Hvordan man bliver organiseret med en rutine

Har du brug for struktur og konsistens i dit liv? Denne artikel vil hjælpe dig med at nå!

trin

Billedets titel Stay Organized With a Routine Step 1
1
Opret en rutine. Lav en liste. Start med ting som "stå op kl 7:10 og spise morgenmad" og så videre. Først planlæg din dag for at vænne sig til ideen.
  • Billedets titel Stay Organized With a Routine Step 2
    2
    Advance som du bliver vant til systemet. Opgavelister er en god måde at starte en rutine på.
  • Video: ♡ SÅDAN FÅR JEG LAVET MINE NEGLE | Sode Copenhagen ♡

    Billedbetegnelse Bliv organiseret med et rutinemæssigt trin 3

    Video: Min Hår Rutine // SÅDAN FÅR DU SUNDT & GLAT HÅR

    3

    Video: TRÆNINGSRUTINE



    Bland, tilføj eller fjern elementer for at ændre din rutine. Prøv rutinen i et par dage, og hvis du ikke kan lide det, skift det!
  • Billede med titlen Stay Organized With a Routine Step 4
    4
    Bliv organiseret. Lav en oprydning en gang om ugen (herunder organisationen af ​​dit værelse og din tidsplan).
  • Billedets titel Stay Organized With a Routine Step 5
    5
    Sørg for at alle dine objekter har et sted at blive gemt.
  • tips

    • Vær ikke doven i at udarbejde din rutine, følg den eller modificer den, hvis du ikke kan lide det.
    • Hold dig travlt.
    • Køb en kalender eller brug et opgaveprogram eller en kalender fra din mobiltelefon. Det vil hjælpe meget!
    • Skriv din rutine i Microsoft Word. Lav et par kopier og læg dem på flere lettilgængelige steder, som f.eks. Køleskabet og opslagstavlen.
    • Våg ikke op for tidligt. Hvis du gør dette, bliver du meget træt, og hvis fysiske aktiviteter indgår i din rutine, vil du blive træt og træt efter fem minutters træning.
    • Sørg for god søvn, så du kan koncentrere dig om klasse eller arbejde.

    advarsler

    • Start langsomt: Den første gang du laver en opgaveliste, omfatter op til ti elementer. Tilføj flere elementer, som du vender dig til opgaverne på listen.
    • Vær fleksibel: Prøv ikke at besætte for meget om din rutine. Bare rolig, hvis noget ændres, juster rutinen for at rumme nyheden.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com