Sådan undslippes noget

Fuld arbejdstid eller uger kan få dig til ikke at opfylde alt, hvad du har markeret. At undslippe noget kræver konfrontation eller hvide løgne. Hvis du føler dig bundet til at gøre noget, du ikke vil, så kan du vælge at være ærlig eller gøre en undskyldning.

trin

Metode 1
Ærlige måder at have en undskyldning for

Billede titel Få ud af noget Trin 1

Video: ПРИВЕТ СОСЕД в реальной жизни! У ПАПЫ есть ТАЙНА! Hello Neighbor

1
Sig "Nej." Dit første instinkt skal være, at du ikke kan gøre noget. Du bør ikke sige "Fordi jeg ikke vil."
  • Prøv at sige, "Jeg har mange ting at gøre."
  • Billede med titlen Get Out of Something Step 2
    2
    Brug dine sundheds- eller stressniveauer som en grund. Sandheden er, når en person understreger, frigiver deres hjerne høje niveauer af hormoner, der kan forårsage søvnløshed, vægtøgning og endog hjertesygdom. Sig: "Jeg har været stresset meget, og jeg skal bare blive hjemme og hvile."
  • Billede med titlen Get Out of Something Step 3
    3
    Tjek noget andet. Hvis du ikke bare kan sige "nej" men ved at du ikke kan gøre noget andet, gør noget på samme tid, planlæg en aktivitet på samme tid. Øvrige aktiviteter omfatter søns sportspil, mandens arbejdsliv, et besøg i forældrenes hjem eller familietid.
    • Gør det du sagde du ville gøre, og du vil ikke blive fanget for at være uærlig.
    • Ring til den person, der organiserede aktiviteten og sig: "Undskyld for at annullere, men denne (aktivitet) blev markeret for måneder siden."
    • Selv om du ikke lyver at sige, at du bliver nødt til at gøre noget andet, kan nogen begå lovovertrædelser, hvis du vælger en anden aktivitet i stedet for at gøre noget med dem. Brug denne metode omhyggeligt.
  • Billede med titlen Get Out of Something Step 4
    4
    Bo sent på kontoret eller i skolen. Ring til arrangøren og sig: "Jeg skal færdiggøre noget arbejde." Så brug lidt tid på at indhente noget eller starte noget nyt.
    • At fortælle folk, det er noget på arbejdspladsen eller i skole vil fjerne din skyld og forlade den med din chef eller lærer.
  • Video: SHK HeroForce Episode 3: Noah vs Vortex! Game Master Top Secret Video Game Portal

    Billede med titlen Get Out of Something Step 5
    5
    Foreslå en ny plan. Hvis du ikke vil gøre noget, skal du tænke på noget, som alle ønsker at gøre. Du kan forsøge at være helt ligeglad, når du foreslår dette.
    • Sig "Jeg har ikke lyst til at gøre det i dag - kan vi gøre (en anden aktivitet)?"
  • Billede med titlen Get Out of Something Step 6
    6
    Indrøm at være en furona og løfte om at forbedre i fremtiden. Dette er den mest ærlige holdning, fordi du lovende vil ændre din adfærd i fremtiden. Du kan sigte mod at holde op med at stave, eller du kan begynde at sige "ja" til de ting, du ikke vil gøre.


  • Metode 2
    Ligger for at have en undskyldning

    Billede med titlen Get Out of Something Step 7
    1
    Fortæl arrangøren eller personalet, at du er syg. Sygdom er den anden standard til at slippe af med noget, fordi folk ikke kan spørge, hvordan du føler. Pas på, fordi nogle mennesker må mistanke om, at sygdommen var ukendt indtil aktiviteten.
    • Sygdom kan være den bedste måde at slippe af med skole eller arbejde, fordi du har ret til at savne et par dage på grund af sygdom. Du kan dog ende med at bruge en af ​​de dyrebare dage, du måske har brug for, når du virkelig ikke kan komme ud af sengen.
  • Billede med titlen Get Out of Something Step 8
    2
    Sig, du har en form for sygdom, som ingen kan stille spørgsmålstegn ved. Prøv diarré, hæmorider, urinvejsinfektion eller en smitsom virus, og andre mennesker vil ikke tilbyde at passe på dig.
  • Billede med titlen Get Out of Something Step 9
    3
    Fortæl den person, du er brudt, hvis aktiviteten er dyr. Vær opmærksom på at personen kan tilbyde at købe billetten til dig eller betale for dine drikkevarer. Hvis dette er tilfældet, sig: "Jeg ville ikke være tryg med det. Jeg skal spare penge og blive hjemme lidt. "
  • Billede med titlen Get Out of Something Step 10
    4

    Video: The LED's Challenge to High Pressure Sodium

    Forklar at du skal passe på en, der er syg. Din mand, søn eller far har brug for nogen den aften. Du skal informere din mand om løgnen, så han vil dække dig i fremtiden.
  • Billede med titlen Get Out of Something Step 11
    5
    Vent, indtil du modtager en påmindelse fra arrangøren. Ring til personen og sig, at du ikke modtog invitationen, hvis det er en sandsynlig undskyldning. Forklar at du endte med at lave andre planer.
  • tips

    • Forklar ikke for meget. Jo større løgnen er, jo flere spørgsmål folk vil spørge, og jo mere sandsynligt bliver du nødt til at blive fanget i fremtiden.

    Kilder og citater

    Vis mere ... (1)
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com