Hvordan man holder op med at være lidenskabelig for din bedste ven

Har du nogensinde haft et venskab med nogen i lang tid? Selvfølgelig gør du det. Pludselig boom! Du indser, at du er forelsket i dit tidligere platoniske firma. Det er almindeligt for dette at ske, og det kan ende med at gøre ondt mere end `uberørt god gammel kærlighed`, fordi den person er en ven og mest af alt, du vil ikke miste dit venskab, ikke engang uden for kærlighed.

trin

Del 1
Forøgelse af mellemrummet mellem dig

Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 01
1
Kom væk fra dit bedste venskab et stykke tid. Tænk på, hvordan du skal gøre det. Find plausible undskyldninger for sin pludselige og langvarige forsvinden. Det er ikke værd at ignorere din bedste ven eller hate ham.
  • Afvige ikke fra planerne om at gå en tur. Prøv at få den mindste kontakt.
  • Vær høflig, venlig og venlig, når de ser hinanden.
  • Gør rimelige undskyldninger, som f.eks. At være optaget af studier, arbejde, idrætsuddannelse osv.
Indse, at dette kun vil give dig tid til at tænke. Det handler ikke om at blive væk for evigt.

Del 2
Beslutter hvad man skal gøre

Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 03
1
Lav en liste over hvorfor du ikke bør være `elskere`. Er dit venskab at have et andet forhold? Ønsker du de samme ting i livet, en partner og fremtiden? At indse, at du ser ens ud, men leder efter forskellige ting, kan hjælpe dig meget med at gå videre, tænk omhyggeligt, hvis det er dit tilfælde.
  • Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 04
    2
    Tænk meget godt på de konsekvenser, der ville komme fra at forsøge at gøre venskab til en romantisk procession. Dynamikken mellem disse typer relationer er anderledes, og hvad du forventede i en, vil ændre sig drastisk i den anden. Et af de sværeste ting at acceptere er, at de fleste venskaber bliver umulige at redde, hvis romantikken fejler. Det er ret pinligt senere, selv om nogle mennesker lykkes, med stor indsats og mod, at vende disse situationer.
  • Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 05
    3
    Bestem, om du vil handle ud fra dine følelser. Du kan vælge at fortælle alt til din ven, selvom du beslutter dig for at overvinde dine romantiske følelser, bare for at præcisere, hvorfor du har handlet mærkeligt i nyere tid. Men husk på, at selv dette kan komme med et bestemt chok til din ven.
  • Del 3
    Vær ærlig med din ven

    Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 06
    1
    Tal med ham / hende. Hvis du ikke kan efterlade dine følelser til side, lad din ven vide om dem. Så lad ham bestemme hvad han skal gøre, hvis der er noget at gøre. Det er altid bedre at tale om det end at holde det inde i dig. Sid dig sammen med din ven og har en hjertelig samtale, del dine følelser på en rolig og rationel måde - tag ikke ud eller græd, hvis du kan. Desperation vil ikke hjælpe.
  • Video: What Happens to Your Body While You Are Having Sex?

    Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 07
    2
    Tillad tid for din ven at overveje, hvad du lige har fortalt. Du deler bare dine dybeste følelser med ham - ved at din venskab er på vej og i fare. Men han rullede også terningerne og satse på, at din ven kunne have lignende følelser for dig. Uanset hvad han har brug for tid til at behandle det, du sagde.
  • Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 08
    3


    Lad din ven diskutere dette med dig uden yderligere pres. Men det er okay for ham at vide, hvor svært det var for dig at tale om det. Prøv at sige ting som "Jeg forstår, at mine følelser er mere intense end din nu, så føl ikke presset." eller "Jeg forventer ikke, at du skal gøre noget ved, hvad jeg fortalte dig." Eller "Det er ret pinligt. Jeg er meget nervøs, så jeg beder dig om at forstå mig." Din ven vil forstå.
  • Del 4
    Håndtering af afvisning

    Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 09
    1
    Prøv at give op hurtigt, hvis du afvises. Hvis din ven siger afgørende "Undskyld, men jeg tænker virkelig på dig som en ven, og jeg tror ikke, det vil ændre sig," bare være sjovt: "Okay, rolig, jeg skal tage et åndedrag et øjeblik, jeg håber du forstår. " Og så kom ud, kom ud og græd på din pude, hvis du har brug for det. Eller bare find en måde at udtrykke den følelse på. Skub ikke det under et hjørne af dit hjerte.
  • Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 10
    2
    Giv noget mellemrum mellem jer to. Alt tager tid. Du skal bruge tid til at gøre dine forventninger og drømme til virkelighed. Skynd dig ikke. Det kan tage lidt tid for dig at føle sig godt tilpas med at genskabe venskabet, men i sidste ende vil du lykkes.
  • Del 5
    Sæt det hele tilbage på plads

    Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 11
    1
    Inviter ham eller hende til noget semi-afslappet og bare forlade. Vent til du være klar. Husk de tre regler: Undertryk ethvert ønske (som kan opdages af enhver kvinde), vær fremragende (gør noget rigtig cool) og bliv i din (lad ham / hende ringe til dig næste gang).
  • Billede med titlen Fall out of Love med din bedste ven Trin 12
    2

    Video: Claves para entender la vida y volver a tu esencia - Suzanne Powell en Albacete 29-10-2016

    Prøv at være glad. Husk, hvis dit venskab er lykkeligt, så skulle du også. Det er her, hvor den del af moden kommer ind - du elsker din ven, og du vil have ham til at være glad, uanset din beslutning. At være deprimeret vil hele tiden ikke gøre nogen af ​​jer lykkelige, og at fjerne dig selv vil ødelægge dit bedste venskab.
  • Video: 3 MARKER PILLOW CHALLENGE | We Are The Davises

    Billede med titlen Fall out of Love med din bedste ven Trin 13
    3
    Accepter virkeligheden, at du vil forblive venner, sluge den og fortsætte. Dette er måske det vigtigste af trinene. Svært, måske oftere nødvendigt.
  • Billede med titlen Fall Out of Love med din bedste ven Trin 14
    4
    Læs værkerne af Søren Kirkegaard, den store filosof, der beskæftiger sig med uberørt kærlighed. Det burde hjælpe, rådene kommer fra visdom med erfaring.
  • tips

    • Hvis det er dig, der lytter til denne bekendtgørelse om kærlighed, skal du ikke handle brat eller ændre emne i samtale. Dette vil kun fornærme den person, der måtte grave modet for at fortælle dig, hvordan du virkelig følte.
    • Lad din ven vide, at du vil være i venskabet, og at du villigt accepterer at de er venner, og ikke mere.
    • Hvis det er din ven, der har de mest ekstreme følelser, vær forsigtig og følsom, når du siger, at du ikke deler dem. Med held vil du kunne opretholde det venskab.
    • Nogle gange er det bedre at have et godt venskab, der varer en levetid end en affære i en kort periode, så forstå, at et mere intimt forhold kan gøre tingene pinligt mellem jer to. Som de siger: "Jeg ville dræbe for en sødme som dig, men jeg ville dø uden mine gode venner."
    • Til sidst bør du fortælle dig selv, at der er andre ting i livet og stop med at klynge for evigt på grund af afvisning.
    • Giv tiden tid. Tid kan resultere i en forandring af følelsen. Og det vil helt sikkert resultere i ting, der vender tilbage til det normale igen.
    • Ligegyldigt hvor skræmmende eller spændte ting synes at være, fungerer som om alt er fint og normalt. Hvis du virker som okay, og du fortsætter med livet som venner, vil alt i alt komme tilbage for at være ret ægte og naturligt. Giv ikke op på dit venskab.

    advarsler

    • Hvis han ikke deler sine følelser, lad han være. Hold dig ikke fast i håbet om, at ting kan ændre sig. Du kan spilde år i dit liv på dette og engang fortryde det.
    • Analyser dine følelser, før du kommer til den konklusion, at du er `forelsket`, ikke bare følelse af fysisk tiltrækning. Dette forårsager undertiden en vis forvirring. Hjertet er en skrøbelig ting, et ensidet spejl.
    • Beslut dig ikke at leve sammen, før du er sikker på, at du har den samme følelse.
    • Antag aldrig, at din kærlighed interesse ikke deler følelsen. Tal altid om disse ting, før du sætter dem til side. Der er en chance for, at du vil opgive alt lige, når din ven føler sig klar til at fremme niveauet af forholdet. Gode ​​ting kommer til patienter!
    • Risiker ikke venskab for noget mindre end gensidig kærlighed. Det er ikke værd at muligens ende af et venskab bare for at tilfredsstille en nysgerrighed, eller på grund af en flygtig fantasi. Hvis du er forelsket, er det dog værd at risikere noget for chancen for at du kan være mere end venner.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com