Sådan tilberedes du helt til interviewspørgsmål

Forberedelse og instruktion hjælper uhyre i interviews. Følg denne enkle guide for at komme videre på din rejse til succes.

trin

Metode 1
Få klar med Advance

Billede med titlen Ace Your Medical Residency Interview Trin 4
1

Video: Calling All Cars: The Flaming Tick of Death / The Crimson Riddle / The Cockeyed Killer

Der er to typer spørgsmål, der bliver spurgt. Først kommer de specifikke spørgsmål om jobbet for at se, om du har de nødvendige færdigheder til tjenesten. Så kom de "menneskelige ressourcer" spørgsmål, der er designet til at se, om du har den rette personlighed til at passe ind i holdet. Du skal være god til begge typer spørgsmål for at kunne få jobbet.
  • Billede titled Forbered dig til interview spørgsmål grundigt trin 2
    2
    Nogle "menneskelige ressourcer" spørgsmål er: Hvordan arbejder du i et hold? Er du i stand til at arbejde alene? (Jeg arbejder godt som et hold og kan arbejde alene, når jeg har brug for). Hvordan ser du dig selv ti år fra nu? (Jeg finder mig selv gør det samme arbejde og måske klatrer lidt i position og bliver en af ​​virksomhedens ældste medarbejdere). Hvorfor vil du skifte job? (Jeg lærte meget i min nuværende stilling og vil gerne arbejde for et firma med større udfordring og mere ansvar). Hvilken løn søger du? (At sige en figur kan lyde dårligt, medmindre du bliver dårligt betalt på dit nuværende job og ønsker en lidt højere løn. Sig, du er åben for forslag.) Hvad kan du ikke lide om din nuværende position? (Du må ikke nævne noget dårligt, sige: "Jeg er tilfreds med min nuværende stilling, mine fordele og min løn. Jeg er ved at vide om dette job hos din virksomhed og i" øjebliksvarmen "besluttede jeg at komme til interviewet.) Sig mig dine svagheder (hvis du er ærlig, vil de nok ikke ansætte dig. Foretrækker at du ikke kan lide det, når du bliver bedt om at bestemme, hvem der skal sparkes ud eller ting som sådan).
  • Billede titled Forbered dig til interview spørgsmål grundigt trin 3
    3
    Praksis på forhånd ved at studere dit CV så præcist som muligt. Se, hvad du gerne vil passe ind i dit CV og de justeringer, du kunne gøre i det, inden du overleverer det til nogen. Læs det et par gange for at gøre dig fortrolig med det. Bed et familiemedlem eller en ven om at læse det højt, så de kan se mulige fejl - snarere end dem end din interviewer!
  • Billede titled Forbered dig til interview spørgsmål grundigt trin 4
    4
    Øv dine svar ved at spille interview! Du skal bruge mindst 4 venner eller familiemedlemmer og en liste over forskellige spørgsmål, der kan stilles i et interview (mindst 5 spørgsmål pr. Person). Bed gaverne til at stille spørgsmålene, hver på sin egen måde. Alle vil have det sjovt, og du vil øve dine svar på interviewet!
  • Billedets titel Argumenter for din værdi som professionel skribent Trin 10
    5
    Gør det hver dag i omkring en uge for at blive vant til følelsen af ​​at blive interviewet. Denne enkle øvelse hjælper med at berolige dine nerver, fordi du får bedre kendskab til hvad du kan forvente, og du vil føle dig mere forberedt på den store di.
  • Billedets titel Forbered dig til interviewspørgsmål grundigt trin 6
    6
    En dag før dit interview skal du handle. Du behøver ikke bruge mange penge, men det skal se præsentabel. Kvinderne kan bære en simpel sort eller grå jakkesæt med en elegant bluse dækket af en cardigan stil og høj hæl. Mænd bør foretrække en dragt. Du behøver ikke at fjerne tux fra skabet, men du kan bære mindst bukserne på sættet. Bær en stilfuld skjorte og sociale sko. Du og dit hår skal være duftende. Var du nervøs dagen før? Granny`s tip: Varm en kop mælk på komfuret, omrør i 2 minutter. Sæt noget chokoladepulver og en lille knivspids kanel. Mælken hjælper med at berolige dine nerver, mens du nipper til en lækker trøstende drink. Du hviler også. Gå i seng kl. 9.30 til at være godt rustet den næste dag. Husk at bruge parfume eller cologne til at lugte godt. Dit udseende tæller nogle gange så meget som din intelligens. Hvis du har det godt, vil du være mere tilbøjelig til at gøre det bedre i interviews.
  • Metode 2
    Under interviewet

