Hvordan være stolt af din udseende

Der vil være dage, hvor du vil se i spejlet og se nogle ting om dig selv, der vil behage dig, men på andre tidspunkter kan disse bedre funktioner virke som "fejl". Så lad os være ærlige: Har du nogensinde været ubehagelig med dit udseende? Uanset om det er dine tænder, din vægt eller noget andet - bare ved at det ikke er værd at bekymre sig om. Det bedste du kan gøre er at håndtere situationen. Det er bedre at være glad som du er, og hvis du vil finde lykke, skal du være i fred med dig selv.

trin

Billedbetegnelse Vær stolt af din udseende Trin 1
1
Se i spejlet i et godt oplyst rum. Selvom det du ser er bare en refleksion, er det meget mere præcist end andre måder at se på dig selv. Brug så meget tid som du har brug for til denne opgave. Selvom det tager en uge, vil det være det værd.
  • Video: Er jeg stolt over at være sort? | Angel Namande

    Billedbetegnelse Vær stolt af dit udseende Trin 2
    2
    Identificer de dårlige ting. Først og fremmest skal du vælge alle de ting, der giver dig følelse ubehageligt med dig selv. Hvis det hjælper, skal du tage et notesblok og en pen med dig og skrive den ned. For eksempel, hvis du har problemer med din vægt. Virkelig tænke over det og være fornuftigt. Ved at være "følsom" skal du være moden og i stand til at fjerne vigtigheden af ​​disse "fejl". Du kan ikke overdrive ting og virkelig nødt til at tænke på det på en neutral måde. Det ville være fantastisk, hvis du pludselig kunne tænke: "Vent, hvad siger jeg? Jeg er ikke fed / tynd!" Prøv ikke at overdrive det for meget i dette trin. Hvis du ender i tårer eller føler sig modløs, skal du sætte en pause og derefter prøve igen, når du føler dig bedre.
  • Video: The Sims 3 Kæledyr Trailer

    Billedbetegnelse Vær stolt af dit udseende Trin 3
    3
    Identificer de gode ting. For eksempel starte med bare at kigge på sine hænder spontant og tænker, "Hmm, ja, jeg har meget rart negle, og mine hænder er helt sarte Min blege hud er virkelig helt unik.". Dette kan udløses på flere forskellige måder afhængigt af personen, og kan også få dig til at føle sig lidt bedre hver gang du identificerer noget nyt. Dette er blot et eksempel på hvordan du kan komme i gang. Hvis du føler, at du ikke kan finde noget, du kan lide om dig selv, skal du nok slappe af lidt og være mere optimistisk. Hvis du tænker "Jeg er grim, jeg er fedt, jeg er det, jeg er, at" hele tiden, du bare løse disse ideer ind i hans hoved, og naturligvis vil ikke gøre noget. Du skal være følsom og neutral.
  • Billedbetegnelse Vær stolt af dit udseende Trin 4
    4
    Lav en erklæring. Dette kan gøres med et punkt, bevis og nogle forklaringer. For eksempel kan du starte med "Jeg er glad for jeg er anderledes. Jeg har nogle kurver, men det betyder ikke noget, fordi nu er jeg tryg ved mig selv og i det øjeblik jeg er glad og behøver ikke nogen forandring." Eller du kunne bare sige noget simpelt som "Jeg er virkelig sød."
  • Billedbetegnelse Vær stolt af dit udseende Trin 5
    5
    Smilende. Smil virkelig. Smil fordi du i løbet af denne session var i stand til at løse et problem, der havde med dit udseende og overladt det til side. Desværre vil ikke alle opleve denne følelse i lang tid. Desværre kan alt, hvad du føler, komme tilbage. Du kan gentage denne opgave for at hjælpe med at opbygge din selvtillid, men husk at du altid kan slukke for en anden gang, hvis det får dig til at føle dig værre eller mere ubehagelig.
  • Billedets titel Vær stolt af din udseende Trin 6

