Sådan har du en romantisk samtale

Du sidder ved et bord i stearinlysets skær med den person, du drømmer om, når du pludselig indser, at de søger ind i hinandens øjne der ti minutter uden at sige et ord. Vil du starte en romantisk samtale, men er begyndt at forstå, at uanset dine samtale færdigheder, en romantisk samtale kræver et andet niveau af delikatesse.

trin

Billedets titel Bær på en romantisk samtale Trin 1
1
Prøv generiske grunde. Selvom de måske synes at være dumme, er det aldrig en dårlig idé at komme til møde med nogle indledende samtaleforhold. De kan være cheesy, men hvis du er komfortabel med din virksomhed, kan brashnessen være sød eller endda romantisk. Her er nogle eksempler for alle øjeblikke: (1). Hvis du vidste, at du ikke kunne fejle, hvad ville du prøve? (2). Hvor ser du dig selv herfra fem år? (3). Hvad ville du være, da du var barn?
  • Video: TYPISK DRENGE SAMTALE?

    Billedets titel Bær på en romantisk samtale Trin 2
    2
    Tilpas dit oprindelige emne. Som en badekåbe med dine initialer skal dine romantiske anliggender have dit ansigt. Hvis du kan lide at dykke, og den person gør svømmeundervisning, henkastet spørge hvilken slags våddragt hun foretrækker, eller hvis hun har haft problemer med at trække vejret. Tænk på fælles interesser, der tiltrækker dig og din virksomhed først, og forlæng emnet.
  • Billedets titel Bær på en romantisk samtale Trin 3
    3
    Spil tennis i samtale. Nu hvor du har overbevist din virksomhed med et indledende emne, hvordan holder du op? At holde en samtale kan sammenlignes med at holde et godt stykke af bolde i tennis eller ping-pong. Hver spiller er ansvarlig for at røre bolden en gang, når den modtager. Hvis en spiller blot vælger bolden og holder det, er spillet (læs: samtalen) overstået. På samme måde, hver gang din virksomhed holder paus, er det dit job at give et svar, der ikke blot reagerer på det, han sagde, men tillader også ham at reagere igen. Når du giver et svar, der gør det svært for ham at svare, tager du bolden og holder fast.
  • Billedbetegnelse Gennemfør en romantisk samtale Trin 4
    4


    Giv ikke et ord svar. Ordet "ok" alene er for eksempel det værste at afslutte en samtale, for det tvinger personen til at komme med et nyt emne til samtale. Faktisk er ethvert enkeltord svar i virkeligheden en dræber samtale - det er det værst mulige eksempel på at fange bolden og holde fast. Hvis du har en vane med at give enkle svar, tilbringe et par uger, der slutter alt, hvad du siger med et spørgsmål. Før du ved det, vil folk begynde at se dig som en talker.
  • Video: JOB SAMTALE!

    Video: MIN ROMANTISKE DATE?

    Billedets titel Fortsæt med en romantisk samtale Trin 5
    5
    Lav fysisk kontakt. Vær ikke bange for at holde hånden på bordet, især hvis hun starter kontakt. Hvis skindene rører, så er det ligegyldigt hvad de taler om (selv om dykning), det vil være romantisk.
  • Billedbetegnelse Gennemfør en romantisk samtale Trin 6
    6
    Få øjenkontakt. Må ikke være stirre, medmindre dating fødselsdag eller du planlægger at bede personen i ægteskabet, ikke blive stirre ind i hendes øjne. Når dette sker, den ene eller begge parter er uundgåeligt tænker, "jeg står også? Kan jeg blinke? Jeg har en kløe, kan jeg CCAR? Skal jeg sige noget, eller tie? Det er virkelig mærkeligt ...."
  • Billedbetegnelse Gennemfør en romantisk samtale Trin 7
    7
    Lyt. Der kommer et tidspunkt, når du flytter hans læber kun tjener til at skabe vind, og det er det tidspunkt, hvor samtalen til at være romantisk og får lov til at være kedeligt for din virksomhed. Hvis du afslutter hvert svar med et spørgsmål, skal du sørge for at lytte til hendes svar på disse spørgsmål!
  • tips

    • Vær dig selv.
    • Ikke ramble. Du kan blive lidt nervøs - det er normalt. Bare fortsæt med at tale om dykning uden at lade din partner reagere.
    • Hold samtalen lys og sjov. Med andre ord, vær ikke en Edward Cullen. Har du nogensinde set "Twilight" og bemærket, at Edward og Bella aldrig lo sammen? En rigtig livskvinde ville ende med Edward om fem sekunder, fordi virkelige piger hader meget seriøst dating.
    • Vær ikke bange for at have et øjeblik af stilhed, når du ikke har noget at snakke om! Tavshed er altid bedre end mærkelige samtaler bare for at tale, og ikke tvinge det, fordi du vil ende med at tale om dumme ting og shaming, som vil ende med vejret.
    • Du behøver ikke at tale om romantik for at være romantisk. Taler om dykning er et godt tema.

    advarsler

    • Tal ikke om sex. Giv tips, hvis du virkelig tror, ​​du har brug for dem, men start ikke med at tale om det. Hvis du giver nogle tip, skal du ikke tale ordet! S-E-X-O er en samtale morder.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com