Billede titled Forbered dig til interview spørgsmål grundigt trin 7
    1
    Rolle ned og husk at du er forberedt, og det ser godt ud. Før du går ind i interviewrummet, skal du sørge for at du er afslappet, komfortabel, selvsikker og helt fokuseret. Drikke en slurk koldt vand for at holde din hals tørre på tidspunktet for interviewet. Drikke ikke for meget vand og husk at gå på toilettet før lige før du bliver kaldt. Påfør kakaosmør til tørre, revnede eller skrællede læber og smil.
  • Billede titled Forbered dig til interview spørgsmål grundigt trin 8
    2
    Stop det! Inden du går ind i interviewrummet, skal du sørge for, at din telefon er slukket - selvom en vibrerende telefon er i stand til at tiltrække opmærksomhed på uønskede øjeblikke. Sørg for, at alt er klar til dit interview. Din indtastning er også vigtig, så rette opstillingen, læg et smil på dit ansigt og få et sikkert udseende.
  • Billedets titel Forbered dig til interviewspørgsmål grundigt trin 9
    3
    Når et vanskeligt spørgsmål kommer op, send din viden gennem dit sind. Bekræft vanskelighederne og sig noget om, "Dette er et svært spørgsmål, men jeg vil gerne give dig et præcist svar, så jeg bliver nødt til at tænke lidt før jeg svarer." Giv et lille smil og vend tilbage til dine tanker. Tag dig tid til at reflektere, men tag ikke for lang tid til at besvare spørgsmålet. Brug ikke denne funktion flere gange med enkle spørgsmål, men skynd dig ikke for meget for at svare.
  • Billedets titel Argumenter din værdi som professionel skribent Trin 3
    4
    Ærlighed ser utroligt ud over nogen, især når det er en del af en test. Rolle ned og tag dig tid til at besvare spørgsmålene ærligt. Dette er din tid til at skinne i interviewet. Reagere med ærlighed, balance, smil og pauser. Sikkert bliver du kaldt til næste fase!
  • Billede titel Forbered dig til interview spørgsmål grundigt trin 11
    5
    Tænk over alle spørgsmålene, uanset om de er komplicerede eller ej. Vær sikker på at give dit sind nok tid til at behandle alle spørgsmålene. Tænk på dem omhyggeligt og lad ikke noget passere. Før du siger noget dumt, så tænk på, hvordan det ødelægger eller øger dit omdømme.
  • Billedets titel Argumenter din værdi som professionel skribent Trin 6
    6
    Vælg det bedste svar. Lad os sige, at intervieweren spørger: "Ud af nysgerrighed, hvorfor tror du, at vi skal give dig denne jobmulighed?" Du ved, at du har omkring tre svar på det spørgsmål. Første mulighed: fordi jeg skal spise og betale mine regninger! Anden mulighed: fordi det er det jeg elsker at gøre. Tredje mulighed: Du og din virksomhed skal give mig denne mulighed (se, hvordan vi omformulerede spørgsmålet?) Fordi jeg kan bringe nye ideer til dette firma. Jeg har kreativitet, og jeg ved, hvordan jeg gør arbejdet lettere, enklere og smartere, så det gavner dette firma. Du bør også give mig denne mulighed, fordi jeg fortjener at være her og have mere end ___ års uddannelse / erfaring. Det bedste svar er uigenkaldeligt den tredje, tror du ikke?
  • Billedets titel Argumenter din værdi som professionel skribent Trin 4
    7
    Han smilede altid under sit interview. Ikke med et mærkeligt smil, men med et indbydende udtryk. Lad ikke dit interview ryste dig, det er også en del af processen, det er en test! Hold roen og besvar alt helt og giv det bedste. Vær ikke stolt bare fordi du praktiserede før, der er intet som den faktiske situation. Bevar en professionel, ydmyg og autentisk luft.
  • Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com