    Video: Jeg hader mit udseende. | Angel Namande

    6
    Overvind. Dette er en simpel sætning, men det er desværre lettere sagt end gjort. Nogle mennesker kan pludselig indse, at det, de synes om sig selv, er helt latterligt, men det er slet ikke tilfældet. For at "komme over dette" skal du løse problemet og tilpasse det til disse kategorier: uforanderlige og variable ubehag. De uundgåelige misliker er ting, der ikke kan ændre sig (uden hjælp af kosmetiske procedurer). Du må ikke ty til kosmetiske procedurer, da du ikke virkelig skal beskæftige dig med problemet, du er bare ved at slippe af med det. Det er meget klogere at gå videre til at elske noget - det kan du ikke lide, men andre kan. Variable dislikes kan være ting, du nemt kan ændre, såsom den måde du klæder på. Så håndtere disse ting. Du kan endda skrive dem ned. Bare skriv en retfærdig og afbalanceret liste, så kig på den og tag igen tid til at tænke over det. Måske finder du dig selv at ridse nogle ting eller endda tilføje andre. Hvis det får dig til at føle sig værre, se-munter og så komme tilbage til denne opgave senere. Bare prøv at tænke over det hele dagen lang.
  • Billedets titel Vær stolt af dit udseende Trin 7


    7
    Ansigt de uundgåelige ubehag. Disse kan f.eks. Være dine ansigtsegenskaber. Hvis problemet har at gøre med dine ansigtsegenskaber, kan du gå tilbage til spejlopgaven. Indse, at livet ikke handler om dets udseende - du lever ikke for at bevare dets udseende. Tro det er ikke en god måde at leve på, og du vil aldrig være glad for dig selv, hvis du fortsætter med at holde fast i de ting, der kan overdrives eller endda slet ikke har betydning. I slutningen af ​​dagen vil anstændige mennesker lære at elske dig på grund af din personlighed. Det er også meget vigtigt at opbygge din selvtillid, før du forsøger at slippe af med dine usikkerheder, så sørg for at gøre dette, før du "kommer over" problemet. Alle har forskellige måder at overvinde disse ting på. Disse metoder kan variere fra den "spejlopgave", der udføres i cirka fem minutter hver dag eller ved at søge hjælp fra en professionel. Det har at gøre med dig selv og dit eget velvære. Gør det du synes er bedst for dig. Stol ikke altid andre mennesker til at guide dig i en retning, du måske ikke vil gå.
  • Billedbetegnelse Vær stolt af dit udseende Trin 8
    8
    Overvej de variable sorg. Dette er ting, du kan ændre (hvis du vil). Men vi bør ikke ændre alt, men lære at acceptere os selv. For eksempel, hvordan du klæder dig. Den måde du klæder på kan være resultatet af et ønske om at udtrykke dig selv eller bare den måde, du føler dig godt tilpas. Modetrends? Glem det! Brug det, du vil bruge, og accepter de kommentarer og kritik, du måtte modtage. Hvad du skal forstå er, at du ærligt ikke vil vende dit liv for at behage andre mennesker eller forsøge at få bemærket. Du vil bare være glad og nå dine drømme. Nøglen til lykke, som kan åbne den samme dør til opfyldelse, er at lære at acceptere dig selv for hvem du virkelig er. Så gå videre og bruge det tøj, Vogue siger, er "sidste sæson" og få den frisure, der gør Nicky Clarke rystede på hovedet. Ligegyldigt! Gør hvad du vil gøre.
  • Video: TØR DU TVIVLE? | Angel Namande

