Hvordan man savner en gymnasium

Nogle gange behøver du bare en pause fra skolen, og du kan ikke vente til ugens afslutning. Din mor ignorerer din "Jeg skal opkaste" appel og sætter dig i bussen alligevel. Eller måske har du en algebra-test, som du helt glemte. Vil du have en hurtig pause for dig selv? en lektion (eller klasser) uden at blive fanget.

trin

Billede med titlen Spring over en klasse i Middle School Trin 1
1
Forbered en alternativ plan på forhånd. Du kan blive fanget, hvis det er din første gang, du mangler klassen. Har en forberedt undskyldning, måske en overbevisende årsag, som: "Jeg følte mig dårlig, jeg besluttede at løbe på toilettet, men jeg vidste ikke, om jeg kunne gøre det i tide, så jeg ledte efter en skraldespand."
  • Billede med titlen Spring over en klasse i mellemskole trin 2
    2
    Prøv at dræbe klasser i slutningen af ​​dagen eller efter frokosten. Efter frokost, når en lærer viser sig, og du ikke er der, kan de måske tro at du blev syg under frokosten eller gik ud for at spise. De er mere tilbøjelige til at ignorere dit fravær end at søge at vide, hvor du er.
  • Billedbetegnelse Spring over en klasse i Middle School Trin 3
    3
    Bland godt. Vælg den klasse du vil gå glip af (helst i slutningen af ​​dagen). I den foregående klasse (fx: Mangler den sjette gang? Brug dette trin i femte periode) Hold godt og vær ikke mærkeligt. Bland og handling som enhver anden dag.
  • Billede med titlen Spring over en klasse i Middle School Trin 4

    Video: SAVNET TIL MIN KÆRESTE

    4
    Skjul, når skolesignalet ringer. Må ikke løbe væk som om du er på mission. Blot bare blande med de andre elever og find et godt skjulested, indtil gange er tomme. Badeværelser er gode muligheder, som du kan bruge "Jeg føler mig dårlig" undskyldning. Andre steder kan være skolens bag hjørner, et tomt klasseværelse eller om muligt udenfor (medmindre din skole har alarmer).
  • Billede med titlen Spring over en klasse i Middle School Trin 5
    5
    Vent, indtil gangene er tomme. Efter den anden klokke ringe, vent et par minutter og vent derefter gennem korridorerne. Hvis der er sikkerhedskameraer, skal du være skjult. Sørg for at holde et roligt blik på dit ansigt og et stabilt tempo.
  • Video: fuck gymnasiet, vi vil hellere skate // Janus Rasmussen, Malte Bang og Victor Møller

    Billedbetegnelse Spring over en klasse i Middle School Trin 6
    6
    Nyd din pause, men hold dig klar! Skjul dig selv, hvis du hører fodspor.
    • Hvis du føler at du bliver overvåget (og måske), skal du være tæt på skolens hjørner og gå gennem flere skjulte gangene / stiger.
  • Video: Min mor er død | Min far vil ikke have noget med mig at gøre

    Billede med titlen Spring over en klasse i Middle School Trin 7
    7
    Indsæt en stor genstand, og du kan gå overalt. Hvis du på en eller anden måde er i stand til at finde en moppe, spand, stige, stor kasse eller lignende, så tag dig fri.


