Sådan dræber du en klasse i gymnasiet

Har du lyst til at gå til en bestemt klasse? Læs denne artikel for at finde ud af, hvordan man dræber en videregående skole og ikke bliver fanget!

trin

Billede med titlen Spring over en klasse i High School Trin 1
1
Bestem et par dage i forvejen hvilken klasse og hvilken periode du vil dræbe. For eksempel kan du beslutte at du vil dræbe fransk næste onsdag i den tredje periode. Når du vælger hvilken klasse du vil dræbe, skal du tage nogle ting i betragtning:
  • "Giver læreren opkaldet?" Det er bedre at vide, hvilke lærere der gør, og hvilke der ikke gør opkaldet. Og det er bedst at dræbe klasser fra lærere, der ikke ringer op, fordi du vil være mindre tilbøjelige til at blive fanget. Før du dræber nogen klasse, skal du sørge for at vide, om læreren vil foretage opkaldet. Hvis du gør det, kan du forsøge at komme ud af klassen efter at have besvaret opkaldet.
  • "Har du dræbt denne klasse før?" Det er bedst ikke at dræbe lektioner i samme emne mange gange. At vælge at dræbe en klasse, som du ikke har dræbt før giver dig en større chance for ikke at blive fanget.
  • "Hvordan er læreren?" Det er lettere at dræbe lektioner, der gives af mere afslappede lærere. Dræb aldrig en klasse givet af en lærer, der sandsynligvis vil lede efter dig og spørge om dig.
  • Billede med titlen Spring over en klasse i High School Step 2
    2
    Ved, hvor du skal dræbe klassen. Her er nogle ideer:
    • Gå casual omkring skolegrunde med en ven, der kigger væk på et kort over skolen, foregiver at udføre en opgave mv. Dette fungerer bedst, hvis du er i en stor skole og / eller hvis du er relativt ung i skolen.
    • Skjul dig selv i et af badeværelset. Hvis du dræber klasse alene, er det den bedste løsning.
    • Gå til et isoleret område på din skole, hvor du ikke vil blive fundet. Dette sted kunne være under et grædt piletræ, i vaktmesterskabet, under trappen mv.
    • Forlad skolegården helt. Hvis du kan, gem i en park, shoppe, shoppe mv. i nærheden af ​​din skole, hvor du ved, at ingen andre i din skole vil være.


  • Billede med titlen Spring over en klasse i High School Trin 3
    3
    I løbet af pauser eller i klassen, inden du vil dræbe, skal du forlade dine venner / klassen kun få minutter før ringesignalet.
    • For at forlade din vennegruppe skal du blot sige, at du skal gå på toilettet, og at du vil indhente senere, eller hvis du dræber klasse med en af ​​dine venner, fortæl dem, at du skal gå til et sports møde eller sådan noget ( a).
    • At forlade klassen et par minutter før klokken ringer, fortæl læreren at du har en musik / praksis klasse, at du skal gå ud og tage noget medicin, at du skal gå desperat på badeværelset eller Du skal gå til skolens rådgiver. Den bedste ting at sige, at du skal gå til rådgiveren er, at ingen vil spørge dig hvorfor, og de vil bare lade dig gå.
  • Video: 2.e Nyborg Gymnasium - battle-track - Battle over Bæltet 2018

    Billede med titlen Spring over en klasse i High School Trin 4
    4

    Video: ► Sådan Nailer Du Din Mundtlige Eksamen - Vium Inspires

    Hvis du bliver fanget på et af de steder, der foreslås i trin 3, er her en legitim undskyldning for hver af dem:
    • Bliv fanget op omkring skolen. Giv den person, der fik dig en af ​​disse undskyldninger:
      • a) Du gennemførte bare en opgave for en lærer -
      • b) du var på vej til badeværelset-
      • c) Du forlod din rygsæk i dit skab
      • d) Du er på vej til / fra infirmary-
      • e) Du er ny i skole og kender ikke vejen til din klasse. Hvis du bliver fanget spadseretur, foregive du kommer tilbage til klassen og derefter gå ind i badeværelset tættere og forblive resten af ​​perioden.
    • Jeg henter det i en badeværelset. Det er nemt. Bare sig "Jeg forsøger at bruge badeværelset her" eller "Jeg er på min tid" (for pigerne).
    • Jeg får mig til at gemme sig på skolepladsen. Denne er meget svært at undslippe. Din bedste chance er at falde et fald eller sidde på gulvet og se så syg som du kan. Hvis du er god til at foregive at græde, er det også en mulighed.
    • Jeg henter det op af skolepladsen. Dette er næsten umuligt at gøre nogen undskyldning. Du kunne sige, at din mor bare tog dig til tandlægen / lægen / rådgiveren osv. eller du kunne bare kneppe af og håber, at de ikke genkender dig.
  • Billede med titlen Spring over en klasse i High School Trin 5
    5
    Når du har dræbt klassen, skal du normalt vende tilbage til klassen med nogle af de undskyldninger, der er nævnt i din ærme, hvis din lærer finder ud af, at du ikke var i den foregående klasse. En anden mulighed er at skrive en falsk billet fra en lærer / forælder.
  • Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com