Sådan afslutter du et forhold til en talende person

Har du nogensinde været fast i telefonen med en person, der ikke vil stoppe med at tale? Fortsæt med at læse og lære at afslutte en samtale høfligt uden at skade nogen.

trin

Billedbetegnelse Afslut et telefonopkald med en talkative person Trin 1

Video: Apartheid in South Africa Laws, History: Documentary Film - Raw Footage (1957)

1
Har en god grund til at afslutte opkaldet.
  • Billedbetegnelse Afslut et telefonopkald med en snakket person Trin 2
    2
    Find et smuthul i samtalen. Når der er en pause, brug dette øjeblik til at tale. Hav tålmodighed. Afbrydelse af nogen, grilling, grunting eller sukkende højere er grov og kan fornærme personen.
  • Billedbetegnelse Afslut et telefonopkald med et snakkesæt Trin 3
    3
    Angiv en grund til at afslutte opkaldet, så den anden person ikke tror, ​​at du afbryder forbindelsen.
  • Billedbetegnelse Afslut et telefonopkald med et snakkesæt Trin 4
    4
    Undskyld at skulle afslutte samtalen.


  • Billedbetegnelse Afslut et telefonopkald med en snakket person Trin 5
    5
    Planlæg en tid til at tale igen, eller sig at du gerne vil snakke hurtigt. Måske kan du tale med personen online.
  • Video: 174th Knowledge Seekers Workshop June 1, 2017

    Billedbetegnelse Afslut et telefonopkald med en talkative person Trin 6
    6
    Hold pause for et kort svar og farvel inden du hænger op.
  • Video: Gremlins 2: The New Batch

    Billedbetegnelse Afslut et telefonopkald med en snakket person Trin 7
    7
    Her er nogle eksempler på gode måder at afslutte en samtale på:
    • "Jeg er ked af det, men jeg er nødt til at gå. Det er middagstid. Jeg elskede at tale med dig, og jeg ringer til dig i morgen selvfølgelig!"
    • "Jeg nød virkelig vores samtale, men der er nogen ved døren, som jeg skal passe på. Jeg vil ikke holde dig venter."
    • "Jeg er ked af det, men jeg bliver nødt til at holde op, fordi jeg skal gøre noget andet. Jeg elsker at tale med dig, og jeg ringer dig senere."
    • "Jeg vil ikke holde dig venter for længe, ​​så jeg holder op nu."
  • Billedbetegnelse Afslut et telefonopkald med en snakket person Trin 8
    8

    Video: CERN? All Bibles Have Been Altered! - Mandela Effect

    Her er nogle mobilspecifikke eksempler:
    • "Åh, jeg beklager, mine kreditter / trommer vil ende. Jeg nød det at tale med dig og vil forsøge at ringe dig tilbage, når du bliver opkrævet." Dette virker særligt godt, hvis du kan få din mobiltelefon til at bippe først som en advarselslyd om, at batteriet / kreditterne løber ud.
    • Bare sluk det. Hvis du holder op midt i en fras og ikke hendes, tror hun, at opkaldet er faldet. Du kan altid fortælle, at du gik gennem en tunnel, eller at dit batteri eller kreditter er overstået for at undgå at være uhøflig.
  • tips

    • Giv ikke altid de samme undskyldninger, eller personen kan finde ud af det.
    • Vær høflig og selvsikker. Hvis de ignorerer din anmodning og fortsætter med at tale, må du muligvis være mere selvsikker.
    • Hvis du bruger en undskyldning, skal den se overbevisende og bør ikke altid bruges til at afslutte opkaldet. Hvis personen er en højttaler, har du måske hørt det før, og ved at du lyver.
    • Hvis hun holder op med at ringe og du ikke kan lide hende, fortæl hende, at du er optaget eller slukker for personen på en uhøflig og uhøflig måde. Hvis du er smart, vil du forstå tipet.
    • Hvis du har et opkalds-id, og personen holder opkald, ignorere. Hun vil helt sikkert forstå efter at have ringet fem gange.

    advarsler

    • Brug ikke latterlige undskyldninger som "Jeg skal spise min pie nu" eller "Undskyld, jeg skal se fjernsyn / check mine e-mails". Det vil irritere den person, du snakker med.
    • Hvis du vælger at bruge finalen, skal du være forsigtig med, hvor ofte du bruger det.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com