Sådan modtager du lykke

Mange mennesker giver gode råd om, hvordan man prøver at være lykkeligere. Men hvad nu hvis du bare kunne få lykke som fødselsdagsgave? Det kan virke for godt at være sandt, men det er muligt!

trin

Billedets titel Modtag lykke gennem kristendommen Trin 1
1
Åbn dit sind og i et øjeblik glemmer dine forudforståede ideer.
  • Billedets titel Modtag lykke gennem kristendommen Trin 2
    2
    Spørg dig selv: "Vil jeg virkelig være glad? Eller kan jeg være glad bare ved at klage over min situation? "
  • Billede modtager lykke gennem kristendommen Trin 3
    3
    Overvej, om du virkelig tænker på om det er muligt: "Kan jeg modtage lykke som fødselsdagsgave, for at forblive permanent og uafhængig af min situation?" Så hvad ville være kilden til denne lykke?
  • Billedets titel Modtag lykke gennem kristendommen Trin 4
    4
    Husk at spørge dig selv: "Jeg vil virkelig gerne være lykkelig?" Hvis du har besluttet, at ja, du ønsker at være lykkelig, så tror: "Jeg vil stadig være lykkelig, selv om det indebærer Gud". Hvis svaret er "Nej", stop med at læse denne artikel og gå gøre noget andet.
  • Billedets titel Modtag lykke gennem kristendommen Trin 5
    5
    Hvis svaret er "ja", så tænk på dette bibelvers: "Må Gud håb fylde jer med al glæde og fred, som du stoler på ham, så du kan flyde over med håb ved kraften fra Helligånden." (Rom 15:13)
  • Billede modtager lykke gennem kristendommen Trin 6


    6
    Forestil dig Gud fylder dig med glæde og fred (lykke og tilfredshed)! Ligeledes gratis - dette er et rigtigt mirakel.
    • Bibelen viser, at denne lykke og tilfredshed kommer gennem Helligåndens kraft.
  • Billedets titel Modtag lykke gennem kristendommen Trin 7
    7
    Spørg Gud om Helligånden. Jesus sagde, at Gud ville give Helligånden til alle, der spurgte. (Lukas 11: 9-13)
  • Billede modtager lykke gennem kristendommen Trin 8
    8
    Overvej denne forbindelse: hvis du vil have de samme fordele som disciplene var (er fyldt med selvtillid, glæde og tilfredshed) med det samme, og mirakuløst, vente på de andre aspekter af Helligånden også vises som en del af pakken.
  • Video: BS & Recepten På Lykke - program 4

    Billedets titel Modtag lykke gennem kristendommen Trin 9
    9
    Forvent også, efter at have modtaget Helligånden, at kunne "tale i tunger" (et bønnesprog du ikke behøver at lære). Det gjorde også disiplene i begyndelsen af ​​Kirken. (Handlinger 2: 4)
    • Gud har ingen favoritisme mod en person eller en anden. Det, som disiplene modtog, da de bad om det, er det samme, som han giver i dag.
  • Billedets titel Modtag lykke gennem kristendommen Trin 10
    10
    For at holde din lykke frisk modtaget, er her nogle vigtige punkter: Tal med Gud på portugisisk (eller på dit modersmål) og også på dette nye sprog. Lev et godt liv. Fortæl andre, hvor let det var at opnå den lykke og lære om denne oplevelse af at modtage Helligånden (som Jesus kalder "at blive født igen"). (John 3: 5). Følg også alle andre testamente fra Det Nye Testamente om, hvordan du kan leve et godt liv. Begynd med at læse handlingsbogen for at se erfaringerne fra tidlige troende.
  • tips

    • Bibelen taler om en sådan vidunderlig glæde og lykke, der er vanskeligt at beskrive. (1 Peter 1: 8)
    • Se efter positive mennesker med samme tro og prøv at mødes med dem.
    • Husk, at lykken ikke kommer i form af en "religion", men direkte fra Gud-så skal du ikke være knyttet til debatter og diskussioner om doktriner og religioner.
    • Det er ikke en god følelse, som når du gør noget godt. Det er mere som om du er meget sulten, og nogen giver dig en tallerken med din yndlings mad, og så spiser du og du er tilfreds. Gud er villig og i stand til at fylde jer med glæde (åndelig lykke).
    • Denne artikel siger ikke, at du ikke kan være glad uden den oplevelse. Han taler om noget, der går ud over den traditionelle idé om "lykke".
    • Denne artikel handler om åndelig lykke. Selvom du allerede anser dig glad, kan det stadig være for dig.
    • At lægge dine forudforståede ideer til gode betyder især dine religiøse ideer og meninger.
    • Ordet "modtage" vist i denne artikel handler ikke om hvad du kan gøre for at blive gladere (selv om dette er meget godt!), Men om, hvordan du kan få denne oplevelse direkte fra Gud, som vil fylde dit hjerte, overnaturligt, med glæde og lykke.
    • Læs andre artikler om hvordan modtage Helligånden for mere information.
    • Her er nogle eksempler på mennesker, der har modtaget lykke gennem Gud:

    advarsler

    • Vær forberedt på at få dine ansigts muskler smerter på grund af både smilende.
    • Mange mennesker, der hævder at være kristne er skeptiske over de fordele, som Bibelen lover, og nogle endda forsøge at afskrække andre fra at søge sådanne ydelser. Men du behøver ikke at høre disse céticos- Jesus sagde: "Du har brug for mig til at gå til Faderen give det", så kan du modtage lykke!
    • Millioner af mennesker rundt omkring i verden har haft denne oplevelse. Desværre fortsatte nogle af mange grunde ikke og tabte den lykke, de modtog.
    • Hvis du tror at du har modtaget Helligånden, men ikke modtog fordelene (lykke, tilfredshed, tillid, tunger), har du sikkert ikke modtaget det. Fortvivl ikke: det er let at modtage ham og opnå alle fordelene.

    Video: LYKKE K. ØVLISEN

    Kilder og citater

    Vis mere ... (1)
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com