Sådan genoptages livet

Der er nogle øjeblikke i livet, når vi beslutter at tage en ny vej (som vi håber vil være til det bedste). Genoptagelse af livet, især hvis du har gennemgået vanskelige tider, kan virke umuligt. Men det er muligt! Læs denne artikel for at finde ud af hvordan.

trin

Billede titel Genstart dit liv Trin 1
1
Accepter dig selv for hvem du er. Dette trin er ret svært, men du bør prøve. Sig, "Jeg er smuk, og jeg elsker mig selv på alle måder" foran spejlet ti gange om dagen. Det lyder måske dumt, men det hjælper! Når du kan acceptere dig selv, accepterer du andre. Tænk på de ting, du elsker om dig selv og siger det højt, "Jeg er en stor danser" eller "Jeg er en god kok".
  • Billede titel Genstart dit liv Trin 2
    2
    Find en hobby. At finde en ny hobby vil holde dig distraheret fra at lave dårlige valg. Hvad med tegning, dans, sport eller svømning? Se efter ideer online i nyhederne eller spørg en ven om et forslag.
  • Billedbetegnelse Genstart dit liv Trin 3
    3
    Arranger dig selv. Brug rene tøj, børst dine tænder, barber, tag et brusebad, børst håret og brug deodorant hver dag. Det vil få dig til at føle dig bedre om dig selv, og så snart det sker, vil andre føle sig godt til dig også.
  • Billede titel Genstart dit liv Trin 4
    4
    Stop med at sværge, drikke eller ryge. Hvis du har nogen af ​​disse vaner, stop. De er alle elendige og giver ikke et godt første indtryk af dig.
  • Video: Matthew McConaughey | 5 Minutes for the NEXT 50 Years of Your LIFE

    Billedets titel Genstart dit liv Trin 5
    5


    Gå med hovedet op. Hold din tillid! Åbn et stort smil til verden og gå med stolthed.
  • Video: Homo Smartus i Homo Stresus – FIBARO odkrywa nowe gatunki

    Billedbetegnelse Genstart dit liv Trin 6

    Video: Z-Wave & HomeKit Heat Controller from FIBARO

    6
    Glem de dårlige venner du har. De har en indflydelse, og hvis du ikke stopper med at gå med dem, vil du støde på dårlige vaner igen.
  • Billede titel Genstart dit liv Trin 7
    7
    Vær forsigtig. Bring venlighed til verden. Behandle andre som du vil blive behandlet. Vær støttende og sæt dig i den anden persons sted i en dårlig situation. Prøv at forstå, hvordan hun føler at forsøge at hjælpe hende. Sig "Hej" til nogen ny hver dag og bølge til ham.
  • Billedbetegnelse Genstart dit liv Trin 8
    8
    Ha tro og håb. Uden dem vil du fare vild.
  • Billede titel Genstart dit liv Trin 9
    9
    Brug passende tøj. Du må ikke klæde sig for at tiltrække opmærksomhed, du er ikke en annonce eller en genstand, så hvorfor klæder sig uhensigtsmæssigt? Du kan dog stadig være moderigtigt. Brug ikke tøj med svære ord eller nedsættende sætninger.
  • Video: Nowości od FIBARO - IFA 2018

    tips

    • Opret den person, du vil være. Du kan gøre alt, hvis du vil have for meget! Start over. Slet fortiden og begynde at leve livet som du vil have det.
    • Skift ikke for andre end dig selv.
    • Smil mere. Dette får dig til at virke meget mere selvsikker, selvom du ikke er det. Og det vil også få det til at se venligere ud til verden omkring dig.

    advarsler

    • Gå ikke med dårlige påvirkninger.
    • Forbliv aldrig forbandelse. Forbede folk får andre til at have en dårlig ide om dig, da de vil se, hvor hårdt det er, selv deres forældre!
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com