    Billedets titel Vær stolt af din udseende Trin 9
    9
    Elsk dig selv. Uanset om du har ændret noget i dig selv eller ej. Vær stolt af dit ansigt eller unikke krop. Skønhed kommer i mange former. Ord som "grimme" og "hæslige" bruges af arrogante og pompøse mennesker - de kan endda være usikre for sig selv.
  • Billedbetegnelse Vær stolt over dit udseende Trin 10
    10
    Ignorer. Så det lykkedes dig til sidst at føle dig stolt af dit udseende gennem alle tårer og frustration og ubehag, når nogen lavede en uhøflig kommentar. Lær at acceptere kritik. Du behøver ikke at kunne grine og sige: "Tak, men din mening er ikke nødvendig." Du kan bare smil og fortsætte med din dag. Mange mennesker taler kun for at få en reaktion - lad dem ikke ramme dig. Husk, at deres udseende ikke er noget af deres forretning. Hvis du beslutter at bruge en overdreven makeup eller farve håret en lys farve og mennesker vælger at samle på dette, ignorere og være opmærksom på, at dette er, hvad der gør dig glad og godt tilpas. Du kan få det udseende, du vil have.
  • Billedbetegnelse Vær stolt af dit udseende Trin 11
    11
    Converse. Der er ikke noget galt med at tale med folk om det. Selvom du har formået at overvinde problemet lidt. Du vil ikke konstant betyde "Jeg er / jeg har [usikkerhed] og jeg kan ikke lide det!" Men ved at din familie og nære venner kan give dig en ægte ro. Andre kan måske ikke forstå din situation og overveje din adfærd "irriterende" og som om du er "opmærksomhedsøgende". Tal med nogen, hvis dit niveau af usikkerhed er forøget for meget. Alt du skal gøre er at finde nogen, der tager dig alvorligt og forsøger at trøste dig.
  • Billedbetegnelse Vær stolt af dit udseende Trin 12
    12
    Vær dig selv. "I slutningen af ​​dagen, hvis der er noget, hvor du skal holde dig selv, uanset hvad som helst, er det i din værdighed og ærlighed." Prøv at tænke på det for at føle dig bedre. Måske kan du finde nogle andre motiverende citater, der kan hjælpe dig. Har du bemærket, hvordan din personlighed har en tendens til at påvirke dit udseende? Hvis du ikke er tilfreds med dig selv, kan folk muligvis opleve, og nogle af dem er ikke meget behagelige og vil bare lade dig ned. Sandheden er, at du ikke behøver at ændre din måde at være på. Bare smil og vær autentisk. Nogle mennesker kan finde det lidt skræmmende, når du føler dig sikker, men sørg for ALDRIG at skifte til nogen. Uanset hvad som helst.
  • tips

    • Hvis bemærkningerne alvorligt skader dig, kan du overveje at gentage noget i dit sind, der kan hjælpe dig med at overvinde depression - eller du kan tale med nogen, før det bliver værre.
    • I løbet af denne proces må du ikke dømme andre mennesker - det hjælper slet ikke - ikke for længe, ​​alligevel. Husk at det hele kommer tilbage.
    • Husk at ignorere de mennesker, der mærker dig og dømme dig ved deres udseende. De kan være jaloux eller bare være uhøflige for mennesker, hvilket ikke er retfærdigt og er helt arrogant.
    • Hvis dine pletter giver dig mulighed for at gå ned, skal du gå til en kosmetikbutik og bede om et produkt, der kan hjælpe dig. Gå ikke lige for at købe makeup, fordi det er muligt, at situationen bliver værre.
    • At starte en hobby under denne proces kan også hjælpe med at lette dit sind, når tingene bliver hårde.

    advarsler

    • Stop aldrig med at spise, hvis nogen kalder dig fedt. Hvis du er overvægtig og tror, ​​at du skal ændre på grund af sundhedsmæssige årsager snarere end udseende, skal du spise en fornuftig kost, men lad være med at holde op med at spise.
    • Ændring på grund af kærlighed interesse vil ikke altid fungere som du gerne vil have det.
    • Det er ikke en god idé at ændre din stil, hvis du ikke er fortrolig med ændringen. Skift din stil, når du vil, ikke når nogen siger, at du skal. Det er altid godt at prøve nye ting, bare gør det ikke fordi nogen siger, at du skal. Du vil ende med at føle sig tabt, hvis du forsøger at være noget, du ikke er.
    • Du skal kunne vide, hvornår nok er rigtig nok, og når du skal søge professionel hjælp. Tøv ikke med at tale med nogen.
    • Du må ikke ændre din personlighed! Lad hende ændre sig alene, ikke ud af trang til at imponere nogen.
    • Hvis du beslutter dig for at gøre nogen form for piercing for at øge din selvtillid, skal du sørge for at kontrollere stedets hygiejne. Du vil ikke indgå nogen form for infektion.
    • Makeup kan forårsage pletter, hvis du ikke vælger den rigtige kvalitet. Altid foretage checks, inden du køber nogen form for kosmetisk produkt fra en butik. Du vil ikke gerne vide, hvad disse kosmetik kan gøre med din hud.

    Nødvendige materialer

    • En god ven, som du kan stole på at gennemgå denne proces.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com