Sådan er du glad og elsker dig selv, når folk fraråder dig

"Livet er en fest, og de fleste af de fattige wretches sulter!" - Tante Mame

At finde lykke begynder og slutter med dig. Læs denne artikel for at finde ud af, hvordan du får mere glæde i livet.

trin

Billede med titlen Vær glad og elsk dig selv, når alle lægger dig ned Trin 1
1
Gennemgå kommentaren, der irriterede dig. Det er en smålig ting som "jeg hader den farve på dig" eller noget uhøfligt som: "Er du doven!"? Små kommentarer er som et insekt, der forsøger at stikke en hest, de bør helt ignoreres, men uhøflige kommentarer kræver mere opmærksomhed.
  • Video: Filme Anime//Vampire Hunter-D Bloodlust//Legendado

    Billede med titlen Vær glad og elsk dig selv, når alle sætter dig ned Trin 2
    2
    Spørg dig selv om den uhøflige kommentar er ubegrænset. Hvis du ved, at svaret er nej, så ignorér kommentaren (medmindre det er kontinuerlig adfærd, derfor er det bedst at undgå denne person, tale med hende eller kommunikere din chef / lærer om nødvendigt).
  • Video: Political Figures, Lawyers, Politicians, Journalists, Social Activists (1950s Interviews)

    Billede med titlen Vær glad og elsk dig selv, når alle sætter dig ned Trin 3
    3
    Spørg en ven, hvis han mener, at kommentaren er sand eller spørg personen, hvorfor han eller hun siger det og give eksempler. En god ven vil være konstruktiv og vil hjælpe dig på den bedste måde du kan.


  • Billede med titlen Vær glad og elsk dig selv, når alle lægger dig ned Trin 4
    4
    Arbejde på det tidspunkt, hvis du mener, at kommentaren var velbegrundet. Ingen er perfekt, men ved at være proaktiv, vil du perfektisere det pågældende aspekt af dig selv. For stille? Arbejde med det, tag nogle selvtillid eller taleklasser. Klodset? Gå på gym eller spil sport. Du behøver ikke at arbejde hvert minut, men perfektionering af de større aspekter, der holder dig fra at bevæge sig fremad, vil forbedre din holdning og dit koncept for dig selv.
  • Billede med titlen Vær glad og elsk dig selv, når alle lægger dig ned Trin 5
    5
    Lær at ignorere ubetydelige kommentarer. Disse er meninger, der kun er beregnet til at fornærme dig og er ikke sandt. Husk på, at folk ofte fornærmer, fordi de er vrede eller jaloux. Nogle kan lide at skade andre mennesker, og hvad de siger, skal gå i det ene øre og ud for det andet.
  • Billede med titlen Vær glad og elsk dig selv, når alle lægger dig ned Trin 6
    6
    Skrat dig selv. Hvis det ikke er et problem for dig, bør det ikke være en for andre. Men husk at grine ved noget, der virkelig påvirker dit selvværd, er forbudt. Det ville kun resultere i andre mennesker, der tænker på, at de også kan grine.
  • tips

    • Kend dig selv og ved hvad du vil have. Når du er komfortabel i din egen hud, vil det være et naturligt resultat at elske dig selv.
    • Husk, det hele starter med at kende dig selv og elske dig selv. Indtil du gør dette, skal du ikke blive overrasket, hvis få mennesker kan lide dig.
    • Når du helt sikkert ved, hvem du virkelig er og hvad du vil, vil du begynde at tiltrække folk, som tænker på samme måde. "Fortæl mig, hvem du går med, og jeg fortæller dig, hvem du er", er ikke bare et ordsprog.
    • At have venner, der tænker på samme måde, og som støtter dig, hjælper med at ignorere de små ting.
    • Lav en liste over ting, du er god til eller kan lide om dig selv. For eksempel: "Jeg har et smukt smil" eller "Jeg er en god løber". At have en liste over alle dine gode kvaliteter vil få dig til at føle sig værdig.
    • Det kan være interessant at bruge tid alene ved at kende dig selv. Spørg dig selv, "Hvad vil jeg have? Hvad gør mig glad? Hvad jeg ikke kan lide? Jeg er villig til at være glad? "Det anbefales stærkt at holde en dagbog.
    • Hvem du virkelig er, er vigtig og ved, at andre mennesker altid vil have kommentarer til dig, hvilket ikke betyder, at de har ret. Ignorér alt ubetydeligt og fortsæt med at leve dit liv!

    advarsler

    • Der er mennesker, der bare er middelmådige. De har en tendens til at være misundelig over for dem, der er venlige, venlige eller bare glade. Undgå dem så meget som muligt.
    • Der er også mennesker, der glæder sig over at skade andres følelser med kommentarer som: "Du ser forfærdelig ud i dag." Bare fordi du er venlig og venlig betyder det ikke, at folkene omkring dig er enten. Lær forskellen mellem de to typer mennesker og behand ikke alle som din ven. Når de i sidste ende fornærmer dig, bliver du skuffet, fordi du forventede ellers, og det kan skade din følelsesmæssige tilstand. Undgå disse mennesker og svar aldrig på sådanne kommentarer. Du vil ende i en diskussion eller endda afslutte et gammelt venskab.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com