Sådan Comfort Nem Når Der er Intet Beyond Komfort at byde på

Nogle gange er der intet du kan gøre for en anden. Dette er den værste følelse i verden - vel vidende at nogen lider, og der er intet du kan gøre. Så hvad siger du, når du står der hjælpeløst, ser dem drukne i tårer og kæmper med den vægt, livet har lagt på dine skuldre? Måske kan du ikke tage ham væk. Måske kan du ikke engang bære det - det kunne være meget. Men du kan få dem til at glemme vægten et stykke tid og hjælpe dem med at komme igennem det. Tro aldrig, at du ikke kan gøre noget - nogle gange kan et lille venskab gøre gode ting.

trin

Billede med titlen Komfort Nogen, når der ikke er noget du kan tilbyde, undtagen Solace Trin 1
1
Lyt. Nogle gange har folk brug for at føle, at nogen lytter til dem. Giv dem en gave til at lytte og vise dem dette. Hør virkelig på hvad du siger, koncentrere dig og ikke vandre - kontroller dit sind. Ryst dit hoved og still spørgsmål, hvis du tror, ​​at de kan hjælpe. Hvis du panik, gør dit bedste for at roe dem ned. Forestil dig lidelsens situation - det er en fantastisk måde at virkelig forstå, hvad du går igennem. Når du er færdig med at snakke, skal du sige noget for at berolige dem, selv om du ikke kan ryste en tryllestav og bosætte alt, var du der for at lytte og hjælpe dem. En simpel "Jeg beklager, det sker med dig, men jeg håber du ved, at jeg altid vil være der" kan betyde meget for nogen.
  • Billede betegnet Comfort Nogen, når der ikke er noget du kan tilbyde, undtagen Solace Trin 2
    2
    Giv dem et kram. Det kan lyde dumt, men denne enkle fysiske gestus kan gøre meget for en person, der er nervøs, bange eller nervøs. Omhygg dem og hvis de græder, lad dem græde på din skulder. Gør dit bedste for at være trøstende og indbydende.
  • Video: EL KARMA (Completo) Suzanne Powell 21-01-2011 (Karma 2: https://youtu.be/imLT97AYCmw)



    Billede betegnet Comfort Nogen, når der ikke er noget du kan tilbyde, undtagen Solace Trin 3

    Video: Governors, Senators, Diplomats, Jurists, Vice President of the United States (1950s Interviews)

    3

    Video: Week 8

    Alcalme. De er ramte, vred eller føler sig elendige. Du kan muligvis ikke tilbyde noget råd, men du kan roe dem med nogle få enkle ord. Pas på ikke at dække deres problemer ved at sige "det er ikke så slemt" eller "du er irriteret over ingenting!" Dette er helt uhensigtsmæssigt. Prøv i stedet: "Jeg ved det er svært, men du vil ikke være alene", "du vil altid være sikker" eller "Du kan få hjælp" - noget i forbindelse med sikkerhed og ro til at berolige dem.
  • Billede med titel Komfort Nogen, når der ikke er noget du kan tilbyde, undtagen Solace Trin 4

    Video: Suspense: I Won't Take a Minute / The Argyle Album / Double Entry

    4
    Påmind dem om, at du altid vil være til stede. At vide, at nogen støtter dig, er en af ​​de sikreste følelser i verden. Favn dem så hårdt som muligt. "Jeg vil altid være her". "Jeg kan virkelig godt lide dig," "Jeg hjælper så meget som jeg kan" - alle disse ting vil minde denne person om, at uanset hvad du kan se det hele sammen.
  • tips

    • Må ikke blive deprimeret. Bliv stærk for den person - det hjælper ikke, hvis du også skal sørge. De har brug for støtte, ikke nogen til at græde med.
    • Døm ikke personen, selvom du synes, at det er sket med hende "vågner op til livet". Du er ikke hendes far.
    • Problemerne er meget reelle for dem. Tal forsigtigt og med en vis positivitet. En dag bliver det ikke som det er nu.
    • Tag ikke for mange problemer for dig selv. Hvis du ikke tager dig af dig selv, kan du ikke passe på nogen anden. Må ikke blive forstyrret eller træt af andres liv. Balancere situationen, så du tilbyder support, men også tillade dem at komme sig selv.
    • Pas på med dine ord, fordi folk i disse situationer kan være ekstrafølsomme. Forsøg ikke at løbe hånden over personens hoved (figurativt set), heller ikke for hårdt eller for mærkeligt. Lyt altid på personen.
    • Berolige dem og fortælle dem, hvor meget de er elskede.
    • Husk, at uanset hvad de gør dig lovende, hvis dine liv og sikkerhed står på spil, er det dit ansvar at fortælle nogen med det samme. Når du er sikker og bedre, vil de takke dig. Tvangsfeltet overstiger anmodningen om "vær venlig at fortælle nogen".

    advarsler

    • Nogle gange vil folk ikke kramme, snakke eller være omkring nogen. Hvis det er tilfældet, lad personen roe sig og tænke på, hvordan man bedst kan henvende sig til det.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com