Sådan er du en god ven på begge sider af en skilsmisse

Du og parret er tætte venner i årevis. Nu adskiller de sig, og du er i midten - hvordan man kan være en god ven til begge uden at ende med at være en skurk?

trin

Video: HOW CAN YOU TREAT KIDS LIKE THIS? | Kindergarten #1

Billede med titlen Vær en god ven til begge parter i en skilsmisse Trin 1
1
Advar de to, at du ikke vælger sider. Vær ærlig med begge, siger du vil besvare opkald fra begge, besvare e-mails fra begge mv. Og gør dit bedste for at forblive neutral. Hvis der opstår problemer i forbindelse med dette, vil du i fremtiden behandle dem, men lad det ikke lade ud, at du ikke har nogen kontakt med den anden ex-ægtefælle. I stedet appellerer til oprigtighed, siger: "Jeg vælger ikke sider, jeg er på væggen." Så ingen vil blive overrasket over at opdage, at du talte til den anden side.
  • Video: Hvordan er det at være barn i en skilsmisse? Og hvad gør man som forælder?

    Billede med titlen Vær en god ven til begge parter i en skilsmisse Trin 2

    Video: SIBLING TEST CHALLENGE w/FACE PAINT | Collins Key (Sibling Tag)

    2
    Hvis du bemærker, at du hænger til den ene side, begrænser du kontakten med den anden. Når du har lyttet til begge sider af historien (ikke bedømme på forhånd!), Hvis du befinder dig hælder mere på den ene side end den anden (lad os antage, at der var forræderi, og du er på siden af ​​dem, der ikke snyder), du bliver nødt til at beslutte om venskabet med ex vil fortsætte. Selvfølgelig vil du nødt til at reducere sin kontakt til et minimum for at undgå at overføre eventuelle prædikener og øre trække sammen, som forrådte.
  • Billede med titlen Vær en god ven til begge parter i en skilsmisse Trin 3
    3
    Udtryk ikke din mening om, hvem der er "rigtigt eller forkert". Medmindre du virkelig "ved", at der er sket noget, skal du ikke tage en side. Hver part vil have sit eget "filter" og genoprette hændelsen efter eget filter. "Han sagde / hun sagde" de er aldrig hundrede procent sande, de begge ser de samme begivenheder under forskellige optik. Bare lyt, vær et ekko, og projektiser følelserne af hver af dem i sig selv.
    • Eksempel: Han: Jeg kan bare ikke tro, at hun gjorde det for mig, mener jeg, tror du, hun har en elsker? Hvordan kunne hun?
    • Du: "Jeg ved det ikke, mand, det jeg ved, er at du er meget rystet. Det er svært at forestille sig, at ting kommer til det punkt mellem dig, ikke?"
    • Med andre ord, kom ikke ind i hans vanvittige antagelser, fortvivlelse eller vrede. Bare vær der for at lytte.
  • Billede med titlen Vær en god ven til begge parter i en skilsmisse Trin 4
    4
    Ved, at alt hvad du siger til en, kommer til hinanden på den anden. Det er meget sjældent, at de to sider mister kontakten helt. En ægtefælle beslutter sig for at forlade den anden. Nogle gange kan det virke pludselig og uanmeldt, men det er sandsynligt, at hvis den del, der forlades, er ærlig, var tegnene der hele tiden - det var kun i fornægtelse. Din første impuls vil være at være ked af det, og det sker ofte (for eksempel) når vi tager den side af den deprimerede, som vi mener er blevet forrådt af partneren - du har set dette sket før med dine venner eller med nogen. Midt i den frustration, vrede og frygt, (r) han vil bruge dette som validering for deres egne irrationelle følelser og vil spille det i lyset af den person, der indtil for nylig elskede at bevise sin synspunkt og i sidste ende vil du finde dig selv foran af kamp bliver anklaget for forræderi.


