Hvordan man kæmper for hvad du tror

At kæmpe for det, du tror på, er en af ​​de vigtigste færdigheder, der er nødvendige i livet. Folk vil altid forsøge at vælte dig, men så længe du kommer tilbage på dine fødder, vil du vise dem, at du vil kæmpe for det, du krediterer.

trin

Billedets titel Stå op for noget, du tror i trin 1
1
Tro på dig selv. Det første skridt i at få nogen til at tro på dig, er du tror på dig selv.
  • Tænk ikke negativt. Hvis du vil kæmpe for en god sag, skal du tro på, at du kan gøre en forskel. Dem, der ikke gør forskel, er dem, der ikke tror de kan.
  • Ved, hvad du er i stand til. Tviv dig aldrig. Du er i stand til noget, så længe du tror du kan gøre det.
  • Lyt ikke på andre, når de afskrækker dig. Den eneste grund til at folk siger, at du ikke kan gøre noget, er fordi de tror, ​​at de ikke kan gøre det selv. Bevis at de er forkerte. Han giver ikke til fornærmelser, og han kæmper for det, han mener.
  • Billedets titel Stå op for noget, du tror i trin 2
    2
    Skriv et brev, hvis det er nødvendigt. Ofte er et brev nødvendigt for fuldt ud at videregive dit synspunkt. Hvis du tror noget i skolesystemet skal ændres, skal du kontakte rektor. Sørg for, at dit brev er overbevisende. Vær sikker på at klart angive, hvad du tror. Tilføj overtalende punkter og tilbyde hjælp til at fuldføre opgaven. Vis værdighed. Brug kloge sætninger. Vis dem, at du er intelligent, og at du forstår, hvad du taler om.
    • Dårligt - "Skolebaderne er dårlige, jeg synes, de burde blive bedre. Kontakt venligst vogterne om at gøre renoveringen."
    • Godt - "Det er et velkendt faktum i hele vores skole, at toiletterne er i akut behov for renovering. Jeg er villig til at yde en sum penge for at betale for disse nødvendige opgraderinger."
    • Find ud af, hvem du skal kontakte. Kontakt ikke rektor, hvis du vil ansøge om et fodboldhold.
  • Video: Hvad Ville Jeg Pakke Hvis Jorden Gik Under?

    Video: HVAD HVIS MÅNEN FORSVANDT?

    Video: #12: Vi kæmper hårdt, for at være en del af fællesskabet

    Billedets titel Stå op for noget, du tror i trin 3
    3
    `Sørg for at du ved hvad du tror. Mange mennesker indser ikke, at de virkelig ikke ved, hvad de tror. Tænk over det overvejer disse spørgsmål:
    • Gør jeg det fordi det er en god sag?
    • Gør jeg det fordi det er moderigtigt?
    • Vil jeg sandsynligvis stadig tænke på den måde om et par måneder?


  • Billedets titel Stå op for noget, du tror i trin 4
    4
    Tror du virkelig på den måde? Du kan lyve for dig selv, så du kan tro, at du gør det af de rigtige grunde. Kun du kan bestemme, om du virkelig tror på noget.
  • Billedets titel Stå op for noget, du tror i trin 5
    5
    Afslut hvad du skal starte. Start ikke et andragende for aldrig at overlade det. For at folk skal kunne tro på, at du er seriøs, skal du vise dem, at du er dedikeret. Lad ikke være i tvivl. Planlæg eventuelle præsentationer, svar argumenterne og spild ikke folks tid. Hvorfor ville du få alle til at arbejde på et show, hvis du ikke engang planlagde det? Gå ikke ind i en dyb samtale med nogen om noget, som du "tror" kun for den følgende uge, du tror ikke på, hvad der er blevet diskuteret. Husk, du skal afslutte det, du startede.
  • Billedets titel Stå op for noget, du tror i trin 6
    6
    Få hjælp hvis det er nødvendigt. Nogle job er simpelthen for stor til at udføre alene. Lad venner og familie vide, hvad du laver og fortælle dem at fortælle flere mennesker. En anden måde at gøre dette på er at starte et andragende.
  • Video: Venner eller fjender? | Backstage på Theo & Den Magiske Talisman | Ultra

    tips

    • Sørg for, at hvad du laver er virkelig en god sag.
    • Når du taler til en person, må du ikke rejse din stemme, medmindre du har brug for det.
    • Få hjælp hvis det er nødvendigt.
    • At skrive et brev eller indlede et andragende forbedrer dine chancer for, at folk tror på dig, meget.

    advarsler

    • Afslut hvad du skal starte, eller du kan godt spilde alles tid.
    • Må ikke blive for spændt. Nogle gange går det måske ikke som planlagt.
    • Undgå at komme i kamp med mennesker, bare fordi de kan tro på andre ting end dig.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com