Hvis du ikke er opmærksom på detaljerne og gør uforsigtige fejl i livet, blev denne artikel lavet for dig. Du er ikke helt klar over de beslutninger, du laver. Denne artikel hjælper dig med at holde dig tættere på dem og begynde at gennemgå dine valg.
Video: The Great Gildersleeve: Gildy's New Flame / Marjorie's Babysitting Assignment / Congressman
1
Beslut vigtigheden af den beslutning, du forbereder dig på at tage. Spørg dig selv, hvad konsekvenserne vil være, hvis du laver en fejl. Det kan være værd at analysere og tænke lidt mere. Ting er ikke altid, hvad de synes. Ting er ikke altid, hvad de burde være.
2
Start en ny måde at tænke på og tage en ny tilgang til beslutninger. Du bliver nødt til at tvinge det ind i dit sind. Du kan gøre dette ved at oprette en mantra. Vi har ikke noget problem at træffe den rigtige beslutning i virkelig alvorlige situationer. Det er de små ting, der omgiver os rundt - de ting, vi mener, vi ikke behøver at være opmærksomme på, de ting, vi tror, vi allerede kender.
Video: The Great Gildersleeve: Improving Leroy's Studies / Takes a Vacation / Jolly Boys Sponsor an Orphan
Video: Have We Been Fruitful All This time? Let's be ... in this New Beginning....Of This Year
3
Når du modtager nogen ("vigtig") information, spørg dig altid: "Jeg forstod det helt? Hvad betyder det for mig? Hvordan påvirker dette mit liv? "
4
Foregive, at en gruppe af psykologer overvåger dine tanker. Hvis du træffer alle de rigtige beslutninger, vil du tjene en milliard reais.
5
Øvelsen gør perfekt. Øv denne nye teknik med ting, du gør non-stop at tænke (som at se en film, snacking eller ringe til en ven). For eksempel vil du sandsynligvis spørge dig selv, når du ser filmen, "Skal jeg offre for at se det? Skal jeg gøre noget andet? Hvad vil der ske eller ikke ske som følge af at se denne film? Betyder det noget?
6
Video: The Great Gildersleeve: The Grand Opening / Leila Returns / Gildy the Opera Star
Lav de rigtige beslutninger, som om du gik i et snor. Hvis du tager den forkerte beslutning, vil du falde.