  • Billede med titlen Vær en god ven til begge parter i en skilsmisse Trin 5
    5
    Modstå fristelsen til at reagere på e-mails fra begge sider. Selvom de er hurtige og bekvemme, er de også upersonlige og ikke tilbagetrækkelige. Og de er printbare. Du vil ikke garantere nogen meninger om de to lige nu, du vil bare være en god ven. De kan ikke se deres udtryk for sympati, og de kan heller ikke bestemme hensigten i deres tone. De går igennem en meget vanskelig tid, de er i rampelyset - enhver vittighed eller ironi i en e-mail kan tages til den forkerte side, så forværre ikke et problem, der allerede er delikat. Hvis du modtager en e-mail, en besked i chatten eller sms`en, skal du ringe tilbage. Alt hvad de behøver nu er at høre din stemme. Dette vil hjælpe dem.
  • Billede med titlen Vær en god ven til begge parter i en skilsmisse Trin 6
    6
    Hvis alt andet fejler, bliv væk fra begge for nu. Det er en sidste udvej og bør kun vedtages, hvis du bliver anklaget for "forræderi" eller "præference" osv. gentagne gange. Erindrer det forrige trin, så husk, at de føler, som om de var bundet til en lastbil, der trækkes på asfalten. Hver af dem leder efter noget, noget - at bruge undskyldning for den vanskelige situation, de oplever. Hvis du indser, at din nærvær brænder disse følelser, bevæger du dig høfligt væk. Fortæl dem begge, måske via e-mail, med en kopi (ikke skjult) for jer begge, at du elsker dem og værdsætter dine venner for meget, men du er for involveret i historien til eget brug. På samme tid, du ønsker at bo ved siden af ​​de to, er det umuligt på nuværende tidspunkt, og du vil være sikker på, at der ikke vil være en byrde for deres personlige helvede. Fortæl dem, at når alting sker, vil du være der for dem begge, og at de ved, hvor de skal finde dig, men at de for tiden har brug for tid og plads til at håndtere deres personlige problemer én gang for alle - uden at du kommer i vejen. Selv hvis de vil have dig til at blive involveret, modstå fristelse.
  • Billede med titlen Vær en god ven til begge parter i en skilsmisse Trin 7
    7
    Lyt. Enhver, der går gennem en skilsmisse, har brug for nogen til at lytte til det uden dom. Det betyder at tavse, selv når vi ikke vil. Dette indebærer at holde informationen opnået hemmelig, selvom nogen spørger, hvad der blev sagt. Det betyder at være opmærksom på de samme historier, du har hørt før.
  • Billede med titlen Modstå bestikkelser Trin 1
    8

    Video: Is adidas Futurecraft 4D the ultimate grail? | Inside The Box | Kenneth Nguyen

    Ore. Bed om begge dele. Det vil være svært for dem at komme til slutningen af ​​det hele intakt. Lad dem vide, at du beder for dem, hvis alle er religiøse.
  • tips

    • Måske kan du tage parrets børn ud for en tur, en film eller en anden sjov aktivitet. Dette er også en kompliceret og turbulent tid.
    • Bliv ikke involveret i det punkt, der går i kompromis med dit personlige liv. Kom ikke ind i et forhold, fordi du føler dig så tvunget til at hjælpe dine fattige venner ved at risikere dit eget forhold. På samme måde skal du ikke risikere dit job, mens du tager opkald fra det tårefulde par under dit skifte - vær objektiv. Hans venner er store og lavede deres egen seng. Og du har også lavet din, det er sikkert at antage, at hun er mere behagelig at lægge sig ned end deres lige nu - sørg for, at det forbliver den måde. Gå hjem
    • Ret ikke, hvis du er i en angrebssituation fra en af ​​parterne. Dine venner vil miste deres temperament som en måde at frigive spænding og vrede inde. Vilkår for forhold er vanskelige, skilsmisser er endnu værre. Hvis en af ​​dem popper med dig, så prøv ikke at reagere, og argumenter ikke tilbage. Tag brevet, og når et øjeblik med ro ser ud, så siger du: "Det er forbi?" Og hvis ja, siger "Okay. Det var forfærdelig, og jeg tror ikke, jeg fortjener det. Jeg vil tilskrive det til, at du føler dig meget dårlig dag, jeg har tænkt mig hjem. Jeg fortjener ikke at blive behandlet (a) på denne måde men jeg elsker dig. Ring til mig, når du føler dig bedre. " Denne reaktion er ikke injurierende, vil det gøre det (a) er klar over, at det var forkert at behandle dig dårligt, og at du ikke er en del af deres problem, men en del af støtte-netværk på samme tid, vil også lade døren stå åben så de ser efter dig, og klart videregive budskabet om, at du ikke er en boksebold, uanset hvor meget de har brug for en. At være en god ven betyder ikke at være en dørmåtte, selvom du ikke hævder.
    • At sende en god besked til hver af dem hver uge eller to uger kan være effektiv til at vise, at du tænker på dem, og det er opmuntrende. Selv om dette er den eneste sikre form for interaktion, du kan få nu, kan det gøre en forskel for begge parter.

    advarsler

    • En skilsmisse kan gøre nogen skøre. Hvis det er tilfældet med en eller begge dine venner, ved hvornår at hoppe ud. Husk, dette er deres problem, ikke din, og du forsøger bare at hjælpe. Hvis du finder ud af, at du ikke hjælper, og du er midt i krydset hele tiden, kom du ud. Lad ikke deres problemer blive dine problemer.
    • Forsøg ikke at være nyttigt ved at afsløre oplysninger, som de ikke behøver at vide nu. Hvis du f.eks. Ser en "Fulano vs. Beltran" -dragt i den officielle tidskrift, er der ingen grund til at nævne det, de ved, at skilsmisseindsatsen kommer ud i avisen - de har faktisk høringsdatoen. Lad det være alene. Det samme gælder for sladder, som "Jeg så ham have frokost med en kvinde for nogle måneder siden, mens du stadig var sammen." Hvis din ven ikke vidste, at hendes mand var at se en anden på det tidspunkt, jeg ved, det vil nu kun gøre smerten værre - og vil gøre hende harmes dig for at være optælling nu.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com