Sådan stopper du at gøre undskyldninger

Har du gjort undskyldninger for at stå stille og vente på ting at ændre sig og endte med at få noget? Med alle fordelene ved at begynde at handle, søg uddannelse, motion, ønsket arbejde eller karriereændring, hvorfor vil du fortsætte med at tøve med? Det er muligt at "helbrede" meget af dette planlægge dine prioriteter

, så du gør din ven en nødsituation, i stedet for blot at prioritere din dagsorden. Så sæt dine store mål (de vigtigste mål) og dine bedste ideer på frontlinjen til arbejde - og spil. Her er nogle nyttige forslag.

trin

Metode 1
Ændring af dit perspektiv

Billede Stop Stop med at gøre undskyldninger Trin 1
1
Indstil et mål og at prioritere. Skriv alle undskyldninger, hvorfor du ikke kunne eller ikke kunne nå et bestemt mål. Gå nu gennem hver og find måder at omgå eller løse dem. Der er altid en måde, men så længe undskyldningerne forbliver i dit hoved uden at blive behandlet, vil de forblive som hindringer.
  • Eksempel: "Jeg kan ikke få et job, fordi jeg ikke har en bil". Kan du låne en bil for at gå i jobsamtaler eller spare penge til at leje en? Brug offentlig transport eller cykle? Køb en brugt moped eller scooter? Kan du komme tættere på arbejdet?
  • Eksempel: "Jeg kan ikke få venner, som er mine værelseskammerater for at hjælpe hinanden." Prøv dem, der arbejder i samme karriere, på samme sted, arbejdsområde eller i samme firma. Spørg rundt og sig det søger at dele et hus. Se tæt på værkerne hvor nogle eller alle kan gå, eller tage bussen eller metroen. Overvej at leje et hus, en to-værelses lejlighed eller to soveværelser suiter med to enkeltsenge i hvert værelse. Dette er en måde at komme i gang, komme ud af et dårligt job og gå til en bedre - og hvor du kan håndtere boliger og transport.
    • Læs artikler om at komme godt i gang med roommates i din lejlighed.
    • Læs artikler om at fortælle dine roommates at gøre op for det rod, de laver.
  • Eksempel: "Ikke så sundt fordi sunde fødevarer er for dyre". Faktisk kan du have en sund kost, hvis du foretrækker rå ingredienser og forbereder alt på egen hånd.
    • Læs artikler om, hvordan man kan spise sundt uden at bruge for meget.
    • Læs artikler om, hvordan du laver intermitterende faste.
  • Eksempel: "Jeg drikker ikke nok vand, fordi det slet ikke har nogen smag. Jeg ved, at vand er godt for mig, og det hjælper med at holde min vægt op, men saft og sodavand har en meget bedre smag." Faktisk kan du ændre dine vaner eller din livsstil og begynde at drikke mere vand i stedet for juice og sodavand.
  • Eksempel: "Jeg træner ikke, fordi jeg er for travl". Organiser din tidsplan, så du kan motionere. Prøv at indarbejde øvelserne i dine daglige aktiviteter: I stedet for at køre kan du køre eller cykle? Brug stigen i stedet for elevatoren?
  • Eksempel: "Jeg har intet talent". Ja, det gør du! Det andet talent du beundrer er blevet lært, praktiseret, oplevet og forbedret, ligesom uddannelsesprocessen udvikler sine generelle færdigheder.
  • Eksempel: "Jeg kan ikke håndtere problemer i mit kristne ægteskab." Der er nogle aspekter at overveje og nogle forslag, der kan tilpasses din situation. Se om din præst tilbyder rådgivning eller kan anbefale nogen anden.
  • Billedstop gør undskyldninger Trin 2
    2
    Tjek dine muligheder. Accepter ikke nogen grund til at udsætte (som vejret eller miljøet). Hvis du indser, at du optræder som om verden var imod dig, næsten som om verden forsøgte forhindre det at gå videre, måske er du en pessimist.
  • Billedstop gør undskyldninger Trin 3
    3
    Lær hvordan Brug selvmotivation til at overvinde udsættelse. Den måde, du ser en opgave på og beskriver det for dig selv, har stor indflydelse på, hvordan du skal nærme sig det, eller om du vil gøre det. Den gode nyhed er, at du kan blive opmærksom på disse mentale dialoger, indse mønstrene og gøre dem til produktive argumenter, så vil du have magt til at overvinde mange uønskede følelser og adfærd.
  • Billede Stop undskyld trin 4

