt godt osv.
  • Video: SILLY GAME NIGHT | We Are The Davises

    Video: MARIE MOORE SCORPIO SEPTEMBER 2018 MONTHLY HOROSCOPE

    Billede med betegnelse Deal with Nasty People Trin 6
    6
    Væg dine egne ord og handlinger. Har du gjort eller sagt noget for at fortjene uhøflig behandling? Nogle gange forstår du, hvad du forstår som høflig og hensynsfuld, som mangel på fasthed, og det kan give mange mennesker irritation. Du kan også have sagt noget dårligt uden at have lyst til (for eksempel at sige, at nogen skal arbejde mere, idet den person allerede er overbelastet med ting). Hvis du har fortjent en ubehagelig reaktion, er det en god mulighed for at lære at løse interaktionsproblemer gennem gensidig forståelse.
  • Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com