Sådan stopper du at være en deprimeret person

Har du nogensinde følt modløs? Dette sker for os alle, især fordi vores helbred eller følelser ikke er på deres bedste dage. Men rolig - der er meget, der kan gøres for at opmuntre dig, og denne artikel er her for at hjælpe dig.

trin

Billede Stop Stop modløs Trin 1
1
Det er muligt at skabe følelser fra bevægelse.
  • Spring med begge hænder op. Hvis du er flov, gør det på et privat sted. Hvis du kan, råbe også lidt.
  • Løft din skulder og prøv at kigge op.
  • Løft dit hoved og prøv at se på noget, der er i en hævet stilling, som en lampe.
  • Billede Stop Stop modløs Trin 2

    Video: Why we need to talk about depression | Kevin Breel

    2

    Video: Dine tegn på stress

    Indånd langsomt.
  • Video: How I Deal with Chronic Pain

    Billede Stop Stop modløs Trin 3
    3


    Tænk.
    • Hold negativitet væk fra dig. Undgå ord som "aldrig", "nej" osv. Gentag sætninger som "Jeg vil lykkes", "Jeg vil lykkes", "Jeg vil ikke fejle!", Etc.
    • Tænk på alle de gode ting, der vil ske, hvis du lykkes. Vær så detaljeret som muligt, skaber en følelsesmæssig binding.
    • Tænk på alle de dårlige ting, der vil ske, hvis du giver op. Igen forbinder følelsesmæssigt med denne tankegang.
  • Billede med titlen Stop Få modløs trin 4
    4
    Tør at svigte Hvem har aldrig svigtet, aldrig prøvet.
  • Billede Stop Stop modløs Trin 5
    5
    Kast dine motiver til at give op. Du har brug for grunde til at fortsætte.
  • tips

    • At fortsætte er afgørende. Fortsæt på trods af tilbageslag.
    • Undgå negative tanker, ophold optaget og positivt.
    • Forskellen mellem høj spiritus og modløshed er mindre end du tror. Hvis du ikke tror, ​​forestil dig selv som den mest utrolige person i verden. Indse, at du bare tænker på denne måde, dit humør er meget bedre.

    advarsler

    • Ved at skabe motiver for fiasko, stopper du dig selv fra at gå videre. Kast alle disse grunde væk. Tænk på hvad du skal gøre og gøre.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com