Video: Neighbours [Part 1]

4
    Skriv langsigtede personlige mål. Indstil også kortsigtede mål, der skal foretages. Lær hvordan Vær ansvarlig, respektabel (hjælpe dig selv og din medarbejder til at gøre det bedste) og tilpasning til hver situation. Det vigtigste ved indstillingen af ​​langsigtede mål er dog at være så grundig som muligt. Mange mennesker finder det nyttigt at visualisere udførelsen og leve målet, næsten som en film, der passerer gennem deres sind. Nogle mennesker bruger endda selvhypnose til at hjælpe med at nå målene.
    • som Byg rigdom
    • Læs artikler om at hæve dine børn for at være rige.
  • Billedets titel Stop making Excuses Trin 5
    5
    Indstil prioriteter. Brug din tid, dine talenter og dine ressourcer med mennesker, aktiviteter eller hvad der er meningsfuldt for dig. Stop med at bruge dem på (unødvendige) ting eller mennesker, der ikke hjælper dit liv - eller det forhindrer dig i at gå videre med jakten på det, du vil være eller gøre. Tag en stor opgave og adskilles i så få trin som muligt, og løs det en ad gangen, som en opgaveliste.
  • Billedstop gør undskyldninger Trin 6
    6
    Spørg dine prioriteringer. Hvis du beslutter dig for at ændre vaner ikke fungerer inden for tre eller fire uger med ærlige forsøg, så spørg dig selv, hvad der er forstyrret. Nogle gange tager det mange frustrerede forsøg på at nå et arbejdsmønster, fordi du måske støder på uventede forhindringer - gode gyldige årsager til de gamle vaner, der skal forstås og accepteres for at gøre forandringen. Spørg dig selv, hvorfor du gør forandringen - hvis ikke for dig, men for at behage andre, kan det ikke være til gavn. Realistiske mål og praksis opdelt i mindre trin, der opbygger små succeser for at nå et langsigtet mål, er en standard, der virker.
      • som Forenkle dit liv
      • Læs artiklen om, hvordan du holder op med at spilde dit liv.
  • Picture Stop Hesitating Trin 03
    7

Video: Common white girl | TAG

Lær hvordan Stop tøvende. Hvis du indser, at du analyserer, måske agonizing over en beslutning eller opgave, er der nogle underliggende frygt, der skal løses. For eksempel kan du forestille dig det værste tilfælde muligt. Eller måske er du bare bange for at mislykkes.
  • Billedstop gør undskyldninger Trin 8
    8

Spor elementerne på din liste, når du gennemfører dem: herunder gør nødvendige job eller opgaver mv. Hvem ved hvordan man holder en "mål dagbog"? Realiser fornemmelsen af ​​opfyldelsen for at komme i gang. Nogle gange, når vi føler sig umotiverede, er det godt at se tilbage og se alt, hvad vi allerede har opnået, uanset størrelsen af ​​de opnåede resultater.
  • Video: Sådan sælger du mere!

