Hvordan man fortæller nogen, du er ikke interesseret

Det kan være svært at ikke lade nogen ned, når du ikke er interesseret. Samtalen vil være pinlig uanset hvad der sker, og det er aldrig sjovt at skade andres følelser. Når følelsen ikke er gensidig, er det vigtigt at formidle det til den anden person med ærlighed og følsomhed. Du vil sukke med lettelse, når samtalen er forbi, og vær sikker på at du har gjort dit bedste.

trin

Billedets titel Fortæl nogen dig` class=
1
Forsvinde. Dette er ikke den enkleste måde at gøre dette på, og det kan tage et stykke tid for den anden person at opdage, at du ikke er interesseret, men mange mennesker gør det. Sig ikke noget til nogen - lad ikke personen falde og sige til alle dine venner til fælles: "Jeg kan ikke gå ud i denne weekend. Denne fyr er forelsket i mig, og jeg ønsker ikke at fodre ilden." Det ville ikke være cool.
  • Billedets titel Fortæl nogen dig` class=
    2
    Vær ærlig. Sig "Jeg sætter pris på dine følelser for mig, men jeg deler dem ikke. Jeg kan godt lide dig som ven, og det er alt." Du behøver ikke give grunde. Hvis følelsen ikke er der, er der ingen måde. Vær rede til at gentage dette et par gange - når man ikke vil høre sandheden, skal man til tider gentage det, for denne sandhed kan være for smertefuld at fordøje på en gang.
  • Billedets titel Fortæl nogen dig` class=
    3
    Undgå at sige, at du er "ikke klar" for et forhold lige nu, medmindre det er den almindelige sandhed. Folk siger normalt dette, når de ikke er interesserede i et forhold til `den person`, men du ville nok være `klar til et forhold`, hvis en person, du er virkelig interesseret i, ville være interesseret i dig! Så det er en løgn, og det kan virkelig skade den anden person, fordi det får dig til at tro, at alt hvad du behøver, er tid, og at hvis han bare venter på sin tur, kunne han i sidste ende komme derhen. Der er også en god chance for at din løgn vil blive udsat, hvis du starter et forhold, og den person finder ud af det.
  • Video: 31 - Hvad koster par-coaching?

    Billedets titel Fortæl nogen dig` class=
    4

    Video: Der er ingen penge i raske mennesker, men hold dig rask alligevel!

    Undgå også at sige at du er i et forhold, hvis du ikke er. Af de samme grunde ovenfor: Mens de fleste af os giver op, når vi hører noget som dette, kan nogle vedholdende mennesker beslutte at vente på slutningen. Og igen er der risikoen for din beundrer at finde ud af at du fløjte enkelt i en bar.


  • Billedets titel Fortæl nogen dig` class=
    5
    Hvis du er i et forhold, skal du sørge for at personen ved det. Flere fornuftige mennesker vil trække sig tilbage, når de hører deres hjerte tilhører en anden person, så deres arbejde bliver færdigt. Men nogle mennesker lidt sværere. Hvis dette er tilfældet, vil du sørge for, at du snakker så lidt som muligt med denne person. For eksempel, hvis fyren spørger, om du så den nye film, som alle taler om, kan du måske sige, "Jeg skal tage min kæreste til at se dig i næste uge" eller "Jeg gør det ikke, men min kæreste elskede det virkelig, og vi har lignende smag . " Hvis han eller hun spørger om dit job, skal du nævne, hvad din kæreste også gør for at leve. Dette informerer den person, at dit forhold er fast, og du er ikke sandsynligt at forråde. Bare sørg for at holde tingene enkle og positive. Enhver negativ detalje vil kun få personen til at vente på en opsigelse, selv om det er noget lille eller dumt.
  • Billedets titel Fortæl nogen dig` class=
    6
    Respekter personens privatliv og værdighed. Når du opdager, at nogen har en crush på dig, og følelsen ikke er gensidig, har du beføjelse til at beskytte eller ødelægge denne person. Det er generelt bedre at beskytte folk, så af hensyn til at være venlige og anstændige må du ikke ende med det på andres frænde. Hvis han eller hun siger upassende ting foran andre, som f.eks. "Vent, indtil jeg får dig alene!" (selvom det blev sagt sjovt), bare grin. Når du finder en passende tid, f.eks. Når du kommer sammen i køkkenet, skal du ikke spilde tid. Sig, "Se, jeg mente ikke at genere dig derude, men jeg har ikke det godt med sjov." Når han / hun reagerer, "Det var bare en joke ..." Du skal svare med, "Nej, ikke rigtig." Jeg kan ikke lide det. føler mig dårligt foran andre, bedes du vende tilbage til denne fordel for mig ikke at spille sådan. "
  • Billedets titel Fortæl nogen dig` class=
    7
    Hold det rigtigt hele tiden. Hvis du fortsætter med at gøre upassende observationer, røre ved dig selv, selv om du er forsigtig med at være mild og diskret, så begynder du straks at starte den dårlige ved roden. Dette er under "Jeg kan lide dig som du kan lide mig." Hvis du bad privat og respektfuldt for ham at stoppe og han ikke gjorde det, så er alt retfærdigt. Du kan bare rette op på ham: "Vent, det betyder, at der sker noget mellem os, og det er ikke, jeg vil bare gøre det klart." Se direkte på personen, når du siger det. Hold dit udtryk blødt, men fast, hvis det er muligt. Dette giver alle mulighed for at vide, at du ikke taster, og lad personen vide, at du ikke kommer ind på det, offentligt eller på anden måde. Hvis du er på arbejde eller i skole, lad personen vide, at du vil lede efter din lærer eller chef, hvis adfærden ikke stopper (og så opfyld din trussel)
  • Billedets titel Fortæl nogen dig` class=
    8
    Få en partner. Når du går til steder, som personen er til stede, skal du ikke gå alene. Tag en ven med dig. Med andre ord kan du blødgøre virkningen af ​​at være på samme sted på samme tid blot ved at dukke op med en anden. Din partner kan hjælpe dig med at føle sig mere komfortabel og forhindre dig i alt for stor betydning for situationen. I sidste ende er problemet ikke din, trods alt - problemet er følelsen af ​​den anden person.
  • Billedets titel Fortæl nogen dig` class=

    Video: DETTE BILLEDE Kan Fortælle Dig Om Dit Kærlighedsliv ( Test )

    9
    Forbered dig på at skære kontakten. Nogle gange kan følelser af en anden person for dig blive for intens for den person, der skal kontrollere, og han eller hun kan gøre eller sige ting impulsivt, skræmme dig eller gøre dig ubehageligt. Hvis dette er tilfældet, og du finder det meget svært at bruge tid sammen med den pågældende person, da du hele tiden er opmærksom på den underliggende flirtation, må du muligvis afstå fra at gøre nogen aktivitet med personen.
  • Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com