Sådan flirter du med en pige på Facebook

Hvis du vil flirte med en pige via Facebook, vil denne artikel fortælle dig, hvordan og hvornår du skal gøre det. Lad os komme i gang.

trin

Billede med titlen Flirte med en pige på Facebook Trin 1

Video: Piger: Hvordan scorer jeg en dreng?

1
Når hun er online, bare sig hej. Hvis hun svarer, fortsæt samtalen som du normalt ville sige ting som hvad du laver, hvordan du er osv. Afhængigt af hvor længe du kender personen, eller hvor tæt du er til hende, skal du tilføje en "kat" en gang imellem. Men ikke for meget, eller hun tror du er mærkelig.
  • Billede med titlen Flirt med en pige på Facebook Trin 2
    2


    Hvis du bare flirter, og du ikke planlægger at ringe pigen ud, kan du gå længere, end du ville, hvis du ønskede at invitere hende. Sig nogle osteagtige ting, som "lugter du maling? fordi det maler et klima. " Det lyder underligt og klæbrig, men det gør pigerne grine. Hvis du ikke planlægger at ringe til pigen, skal du stoppe ved og ikke flirte. Fortsættelse kan forårsage unødvendigt drama.
  • Billede med titlen Flirt med en pige på Facebook Trin 3
    3
    Hvis du virkelig vil ringe til pigen, siger du ting som "Du så rigtig smuk ud i dag" eller "Jeg kunne godt lide dit hår i dag." Lov, men se ikke for insisterende. Eller gennemse et af hendes nyligt uploadede fotos.
  • Video: Drenge: Hvordan scorer jeg en pige?

    tips

    • Husk at være dig selv, vær ikke en person, du er ikke på grund af en pige.
    • Hvis du kalder pigen for at forlade, og hun siger nej, skal du ikke blive nede. Husk, at der er mange piger, der ville være heldige, hvis de gik ud med dig.
    • Altid se ud som en god, sjov fyr. Piger sånde.
    • Se heller ikke sådan ud.
    • Ring ikke til hende for at forlade internettet eller beskeden. Opkald er den bedste mulighed, hvis du ikke kan gøre det personligt.

    advarsler

    Video: SÅDAN SCORER DU DRENGE! | Girltalk Q&A 2015

    * Husk ikke at være for insisterende. Det kan skræmme pigerne.

    • Hvis hun siger nej, må du ikke forbande, blive sur eller fornærmet, fordi du ødelægger enhver chance med pigen. Hvem vil have den slags ansigt?
    • Aldrig fornærme hende. Du kan ende i problemer.
    • Besvar alle spørgsmålene. Forsøg aldrig at reagere.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com