Sådan skriver du en Business Tracking Email

Det er meget vigtigt at holde styr på dit erhvervslandskab. Uanset om du arbejder hårdt eller ved hvilket held bare smilede, fik du en kunde eller et fremtidigt forretningsperspektiv. Denne artikel kan hjælpe dig med at overvinde skepsis over at holde styr på din virksomheds klient.

trin

Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 1
1
Start følgeposten ved at nævne dato og klokkeslæt for din sidste samtale eller møde. Hvis den nævnte dag er i går, så er det altid tilrådeligt at nævne datoen.
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 2
    2
    Angiv tidspunktet for specifik korrespondance. Eksempler: "Denne e-mail refererer til vores møde i går morges" eller "Denne e-mail refererer til vores telefonsamtale den 12. november eftermiddag."
    • Denne første linje vil formidle meddelelsen om at du følger et møde eller en samtale.
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 3
    3
    Hold sporing af indhold nøjagtigt, enkelt og kort. Dette undgår mange grammatiske fejl eller unødvendig ordbrug.
    • En simpel og kort email vil interessere læseren i at gennemse indholdet.
    • Et af de vigtigste aspekter ved kommunikation er, at læseren skal kunne forstå hans budskab og føle, at han skal acceptere de samme vilkår.
    • Dette vil også betyde, at du er meget fokuseret og professionel i din tilgang.
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 4
    4
    Angiv emnet for diskussionen. For eksempel: "Vi diskuterede prisen på det produkt, som du var meget interesseret i at købe, og jeg nævnte værdien".
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 5
    5
    Skriv den næste linje i hovedindholdet "Sporing".
    • Normalt er det tilrådeligt at bruge ordet "akkompagnement". Eksempel: "Min mail er en opfølgning på den diskussion."
    • Med det har du videregivet meddelelsen, som du ledsager.
  • Billede titel Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 6
    6
    Opmuntre din klient til at sende dig feedback. Eksempel: "Jeg ville være meget taknemmelig, hvis du kunne hjælpe mig med din mening / feedback om emnet."
  • Video: How to Bullet Journal

    Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 7
    7


    Giv tid, når den er tilgængelig via telefon eller til et personligt møde. Eksempel: "Du kan ringe til mig eller møde mig på samme sted om morgenen"
    • Hvis mødet eller telefonopkaldet ikke er muligt, er alt det, du skal spørge kunden, for ham at returnere kontakten: "Vær venlig at anmode om, at du returnerer denne kontakt med din feedback."
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 8
    8
    Tilbyd et forslag til emnet for diskussionen. Den grundlæggende ide er at skabe et forhold til kunden.
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 9
    9
    Hele denne praksis skal opsummeres på et enkelt punkt: for at nå dit mål og færdiggøre arbejdet med din klient.
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 10
    10
    Book en linje for fremtidige udsigter, der bør nævnes med lidt ydmyghed: "Jeg ser frem til et vidunderligt forretningsforbindelse med dig i de kommende tider."
  • Billede titel Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 11
    11
    Luk emailen med denne enkelt linje: "Jeg sætter stor pris på din tid og tålmodighed."
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 12
    12
    Afslut med en "tak".
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 13
    13
    Glem ikke at medtage dit navn og din adresse med et telefonnummer, hvor du kan kontaktes.
  • Billede med titlen Skriv en virksomhed Follow Up Email Step 14
    14
    Angiv de tidspunkter, hvor du kan nås.
  • Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com