Opret en rutine. Lav en liste. Start med ting som "stå op kl 7:10 og spise morgenmad" og så videre. Først planlæg din dag for at vænne sig til ideen.
2
Advance som du bliver vant til systemet. Opgavelister er en god måde at starte en rutine på.
Video: ♡ SÅDAN FÅR JEG LAVET MINE NEGLE | Sode Copenhagen ♡
Video: Min Hår Rutine // SÅDAN FÅR DU SUNDT & GLAT HÅR
3
Video: TRÆNINGSRUTINE
Bland, tilføj eller fjern elementer for at ændre din rutine. Prøv rutinen i et par dage, og hvis du ikke kan lide det, skift det!
4
Bliv organiseret. Lav en oprydning en gang om ugen (herunder organisationen af dit værelse og din tidsplan).
5
Sørg for at alle dine objekter har et sted at blive gemt.
tips
Vær ikke doven i at udarbejde din rutine, følg den eller modificer den, hvis du ikke kan lide det.
Hold dig travlt.
Køb en kalender eller brug et opgaveprogram eller en kalender fra din mobiltelefon. Det vil hjælpe meget!
Skriv din rutine i Microsoft Word. Lav et par kopier og læg dem på flere lettilgængelige steder, som f.eks. Køleskabet og opslagstavlen.
Våg ikke op for tidligt. Hvis du gør dette, bliver du meget træt, og hvis fysiske aktiviteter indgår i din rutine, vil du blive træt og træt efter fem minutters træning.
Sørg for god søvn, så du kan koncentrere dig om klasse eller arbejde.
advarsler
Start langsomt: Den første gang du laver en opgaveliste, omfatter op til ti elementer. Tilføj flere elementer, som du vender dig til opgaverne på listen.
Vær fleksibel: Prøv ikke at besætte for meget om din rutine. Bare rolig, hvis noget ændres, juster rutinen for at rumme nyheden.