  • Billede med titlen Spring over en klasse i Middle School Trin 8
    8
    I midten af ​​din pause skal du observere, om lærerne kontrollerer gangene eller leder efter dig. Skjul dig selv i badeværelset i et stykke tid eller, hvis det er muligt, forblive udenfor. Hvis du ses, virker det ikke. Hvis læreren ikke har haft et direkte billede af dig, skjul dig selv, hvor det er muligt.
    • Hvis han har set dig, skal du ikke stoppe, hvad du laver. Fortsæt med at gå. Bare giv en undskyldning, hvis han stopper dig.
  • Billede med titlen Spring over en klasse i mellemskole trin 9
    9
    Prøv at gå udenfor. De udendørs arealer er gode til at gemme og få frisk luft. Lærerne vil ikke hente dig, men hvis skolen har sikkerhedskameraer på dørene, vil du blive fanget.
  • Billede med titlen Spring over en klasse i Middle School Trin 10
    10
    I slutningen af ​​perioden, gå tilbage til badeværelset. Når signalet ringer og gange er fulde, skal du gå langsomt og vende tilbage til din dag, så du føler dig frisk og glad!
  • Billedbetegnelse Spring over en klasse i Middle School Step 11
    11
    Gentag processen, hvis du vil springe over en anden klasse, men vær ekstra forsigtig. Dette er meget mere risikabelt.
    • Husk på, at der er nøgleområder, hvor du sandsynligvis vil blive fanget. Disse områder omfatter: kontorer, lærerens værelse, eventuelle klasser, der finder sted med dørene / vinduerne åbne, biblioteket og hoveddørene.
      • Ligesom de nøgleområder, hvor du kan blive fanget, er der områder, hvor du næppe vil blive fanget. Disse områder omfatter: badeværelser, computerlokale (forudsat den er tom), tomme og mørke korridorer, klasseværelser uden en lærer, fitness omklædningsrummet, tomme cafeterier.
  • Billede med titlen Spring over en klasse i middelskolen Trin 12
    12
    Brug altid sund fornuft.
  • Billede med titlen Spring over en klasse i mellemstadiet Trin 13
    13
    Hvis du bliver sendt til rektorens kontor, skal du ikke følge ham, at din lærer sendte dig der, fordi du savnede en klasse, især hvis læreren fortæller rektor at han ikke gjorde det. Hvis du gør det, vil du kun få mere problemer.
  • Billede med titlen Spring over en klasse i mellemstadiet Trin 14
    14
    Hvis du har tænkt dig at savne din sidste klasse af dagen, giv en undskyldning som "Jeg blev sendt hjem tidligt."På den måde vil dine venner fortælle læreren, at du gik" hjem tidligt ", hvis han spørger dig om noget.
  • tips

    • nogensinde kig efter kameraer og lærere.
    • Husk: løbe, snuble og få nervøs ansigt vil give dig. Et roligt, fokuseret blik på et stabilt tempo vil holde dig sikker, selvom du passerer en lærer.
    • Hvis en lærer nærmer dig, tænk hurtigt! Undskyldningen "Jeg føler mig dårlig" virker næsten altid, især hvis du holder din mave og går væk fra læreren, leder efter en skraldespande til at kaste op.
    • Manglende valgfag er en god måde, fordi du ikke mister meget, og lærere er mindre tilbøjelige til at ringe. Vær dog klar over, at akademiske lærere kan være på udkig efter børn, der dræber klasser!
    • Sørg for at have noget at holde dig travlt, hvis du gemmer sig i badeværelset, som en iPod, eller gør noget arbejde, der mangler. Lad dig ikke sidde på badeværelset og laver ingenting. Du vil kede dig!
    • Falske tilladelser er gode, medmindre de har en dato, som ender med at blive leveret til dig.
    • Hvis en lærer tager dig tilbage til klassen, skal du handle roligt. Studerende kan se på ham og stille spørgsmål - hvis det sker, bare sig at han var på badeværelset.
    • Lærere tjekker toiletterne, så sidd ikke på det hele tiden, medmindre du har lyst til at bruge undskyldningen "Jeg følte mig så slemt, at jeg ikke kunne bevæge mig." Stå op, gå rundt og udforske.

    advarsler

    Video: Jeen - Jeg savner dig (HD) | MGP 2016 | Ultra

    • Må ikke gøre det for ofte - og bruge undskyldningen "Jeg følte mig dårlig" vil være forbi, og det vil være indlysende, at du talte i klassen.
    • Hvis du er fanget, kan du tage anholdelse, eller hvis den allerede er blevet fanget, kan den blive suspenderet.
    • Der kan være en luftudløb i gangen (mange skoler har), men på bagsiden er der ofte en port, hvor radiatoren eller klimaanlægget forbliver, og hvis ingen er omkring, kan dette være en nem flugtplacering. Skoler har generelt ikke sikkerhedskameraer, der ser på klimaanlægget eller varmelegeme, men pas på alligevel.
    • Du kan gå i grundskolen, men hvis der ikke er nogen grundskole på din campus, er det stadig obligatorisk at forblive inde i collegeområdet, og når lærerne går forbi dig, siger du, at du har forladt dit hjemmearbejde i en anden klasse så de ikke bliver mistænkelige.
    • Hvis du har en cafeteria, der ikke er knyttet til skolen, som en udendørs cafe, gå til det
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com