Hvordan ikke at bekymre sig om noget

Mennesker understreger undertiden ting, der er store eller små, men de er alle vigtige, hvis de gør dig bekymret! Disse trin hjælper dig med at overvinde dine bekymringer.

trin

Billede med titlen Ikke bekymret om noget Trin 1
1
Træk vejret. Tag et dybt ånde før noget, du er bekymret for at begynde med.
  • Billede med titlen Ikke bekymret om noget Trin 2
    2
    Tag det roligt. Du skal ikke bekymre dig om noget, bare slappe af og forsøge at forlade sagen der.
  • Billede med titlen Ikke bekymret om noget Trin 3
    3


    Tal med nogen. Når du begynder at bekymre dig, fortæl nogen. Lad ikke alt blive gemt inde i dig - ting vil kun blive værre.
  • Video: Anna Ansvarsløs

    Billede med titlen Ikke bekymret om noget Trin 4
    4
    Flyt det! Gør det, du kan lide bedst. Lyt til musik, gå ud med venner eller gøre en sportsaktivitet: svømning, dans, skøjteløb ...
  • Billede med titlen Ikke bekymret om noget Trin 5
    5
    Find lyset ved enden af ​​tunnelen. Hvis problemet er en test eller en krævende lærer, vil alt arbejde ud! Hvis ikke, er der altid et lys ved enden af ​​tunnelen.
  • tips

    • Alle nedenstående tips er forskellige ting, du kan gøre for at glemme problemerne.
      • Lyt til musik.
      • Gå ud for at danse og have det sjovt.
      • Ha en pajama fest med nogle venner.
      • Læs en bog.
      • Kombiner med venner for at tilbringe en aften at se film.
      • Gå camping.
      • Organiser en familieudflugt.
      • Tilbring en dag på stranden
      • Prøv dit bedste for at overvinde problemet

    Video: Et godt Call me tilbud: 14 timers tale, fri SMS/MMS og 14 gd data – Kun 99 kr./md | Call me

    Video: ELLE x Dribe | "Jeg havde jeg ikke lyst til at binde mig, og derfor valgte jeg Dribe"

    advarsler

    • Lad ikke det du føler er større end dig, og hold dine følelser fanget inde i dig. Tal med nogen!
    • Stress ikke for meget. Dette kan føre til alvorlig depression og angst.
    • Forsøg ikke at lade som om de er syge, når de står over for et problem.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com