Metode 2
    Opbygge et positivt tankegang

Billede Stop Stop med at gøre undskyldninger Trin 9
    1
    Indrøm og lær af dine fejl og dem fra andre. Lad ikke fejlene holde dig tilbage. Nogle gange er vi hårdere med os selv end andre mennesker er. Du skal give dig selv fleksibiliteten til at lave fejl, fordi en masse liv er forsøg og fejl, og du skal vide, hvordan du tilgive dig selv.
  • Billede med titlen Stop making Excuses Trin 10
    2
    Gå ud af fælden for at bebrejde de fortabte år: manglen på uddannelse, rigdom eller prestigefyldte stillinger. Få din ønskede uddannelse. Start med at planlægge, hvordan du vil gøre dette. Overvinde familie undskyldninger, fordi de ikke sørgede for dig og familie behov.
  • Billede Stop Stop med at gøre undskyldninger Trin 11
    3
    Bruger du manglen på motivation som en undskyldning? Hvis du har brug for uddannelse, job eller karriere, finder du noget, du kan lide at studere eller gøre som et job, hvordan du starter din egen virksomhed, der leverer tjenesteydelser. Tal med flere mennesker for at se om de ved om forskellige virksomheder, der ansætter.
      • Læs artikler om, hvordan man kan være troværdig.
      • Læs artikler om, hvordan du hjælper en ven eller en slægtning i problemer.
  • Billede Stop Stop med at gøre undskyldninger Trin 12
    4
    Sig ikke "Jeg er for ude af form og overvægtig". Forbedre dit helbred og dit fitness ved at lave øvelser. Du kan komme i form med 10 minutter om dagen på træning til begynderniveau - selvom du er ude af form, kan du rette den. Du kan lave en måltidsplan for at inkludere et større indtag af grønne og gule grøntsager og spise salater med olivenolie og eddike eller lavt kulhydrat saucer, skåret karbader som mad hvidt (brød, pasta, cremet sauce), desserter og is. Brug fiber-rige tortillas eller tynde wraps til at lave en type kinesisk eller mexicansk stil kødpakning (tacos, enchiladas). Undgå at spise fedtede eller panerede fødevarer. Tøm olien fra de stegte fødevarer. Dræn de grillede kød i panden, måske ved brug af papirhåndklæde.
  • Billedstop gør undskyldninger Trin 13
    5
    Undgå undskyldninger som "Jeg har intet at bruge". Pak nogle nødvendige arbejdstøj op. Køb dit tøj hos butiksbutikker, Salvation Army Store eller andre velgørende organisationer. Hvis det er nødvendigt, bede om hjælp i kirker at få tøj og sko, der kan bruges. Dette kan være et problem, især hvis du vil holde øje med mode. Vælg tøj, hvor du føler dig komfortabel.
  • Billede med titlen Vær Resourceful Step 1Bullet1
    6
    Brug din erfaring, dine udfordringer og dine vanskeligheder med at skabe muligheder. Din oplevelse er en kvalitet, selvom den ikke passer perfekt ind i situationen. Lær hvordan Være forebyggende og proaktiv og hvordan Vær proaktiv. Gør en ekstra indsats for at udmærke sig i de områder, som du gør undskyldninger for. Gør noget, du bliver meget lykkeligere, hvis den er virkelig proaktiv.
  • Billedbetegnelse Gør din egen økonomiske planlægning Trin 1
    7
    Pas på dig selv. Tag ansvar og gør fremskridt på alle områder af livet uden at undskylde:
    • Uddannelse - læs artikler om hvordan man tager højde for højere uddannelse.
    • Spiritualitet - se hvordan du kan starte et nyt program eller en aktivitet i din kirke.
      • Læs artikler om hvordan man studerer alle religioner.
      • som Forøg din tro
    • Familie - Læs artikler om, hvordan man forstår og opretholder familiefællesskabet.
    • Karriere - Læs artikler om, hvordan man får en vellykket karriereændring.
    • Finansiering - Læs artikler om, hvordan du laver din egen økonomiske planlægning.
      • Læs artikler om hvordan man kan udnytte forretninger med andres penge.
      • som Byg rigdom
      • som Tjen penge
      • Sådan sparer du penge
      • Læs artikler om besparelse til pensionering.
    • Offentlige Serviceydelser - Como Engagere i lokal politik
      • Læs artikler om, hvordan man undgår "typiske" politikere.
      • Læs artikler om, hvordan man ikke genvalg de samme medlemmer af kongressen.
  • tips

• Slap af og tag dig lidt hvile, når du føler dig unenthusiastic eller doven, så stå op og tage sig af dig selv, uanset undskyldninger: "Jeg er altid træt"- Drik et glas vand eller en kop kaffe eller te.
    • Hvis du er deprimeret eller syg, tag dig af dig selv. Gå til læge.
    • Lær om deltagelse i forretningsmæssige overskud og andre fordele, herunder køb af aktier og særlige fordele. Nogle gange kombinerer arbejdsgiveren deres investeringer med at dele overskud og pensionsplaner.
    Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com