Sådan snakker du om din tidligere dating

Mens der ikke er nogen ideel måde at tale om gammel kærlighed til med din nuværende partner, foregiver du aldrig har været med nogen før, er det ikke en god idé. Tidligere kærlighed er en del af hvem du er - jo hurtigere parret kommer over dette, jo lettere bliver det at skræmme spøgelserne fra fortiden og få et sundt forhold.

trin

Video: How Girls Get Ready - Realistic Get Ready With Me!

Billede med titlen Tal om din dating historie Trin 1

Video: Is "Fifty Shades of Grey" Your Answer? REALLY? | Tell My Story, Blind Date

1
Vent til det rigtige øjeblik. Taler om dine store kærlighedsværdier fra fortiden, mens du lige begynder at møde nogen, er en dårlig idé. Din partner kan føle sig sammenlignet og analyseret hele tiden! Forlad dette emne til et senere tidspunkt i forholdet.
  • Hvis du føler dig presset til at tale om det, høfligt foreslå, at kan være for tidligt at begynde at gennemsøge liv på hinanden. Men sig du er tilfreds med den retning, forholdet tager.
  • Billede med titlen Tal om din dating historie Trin 2
    2
    Stræbe efter balance. Lidt information kan tyde på, at du gemmer noget, eller at du stadig er følelsesmæssigt involveret i personen. Denne slags følelsesmæssig bagage kan skræmme selv de mest uberørte kandidater! På den anden side snakker hele tiden om din eks, at det er irriterende og kan afslutte stemningen i dit forhold. Vis at du har haft den tid du brugte med din ex, men det er ikke længere fast i det sidste. For eksempel:
    • "Sheila var en god kvinde. Jeg nød virkelig hendes firma, men vi havde forskellige ideer om arbejde og privatliv. Her driver et vigtigt firma, og jeg foretrækker at fiske og net med dig, min kærlighed."
    • "Bob var meget sjov, men min sans for humor var væk, da han troede, det var en god ide at leve med en koloni af sæler og pingviner, jeg er den type der foretrækker champagne og hurtige biler."
  • Billede med titlen Tal om din dating historie Trin 3
    3
    Lav ikke sammenligninger. Sammenligninger er en invitation til følelser af underlegenhed og fortvivlelse. Hvis en person føler sig i forhold til en anden hele tiden, vil det give op forholdet eller være den trængende hele tiden, og til godkendelse. Ingen af ​​disse resultater er gode.
  • Billede med titlen Tal om din dating historie Trin 4
    4
    Pas på detaljerne. Nogle mennesker vil føle behovet for at vide ting om deres sexliv med deres ex. Diskuter eller ikke dette aspekt af deres tidligere forhold er det op til dig, men ved, at der er en høflig måde at tale om det. Hvis du ikke vil diskutere det, skal du ikke tage det op. Hvis den anden person gør det, være diskret. Undgå meget intime detaljer. Ellers vil du skabe konkurrenceevne, urealistiske sammenligninger og hylde minder om dine tidligere relationer. Nogle mulige tilgange omfatter:
    • At tale om intimitet hos en tredje person inspirerer ikke tilliden. "Ja, jeg havde sex med min ex, men dette er ikke et emne, jeg gerne vil snakke om i detaljer. Ligesom jeg ikke ville tale om vores liv til en anden, ville jeg ikke have respekt for mine tidligere forhold på denne måde."
    • Undgå en mulig sammenligning: "Vi har haft et meget sundt seksuelt forhold, men jeg tror, ​​at alle intime forhold er skræddersyet til de involverede personer, og intet kan gentages eller sammenlignes."
    • "Ja, min ex og jeg havde godt sex. Jeg elsker sex, og jeg ser frem til at dele øjeblikke med fornøjelse med dig. Jeg synes, det er bedst at min ex ikke gør det. "


  • Billede med titlen Tal om din dating historie Trin 5
    5
    Find måder at forbinde mening med objekter, steder og oplevelser med din nuværende partner. På bestemte tidspunkter vil vi altid huske nogle steder eller genstande, som var vigtige i vores tidligere forhold. At nægte det ville være at nægte sin egen livshistorie. Men der er ikke behov for at understrege disse minder, i stedet for at give plads til nye oplevelser med din nye kærlighed. Undgå at tale om noget der var specielt mellem dig og din eks. Hvis dette er meget smertefuldt, skal du undgå at møde din partner tæt på noget, der kan udløse en vanskelig hukommelse. En anden ide er at holde en afsluttende ceremoni, hvor du frigør dig selv fra bestemte genstande og fortsætter med dit liv. For eksempel:
    • Hvis du stadig nyder at bruge tid på et sted, der var specielt for dig og din eks (uanset årsagen), skriv et digt om det, gå et stykke tid væk og vend tilbage med din nuværende partner.
  • Billede med titlen Tal om din dating historie Trin 6
    6
    Før du diskuterer dit tidligere forhold, overvinde det. Der er intet mere kedeligt og demoraliserende end at være hos en person, der er forankret i fortiden. Dette ender normalt på to måder: Du kan miste din nuværende partner i svimlende hastighed eller gøre dig fuldt klar over dine usikkerheder med hensyn til dit nuværende forhold. Den anden mulighed kan blive et manipulationsspil, som ikke er sundt for nogen af ​​de involverede parter. Stop med at lide, overvinde din eks og åben dig selv til sand kærlighed ved at opgive urealistiske følelser.
  • Billede med titlen Tal om din dating historie Trin 7
    7
    Se efter foreningen af ​​et forhold, der er baseret på forståelse. Når fortiden er blevet drøftet og overvundet, pas på ubehagelige detaljer, uhensigtsmæssige erindringer og sådan. Nu er det tid til at tænke på fremtiden - over tid vil du og din kærlighed også have en fortid sammen. Ved at du er resultatet af dine egne valg, ikke dine tidligere forhold.
  • tips

    • Løs problemet med omsorg, visdom, tålmodighed og forståelse.
    • Nem din eks uden vrede eller misundelse, som noget positivt skete i dit liv. Den måde, du behandler din ex på, tjener til din nuværende partner for at bedømme, om det er klogt at blive involveret i dig. Hvis han fandt en anden, være glad for at følge med dit liv og din nye kærlighed Smil på din nye.
    • Et sundt forhold indebærer at dele din følelsesmæssige og psykologiske historie. At kende andres fortid er afgørende for at forstå det. At være i stand til at acceptere dette kan være et tegn på, at du ikke bør være i et nyt forhold nu.

    advarsler

    • Aldrig insistere på, at en eks kender din nuværende kæreste, medmindre det er helt klart, at der ikke er noget tilbage, der hænger mellem dig ..

    Nødvendige materialer

    • Nye ritualer eller særlige steder at fejre med din nye kærlighed
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com