Forskere og filosoffer kan sige "Livets mening er ...", når de i virkeligheden kun baserer sig på deres egne fakta. Vi lever ikke i verden gennem fakta, men gennem følelser. Formålet med livet er at du
Værdsætte din. Og hvis du tror, at dit liv er en mørk afgrund, så er det højst sandsynligt, at det kommer til at blive.
trin
1
Skriv ned alle de ting, som du er taknemmelig for. Hvis du ikke kan tænke på noget, skriv ned alt, der gør dig glad. En anden mulighed er at få en "Sten af tak". Tag en sten, vask den og læg den i lommen. Hver gang du rører ved det (for eksempel når du rører ved det, tag det ud af lommen, skift det osv.), Tænk på noget, du er taknemmelig for.
2
Tænk på denne liste, hver gang du oplever smertefulde følelser (dvs. had, tristhed osv.).) samt hver morgen og aften.
3
Video: Har du en hjernerystelse - og føler dig presset?
Skab et mål for dig selv. Her er nogle ideer:
Få nogen til at smile hver dag
Forvent en betaling i stedet for en konto i posten
Lære en ny interesse
4
Tro på, at du kan gøre noget! Selvom det er noget mærkeligt, som at tro at du kan vand en plante. Sørg for at du fysisk er i stand til at gøre noget, selvom det vandrer en plante, fordi det vil øge din selvtillid.
5
Når du kigger i spejlet, fortæl dig selv, at du er smuk. Hvis du synes du er smuk, vil dit udseende blive bedre. En lille overbevisning har aldrig skadet alles personlighed.
6
I livet skal du kontrollere hvad du kan. Selvom det bare er den mad, du spiser, skal du sørge for at spise, hvad der gør dig glad.
7
Start en hobby! Nogle mennesker, der ikke har tid til en besværlig hobby, begynder at samle frimærker eller lave en scrapbog, for eksempel. Dette trin er valgfrit, da ikke alle ønsker en hobby.
8
Ria! Gå ud med dine venner, eller gør noget sjovt med dine børn (børn vil måske ikke have dig til at gøre dette offentligt).
9
Øv en sport! Dans i dit køkken mens du laver mad, eller kør hver uge.
10
Læs! Mange siger, at det bliver sunket i en interessant bog, der gør dig bedre.
11
I stedet for at sige "Jeg ser forfærdelig i den skjorte", siger du, "Jeg ser sexet ud i den kjole!" Følelse af selvtillid til ens udseende gør aldrig nogen skade!
Video: Groenning - Jeg savner dig ikk
12
Forøg din følelsesmæssige og fysiske tolerance og nogensinde opgive livet Du behøver ikke at forsøge at tage sig af dit følelsesmæssige velvære, og det fysiske du kan tage sig af selv hjemme.
tips
Du vil aldrig være i stand til at behage alle, uanset hvad du har gjort, om du gør det eller vil, men du kan altid forsøge at finde fælles ground.
Kend dig til dit liv og dig selv.
Få tillid.
Glem ikke ting, der gør dig trist.
Jeg lo meget, men ikke tilfældigt og med for meget spænding.
advarsler
Video: Livet sker i dig...så hvordan har du det lige nu?
Nogle mennesker kan hader dig for at være lykkelige. Ignorer dem.