Sådan fortæller du en kvinde, du er ikke interesseret i

Denne artikel vil vise dig, hvad du skal gøre og sige, når du ikke er interesseret i en kvinde.

trin

Billedets titel Fortæl en kvinde du` class=
1
Fortæl hende, at du ikke har interesse i at forholde dig mere alvorligt, så snart du indser, at dette er din følelse. Du ønsker ikke at afværge det uundgåelige eller give det forkerte indtryk til det.
  • Video: My Mom's Cruel and Unusual Punishments

    Billedets titel Fortæl en kvinde du` class=
    2
    Samtalen skal være privat, men vælge en neutral placering. Hvis du går og snakker med pigen personligt, skal du gøre det på et sted, der er let for dig at stå op og gå væk - et offentligt sted, der ikke er for overfyldt, som en parkbænk eller en spadseretur i nærheden af ​​indkøbscenteret. Tal ikke i dit hjem, fordi det altid er sværere at få nogen til at gå væk, end du selv afstander.
  • Billedets titel Fortæl en kvinde du` class=
    3
    Fortæl hurtigt sandheden til hende. Det behøver ikke at være en meget lang samtale. Sig sådan noget: "Se, jeg ville fortælle dig noget. Jeg er rigtig smigret, at du kan lide mig, og jeg føler mig ubehagelig for at sige dette, men min følelse er ikke den samme."
  • Billedets titel Fortæl en kvinde du` class=
    4
    Tillad pigen tid til at identificere, hvordan hun vil føle sig om din erklæring, men ikke taler om hvorfor du ikke er interesseret i hende. Faktisk gør dine grunde ikke noget - hvis pigen ikke appellerer til dig, appellerer den ikke til dig, periode. Alt du siger vil kun medføre mere følelsesmæssige sår og vil sandsynligvis ikke forbedre situationen overhovedet. Bare sig noget simpelt, som "Tinder var forkert" eller at pigen er en meget flink person, men du vil ikke relatere til hende.


  • Billedets titel Fortæl en kvinde du` class=
    5
    Tilbyde enhver hjælp, du kan. Ideelt set har du ikke dateret hende i lang tid - de fleste mennesker, der indser, at de ikke er interesserede i et forhold, gør det så hurtigt. Hvis der er et specifikt problem, som det faktum, at hun ikke løsner fra dig fra første minut af dating, skal du finde en mild måde at sige dette på, uden at såre hendes følelser og påpege, at hun vil hjælpe dig i fremtiden. Sig: "Det er for hurtigt for mig" eller noget. Hvis hun foreslår at du skal gå mere roligt, sig det ordentligt: ​​"Der er også andre grunde, men de er ikke vigtige. Det betyder, at jeg gør det ikke Jeg vil fortsætte dette forhold, "eller" Tilgiv mig. Du er en rigtig flink person, men det passer mig ikke. "
  • Billedets titel Fortæl en kvinde du` class=
    6
    Forlad stedet. Forlæng ikke dit "ophold" - så snart hun har brugt tid til at udtrykke den vrede eller sorg du har følt, bare fortæl hende, at det er tid for dig at gå og ønsker hende alt det bedste.
  • Billedets titel Fortæl en kvinde du` class=
    7
    Afslut ikke forholdet uden at løse problemerne mellem de to af jer. Det er meget vigtigt ikke at give håb til kvinden og sige, at hun måske en dag måske har en chance med dig. Nogle mennesker synes, at dette er en måde at sige, hvad de føler på en mild måde eller "for at minimere virkningen", men det er meget bedre at håndtere virkeligheden. Piger, der har taget en stærkere "bump" vil holde sig til ethvert lys ved enden af ​​tunnelen og vil ikke fortsætte med at leve eller kigge efter en anden person, indtil du fuldfører forholdet. Vær direkte og fortæl hende, at det er for evigt - det er den bedste måde at klare det på.
  • Billedets titel Fortæl en kvinde du` class=
    8

    Video: How we met!

    Tal altid godt om kvinden til andre eller ikke sige noget om hende. Sladder eller taler dårlig om en anden person fører aldrig til noget positivt. Hvis nogen spørger dig, skal du bare sige "det fungerede ikke" og hvis en ven fortæller dig, at pigen har en ny kæreste, der synes at være meget glad, bare sig "Det er godt! Jeg er meget glad for hende."
  • tips

    • Ved at det er helt normalt og sundt nogen følelse, der opstår i forhold til dig eller hende. Der er ingen grund til at redde hende fra hendes tristhed.
    • Vær klar og direkte i din kommunikation, vær venlig samtidig. Har medfølelse for det faktum, at hendes følelser kan have været langt mere ekstreme end din, idet hun ved, at hun kan blive skuffet.
    • Forsink ikke for lang tid at fortælle, at du ikke elsker hende længere, eller hun vil kun blive mere ondt.

    advarsler

    • Brug ikke undskyldningen "Jeg tror ikke, det er det rigtige tidspunkt for mig at have et forhold," medmindre det er sandheden og intet mindre end sandheden! Der er ikke noget der gør ondt mere end at vide, at den anden person har løjet, og hvis du begynder at danse en måned senere, vil hun indse, at du har været uærlig.
    • Prøv ikke at trøste pigen ved at sige, at hun en dag vil finde nogen cool. Sandsynligvis vil det virkelig ske, men da du slutter forholdet, er der ingen måde at sige dette uden tilsyneladende nedslående.
    • Hvis kvinden er meget knyttet til dig, kan det være forsigtigt at fortælle hende på et mere bestemt sted, så hvis hun bliver meget sur, skal du ikke skamme sig offentligt.
    • Hvis pigen er forelsket i dig, vil hun nok græde (i hvert fald lidt). Hold roen og husk at tale med pigen nu er meget bedre end at foregive at lide hende og spilde deres tid!
    • Hvis det begynder at jagte dig på en måde, der gør det til et problem, skal du behandle det som noget alvorligt med det samme, så det fungerer korrekt. Forfølgelse af mennesker eller indgyde frygt i et normalt individ uden brug af eksterne faktorer betragtes som en forbrydelse og bør ikke tages som en vittighed. Lige som mange forfølgelsesmål - kontakt politiet.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com