Sådan ved du, om du er i et dårligt forhold

Som mennesker er det naturligt at søge en kærlig partner for at dele vores liv. Det er selvfølgelig ikke altid let. Selv efter at have fundet en bestemt person, er det svært at opretholde et godt og vigtigst sundt forhold. Det er vigtigt at holde en åben og oprigtig kommunikationslinje, men der er flere andre ting at huske på, når man spørger spørgsmålet: "Er dette forhold godt for mig?" For at hjælpe med at svare på dette, er det bedst at starte med lidt introspektion. Her er 7 trin til at identificere et dårligt forhold:

trin

Video: Er dit forhold sundt eller usundt

  1. Video: Husqvarna Automover under dårlige forhold

    Billedets titel Identificer hvis du` class=


    1
    Stil dig selv om følgende spørgsmål.
    • Har du brug for trængende? Føler du det uden en person i dit liv, ville du blive mentalt, fysisk eller følelsesmæssigt udmattet? Denne funktion kan muligvis skyldes din oprettelse eller et tidligere forhold. Uanset årsagen kan det lægge et bestemt pres på dine relationer, og det er bedst at forsøge at løse det.
      • Find måder at hjælpe med at tilfredsstille din egen værdi og tillid.
      • Lær at føle sig godt tilpas, når du er alene.
      • Find ting, du nyder alene, som at læse en bog eller tage en tur.
    • Forsøger du altid at gøre den anden person glad? Gør du det på bekostning af din egen lykke? Selv om dette kan virke som en altruistisk handling, kan det samtidig være ret skadeligt. At skulle gøre en masse indsats for at forsøge at gøre den anden person glad vil i sidste ende skabe dræningsvirkning på dit eget velvære. Det er tilrådeligt at stille dig selv følgende spørgsmål:
      • Får du den samme indsats til gengæld?
      • Hvad er de fordele, du får fra at handle på denne måde?
    • Forsøger du at ændre den anden person? Dette er et fælles problem blandt mange, og resultaterne er næsten aldrig gunstige for dem. Hvis du ikke kan lide den person, som han er, må du ikke forvente at kunne ændre den. I nogle tilfælde kan det ikke være et problem at hjælpe nogen, der allerede har sagt, at de vil ændre sig - men det er aldrig en god idé at tvinge forandring på alle, der ikke vil.
      • Forsøg ikke at være en superhelt.
      • Du har dine egne problemer med at løse, lad andre løse deres.
    • Har du brug for behov, kontrolleret eller elsket? Overholder denne person dig eller vil du ødelægge den? Tror du, at din partner er med dig, fordi han elsker dig eller holder dig i et snor? Har du at gøre med en situation, hvor din partner passer ind i trin 1 i denne artikel? Dette kan være en vanskelig ting at bestemme. Her er nogle tegn til at være opmærksomme på:
      • Er den anden person helt ulykkelig, når du ikke er i nærheden?
      • Føler hun sig normalt forladt, hvis du laver planer uden hende?
      • Hvor ofte tænder hun dig eller skriver dig unormalt?
      • Er hun jaloux, når du vil gå ud med dine venner i stedet for hende?
    • Er du selv? Er det nogen, din partner ønsker at du er, eller hvem du virkelig er? Hvis den anden person har svært ved at acceptere dig for hvem du virkelig er, så er dette ikke et godt forhold. Tænk sådan:
      • Skal jeg helt ændre hvem jeg er, når jeg er sammen med min partner?
      • Føler jeg mig presset af min partner til at være nogen, jeg ikke er?
      • Accepterer denne person ikke kun mine kvaliteter, men også mine mangler?
    • Forsømmer du de indlysende negative punkter? Er der vigtige karakteristika i din partners karakter, der virkelig forstyrrer dig? Hvis ja, forsøger du konstant at undgå, hvordan disse ting får dig til at føle? Det er bedst at altid stå over for dit hovedproblemer. Lad din partner vide, hvordan du føler og hvad der generer dig. Hvis han synes tilbageholdende med at gøre en indsats for at ændre sig, så er det måske tid til at gå videre.
    • Er du for lidenskabelig til at se klart? Lad ikke dig blinde af kærlighed. Tænk rimeligt, når du forsøger at løse dine forholdsproblemer. At forelske sig i en person på et niveau, hvor du ikke længere er i stand til at tænke logisk og hvad der passer bedst til dig, vil kun skabe større problemer i sidste ende.
      • Vil du tilgive enhver anden, der måske har været galt med dig på samme måde som din partner allerede har lavet en fejl?
      • Giver du undskyldninger for din partners handlinger?
      • Venter du løbende på, hvad fremtiden kan bringe i stedet for at tænke på din virkelighed?

tips

Video: ANNAS OG MIT FORHOLD

Video: TV: Mads kan ikke leve i et monogamt forhold

  • Find en person, der byder dig og hvem du virkelig nyder at bruge tid med.
  • Skynd ikke tingene. Tag den tid, du har brug for for virkelig at lære din partner at kende. Tag gradvise skridt til at opbygge dit forhold.
  • Gør dit bedste for at finde ud af, hvordan du er lykkelig alene. På denne måde bliver du ikke afhængig af, at nogen har det godt.
  • Bliv ikke hos nogen, der får dig til at føle dig som en ringere person.
  • Vær åben og oprigtig. Lad din partner vide præcis, hvordan du føler.
  • Bare kom ind i et forhold af de rigtige grunde.
Del på sociale netværk:

Relaterede
© 2024 HodTari.com