Hvordan man skal håndtere sarkastiske mennesker

Der er sarkastiske mennesker i verden, prøv alt hvad du vil, du kan ikke gøre noget ved det, medmindre det er nogen du er interesseret i og vil hjælpe med. Du kan "forsøge" at uddanne dem, men hvis du ikke er en tæt person, vil du ende med at ligne en idiot. Der er måder at hjælpe sarkastiske folk på, men de skal vide, at de gør ondt i dig og skal stoppe. Her er nogle tips, du kan bruge til at beskytte dig mod sarkastiske mennesker, som du ikke har noget imod at hjælpe med.

trin

Billede betegnet Deal med en sarkastisk person Trin 1
1
Bemærk hvordan sarkastisk personens humør er. Nogle gange, folk bliver sarkastisk, når de er vrede, bange, eller har en dårlig dag, og andre gange, de gør det, når de er omgivet af mennesker.
  • Billede betegnet Deal med en sarkastisk person Trin 2
    2
    Evaluer "følelsen" af samtalen - Du skal kunne fortælle om personen virkelig er sarkastisk eller bare siger de forkerte ting. For at gøre dette skal du være opmærksom på emner, toner og kropssprog.
  • Video: Kingslayer: how will Jaime's story end?

    Billede betegnet Deal med en sarkastisk person Trin 3
    3
    Reagere på en civiliseret måde, selvom du finder ham fornærmet. Prøv at vende det, de sagde, da det får dem til at se svage ud. Hvis det er nogen, du gerne vil hjælpe med at stoppe med at være sarkastiske, lad personen vide det.
  • Billede betegnet Deal med en sarkastisk person Trin 4
    4


    Hvis du er en komplet fremmed, ignorerer du og går væk. De er ikke værd din tid, og du vil ikke rette eller forbedre deres dag. Forsøger at blive involveret med en person, der vil have dig til at føle sig så slemt, som han sandsynligvis kun har ét resultat: Du vil føle dig så dårlig som ham. Er det det værd? Det synes vi ikke.
  • Billede betegnet Deal med en sarkastisk person Trin 5

    Video: Ting som irriterer (Annoying things) Atle Antonsen

    5
    Gentag det, han sagde til dig, hvis han fortsætter med at fornærme dig. Eller bedre endnu, gå væk.
  • Video: The Whole Story: Little Heroes Joker w/ Spiderman, Batman, Paul Fun in Real Life Comic SuperHeroKids

    Billede betegnet Deal med en sarkastisk person Trin 6
    6
    Foregive dumhed. De fleste sarkastiske kommentarer, når de tages bogstaveligt, er imod, hvad de er beregnet til. Det er tonen hos den person, der forårsager sarkasme. At være sarkastisk er ikke sjovt, når målpersonen nægter at anerkende eksistensen af ​​sarkasme. For eksempel:
    • Hvis nogen siger sarkastisk, "ja, jeg er sikker på at du ved alt om det," svar "wow. Jeg er meget smigret, at du synes det, men jeg har stadig meget at lære. "
    • Hvis nogen sarkastisk sagde: "Alle ved, hvor berømt verden franskmændene er ved deres uddannelse med engelsktalende turister," du kan bare reagere, "Virkelig, jeg havde aldrig hørt det før, men nu er jeg endnu mere ængstelig at kende stedet. "
    • Når nogen er sarkastiske, skal du bare svare "Se dig næste tirsdag!" og forlade.
    • Hvis nogen siger, "God Einstein," spørg "Hvem er Einstein?" Hvis de reagerer, "Du, smart ass," synes meget bekymrede og sige, "men jeg er ikke en Einstein. Er du sikker på det er det du mener? Hvorfor tror du, at jeg er fysiker Albert Einstein? Han døde mange år ved du det. "
    • Uanset om du ikke virker ægte i din "dumhed", er det vigtigste at lade personen forstå, at du nægter at spille deres offensive spil. Denne type person er altid flov, hvis du nødt til at forklare din vittighed, og foregive at være dum, du tager alt det sjove ud af det.
    • Hvis nogen siger sarkastisk: "Jeg kan virkelig godt lide din nye frisyre," svarer i en endnu mere sarkastisk tone. "Åh, jeg elsker din nye frisyre!" selvom han ikke har en ny hårstil. Accenting "din" vil gøre dem spørgsmålstegn ved, om du er sarkastisk, eller hvis de faktisk har en ny hårstil.
  • Billede betegnet Deal med en sarkastisk person Trin 7
    7
    Du kan kun omdirigere disse folks ord. Når du optræder som om de ikke er sarkastiske, får det dig til at ligne en taber. Ligesom ovenstående trin gør dette dig dumt og ikke cool. Du kan bare grine på det. Eksempel: "Åh ja, jeg er sikker på, at du ved alt om det." Svar dem. Svagheden hos en sarkastisk person er et godt givet svar. De forventer, at du optræder som en feje. Du kan sige, "Åh ja, og du er meget ved det også, geni."
  • tips

    Der er to typer sarkastiske folk: dem, der gør dette for at være sjove, eller dem der gør det, fordi de er i dårlig humør eller irriteret. Hold det irriterede.

    • Nogle gange kan en person, der er ved at blive sarkastisk er virkelig bange, eller er i en situation, hvor de ikke ved, hvordan de skal håndtere, og det er den måde, hun har lært at håndtere det. Hvis det er nogen du kan lide, skal du tænke over det, før du afviser personen. Hvis du er en person du er ligeglad med, afvis det, og husk at det er hun, der har brug for hjælp, ikke dig.
    • Genkend når folk griner med dig, og når de griner på dig.
    • Sarkastiske mennesker bryder sig ikke rigtig. Prøv ikke at være den første til at fornærme, fordi de får et hurtigt svar.
    • Hvis det er nogen, du bekymrer dig om, konfronterer den, når du er både afslappet. Ikke en ven? Gå væk
    • Hvis en person kalder dig dum eller ubrugelig som svar på deres skævhed, skal du bare gabbe og smil lazy.
    • Tonen er afgørende, når du snakker med disse mennesker - Lyt ikke agiteret, eller vil bare opmuntre dem
    • Hvis du ved, at en person er sarkastisk, hold dig væk fra hende.
    • Nogle gange har en person, der er sarkastisk, en dårlig dag, så prøv ikke at blive vred på hende, det kan gøre dagen mere værre.
    • Prøv at gøre det lyde som om du er smart.
    • Hvis du kommer på tværs af den fyr, der leder efter grin, ville det være rart at spille sammen og fortsætte den sarkastiske samtale. Men kender grænserne.

    advarsler

    • Du kan få en knytnæve ved at forvirre sjove sarkastiske mennesker med nervøse.
    • Ikke alle er der for at forkæle dig eller få dig til at føle dig dårlig. Ofte kommer sarkasme naturligt. Hvis en sarkastisk person skal håndtere falske mennesker hele tiden, kan de ende med at blive irriteret. Normalt forsøger sarkastiske folk bare at være sjove ... lære at håndtere det ... ved at konfrontere dem en efter en. Dette er noget, de absolut ikke vil have.
    • Hvis du misforstod sarkasmen og den person, der forklarede at du var sjov, var de virkelig. Tag det ikke personligt.
    • Sarkasme bør ikke forveksles med simpel uhøflighed. "Vittigheder" om race, størrelse, farve, økonomiske situationer og så videre bør ikke overses. Undgå denne person.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com