Mange mennesker kan ikke lide dramatisk adfærd. Sådanne holdninger kan virke latterlige. Generelt er årsagen til at generere dem ikke den reelle årsag til generen. Her er måder at lette dramaet på og lade den virkelige besked passere til folk - for deres gode og de gode for dem omkring dem.
Tag en dyb indånding, tal i monosyllabiske ord og tag pauser. Denne proces vil gøre det lettere for dig at udtrykke din mening og sørge for, at folk forstår dig. At forsøge at indgyde den følelse af ro i dig selv kan gøre drama mere vanskeligt. For eksempel: "John, jeg kan ikke lide det, når du kommer her og tilbringer hele din tid sammen med min bror i stedet for mig."
2
Forstør ikke "nogen situation, medmindre det er absolut nødvendigt. Ved, hvilke kampe du skal vælge, og folk vil lære at lytte, når du vil snakke. Jo mere forvirring du opretter af små grunde, desto større er chancerne for, at andre vil ignorere dig.
Video: Why we make bad decisions | Dan Gilbert
Video: The Last Guest 2 (The Prodigy) - A Roblox Action Movie
3
Bliv ikke for inspireret af de dramaer du ser i film eller på tv. TV-serier som "Sex and the City" og romaner er bare sjove dramaer og er ikke ment til at påvirke dit liv eller din adfærd. Lad ydeevnen forblive på skærmen og ikke afvige fra dine behov. Udtryk dem omhyggeligt og refleksivt og tydeligt.
4
Sæt ikke næsen, hvor den ikke kaldes. Medmindre du bliver betalt for at fungere som en umpire, må du ikke overdrive det, hvis du er i en "sådan" situation. Hun sagde det ... ". Bliv bare neutral og ikke bekymre dig unødigt - hvis du føler at du skal gøre noget, skal du finde din chef eller overlegen eller en person, der har evner og evne til at handle. Hvis situationen ikke involverer dig og ikke er noget, er der ikke behov for panik.
tips
Video: Kan jeg være vegetarianer selv om jeg er 14 år? Chioma - IKKE FASIT
Tænk på den tid du bruger til at skabe drama. Således skaber du unødige belastninger i dine relationer, og din skønhed forværres af stress.
Hvis du blev "ramt af en lastbil" inden slutningen af dagen, ville det dramatisk hjælpe dig med at komme tilbage på vejen? Kun en stærk ånd og en positiv udsigt vil hjælpe dig.
Hvis du har problemer med at ignorere dramaet omkring dig, forestil dig at sidde i et flysæde, mens du tager afsted og ser biler og bygninger bliver mindre og mindre. Du er så lille som de er. Faktisk, mindre stadig. Problemet er kun i dit hoved. Forestil dig, hvor lille dit hoved er sammenlignet med disse biler.
Forestil dig, hvor mange andre små mennesker, foruden dig, har reelle problemer - som sygdom eller endog sult. Er dit problem større end deres?
advarsler
Undgå at afbryde under samtaler.
Undgå at forbande eller fornærme mennesker på unødvendige tider. De andre vil glide væk fra dig.
Undgå at gøre bevægelser med dine hænder og fødder - de føjer kun til forvirringen.
Hvis nogen fysisk skader dig, få hjælp med det samme.