Hvordan man glemmer fortidens smerter

At glemme fortidens smerter er ikke let. Smerte har en cyklus - så forsøger at glemme for tidligt, vil det ikke fungere. Men nogle smerter forbliver blot og korroderer mennesker. Tid, som de siger, helbreder, men nogle gange behøver du lidt mere hjælp.

trin

Metode 1
Nå dig selv: Hjælp dig selv

Video: Sleiman sig du er min

Billedets titel Lad gå af fortidssmerter Trin 01

Video: Sååå rinder 2017 ud, hvordan er året gået for dig? Clairvoyant numerologisk læsning ☆☆

1
Brug selvhjælpsteknikker. Prøv dem ud. Identificer som fungerer bedst for dig. Du kan måske føle sig underlig eller endda dum i starten, men disse populære teknikker arbejder faktisk for forskellige mennesker.
  • Gentag bekræftelser. Sig om morgenen "Jeg er glad for at lade fortidens smerte gå væk nu" og om natten siger "Jeg er god nok, og jeg fortjener at være glad." Gør dette til en almindelig praksis, når du ser i spejlet. Syng, skriv eller siger det højt eller for dig selv. Opret et kunstværk, der inkorporerer disse bekræftende ord og beholder det, hvor du ser det ofte.
  • Øv dig opmærksomhed. Når du begynder at tænke på, hvad der skete, scatter disse tanker forsigtigt og skab et godt billede til at tænke på - som en smuk blomst eller en person, du bryr dig om. Det kan måske virke svært i starten, men med praksis vil dit sind genopstå.
  • Prøv et ritual. Skriv om, hvad der skete med dig, så du kan føle smerten som du føler dig alene på et stykke papir. Riv det, du skrev i stykker. Derefter brændes brikkerne ved hjælp af en sikker container (og hvis du er ny, under tilsyn af en voksen). Når de brænder, siger højt: "Gå væk, fortidens smerte."
  • Stop mønstre, der er usunde. Identificer obsessive ritualer og tvangsmønstre relateret til din smerte. Husk at denne følelsesmæssige smerte er en opfattelse, og at du kan falde i usunde mønstre ved at reagere på det. Prøv at være opmærksom på disse adfærd og stoppe dem.

Metode 2
Forstå hånden: Bede om hjælp

Billede med titlen Lad gå af fortidssmerter Trin 02
1


Deltag i en supportgruppe i dit fællesskab. Kig efter en gruppe, der behandler følelser af smerte (for eksempel en dødsfald eller barndomsskader). Del dine oplevelser med andre. Identificer dig selv. Indse, at du ikke er alene, når du føler dig ondt. Har håbet om, at du, såvel som andre i gruppen, kan begynde at helbrede.
  • Video: Jeg Husker En Tid - Teaser

    Billede med titlen Lad gå af fortidssår Trin 03
    2
    Søg professionel terapi. Find en individ eller gruppe terapeut med erfaring i tidligere smerter eller genopretning fra traumer. Du må muligvis tale om fortiden og dine følelser flere gange for at finde en forsoning.
  • Billede med titlen Lad gå af fortidssvind Trin 04
    3
    Søg spirituel komfort. Prøv guidet meditation. Prøv at gå i kirke. Hvis dine åndelige behov ikke bliver opfyldt eller din åndelige praksis ikke løser dine følelsesmæssige behov, skal du prøve noget andet.
  • advarsler

    • Hvis du forsøger ritualet for brændende papir - vær forsigtig. Gør det udendørs på en varmebestandig overflade og væk fra løv og andre brændbare genstande. Brug en brandsikker beholder og få vand for hånden for at være sikker.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com