Hvordan man skal håndtere nogen med dårlig ånde

Så din flirtation, din chef eller den, der taler til dig, har en forfærdelig vejrtrækning. Af en eller anden grund vil du ikke ignorere etiketten og bede dem om at sortere det ud. Her er nogle kreative måder at forlade en anelse om.

trin

Billede betegnet Deal med nogen` class=
1
Tilbyde personen en tyggegummi eller en mintkugle. Tag en til dig, så tilbud en anden, som om du blev uddannet. Hvis de afviser, siger "Er du sikker? Jeg elsker den smag. Du bør prøve det!" Dette er ganske effektiv, når du har en kugle, der har usædvanligt smag, kan du bruge dette som et påskud til at presse den person, hvis hun ikke forstod: "at prøve disse kugler tygges aromatiseret popcorn" "Du" har
  • Gør dette på samme tid: sæt en mintkugle i hånden som du siger "her", vippe hovedet mod dem og give et høfligt men fast smil. Så fortsæt straks din samtale (på et andet emne).
  • Billede betegnet Deal med nogen` class=
    2
    Hvis det er den elskede, skal du bruge kys som en positiv forstærkning. "Jeg elsker at kysse, når du tygger denne pebermynte tyggegummi. Det føles så godt og forfriskende." Du kan endda gøre det til et lille vittighed ritual - Kiss hver gang den person tygge nogle tyggegummi, spise en kugle eller netop færdig børste tænder. De kan forstå og begynde at bruge disse ting som en måde at få et kys på.
  • Billede betegnet Deal med nogen` class=
    3
    Giv personen en snack eller en drink. Ofte får folk dårlig ånde, fordi de har en tør mund. Enhver drink eller snack hjælper endda et glas med vand. Bare prøv ikke at tilbyde drikkevarer eller fødevarer, der gør dårlig ånde værre, som mælk eller noget med hvidløg eller løg.
  • Billede betegnet Deal med nogen` class=
    4
    Lader til at være dårligt hærdet. Sig noget som "Uh, jeg har en underlig ånde nu. Måske er det fordi jeg ikke har spist i timevis. Nogle gange vil det få personen til at tænke på deres eget åndedrag, og måske vil de bruge den samme medicin, de giver dig.


  • Billede betegnet Deal med nogen` class=
    5
    Find en måde at tale om mundhygiejne på. Målet er at opmuntre dem til at tænke på deres tænks sundhed. Du bør regulere samtalen i overensstemmelse med den intimitet, du har med personen.
    • Jeg glemmer altid at flosse. Min tandlæge siger, at jeg skulle huske. Og jeg har bemærket, at når jeg flosser ofte, får jeg ikke dårlig ånde. Har du floss?
    • Har du nogensinde brugt en af ​​disse tunge rengøringsmidler? Det ser ud som om de bakterier, der forårsager dårlig ånde, fokuserer mere på tungen. Ved du, hvordan du bruger en? Jeg forsøgte aldrig.
  • Billede betegnet Deal med nogen` class=

    Video: 【50代のための】眉間の縦じわ対策

    6
    Indstil et eksempel. Øv god mundhygiejne foran personen, når det er muligt, og fungere som om han eller hun vil påtage sig det samme. Efter at have spist, spørg f.eks. Om en licens og børste dine tænder. Bær lidt mundskyl til rejse og tandtråd. Tilbyde dem.
  • Video: How to care for clothes + 6 laundry hacks | Justine Leconte

    Billede betegnet Deal med nogen` class=
    7
    Vær radikalt ærlig. Tænk først på det. Hvordan vil du blive advaret? Kun sige "Din ånde er dårlig / underlig / forfærdelig. Her, tag et stykke tyggegummi." Det er pinligt og ubehageligt. Lad dem se ham give hans ånde og derefter tilbyde nogle tyggegummi. Hvis de sacarem tippet, stor. Ellers fortsæt.
  • Billede betegnet Deal med nogen` class=

    Video: Japanese Cat Products

    8
    Vand er løsningen. Som nævnt ovenfor vil en tør og tør mund forårsage dårlig ånde. Vand er normalt en bedre løsning end tyggegummi eller mynte. Ikke enhver snack eller drikke vil tjene, da noget med sukker kun vil gøre situationen værre. Altid have en flaske vand handy og tilbyde din virksomhed en slurk. Hvis du ikke har en flaske vand, skal du sige "Jeg er meget tørstig, kom med mig for at drikke vand fra den springvand." De vil nok være med dig.
  • Video: Как быстро вылечить дисбактериоз после приема антибиотиков? Стоит или не стоит лечить дисбактериоз?

    advarsler

    • Ethvert emne, der involverer personlig hygiejne, kan være sart. Brug takt og diskretion.
    • Enhver kan føle sig flov over at finde ud af, at de har dårlig ånde.
    • Dårlig ånde kan være tegn på et tand- eller helbredsproblem.
    • Mange tilfælde af dårlig ånde kan ikke have nogen betydning for mundhygiejne. Ofte er årsagen i bihulproblemer.
    • Mange mennesker med kronisk dårlig ånde kender dette og kan stadig ikke (selv giver stor opmærksomhed på mundhygiejne) slippe af med problemet. De vil vide, at du forlader spor og i dette tilfælde vil være så uhøflig og lidet som signal til en person i kørestol hun skulle stå op og komme på bussen, så du behøver ikke vente på stole lift.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com