Sådan laver du en naturlig shampoo

Hvis du tror, ​​at kemikalier gør skade på dit hår, så prøv disse naturlige tusindårlige teknikker. De er blevet testet og godkendt gennem historien og har ingen tilsætningsstoffer, der vil skade din hud. Se hvad du skal bruge:

trin

  1. Video: Sådan Styler Jeg Mine Naturlige Krøller | HÅR RUTINE

    Billede med titlen Shampoo Hair Naturligt Trin 1
    1

    Video: Hvor ofte bør du vaske dit hår? | SKØNHEDSLABORATORIET

    Overvej følgende produkter uden tilsætningsstoffer og helt naturlige:
    • Æggeblomme. Æggeblommen renser dit hår godt, på en naturlig måde og hjælper med at helbrede blå mærker. Du skal blot adskille æggeblommen fra det klare, sprede æggeblommen i dit hår, gnid, lad et par minutter gå og skyll. Det er det.


      Billede med titlen Shampoo Hair Naturligvis Trin 1Bullet1
    • Sortt brød bagt. Slave kvinder havde tykt, stærkt hår. Og de havde shampoo? Nej. Det var det, de brugte. Jo mørkere brød, jo bedre. Det er især godt at undgå olietræthed. Kig efter et bageri, der laver hjemmelavede brød. Skær skiver af brød omkring 2 cm og lad tørre to stykker brød i kogende vand, lad i 1 minut og vent på vandet til at varme - tryk derefter på brødet, som vil se ud som en pasta - blød dit hår og sprede denne pasta - dække dit hår med en badekåbe og lad i 3-5 minutter - skyll, og skyll meget godt, fordi brød kan holde fast i håret. Klar. Oiliness og double ends slutter efter et par skridt - håret forbliver hydreret, men tørt, for længere tid - har ikke min frizz. Det er lidt kompliceret, men naturligt og sundt.

      Video: DIY Avocadokur til tørt hår | Philips

      Video: Cossy Argan Shampoo og Balsam - Conditioner

      Billede med titlen Shampoo Hair Naturligvis Trin 1Bullet2
    • Uddrag af tistel-marian. Lader håret stærkt og forhindrer håret i at falde. Vask med produktet hver dag og skyll.
      Billede med titlen Shampoo Hair Naturligvis Trin 1Bullet3

advarsler

  • Skyl ikke æggeblommen med varmt vand. Det vil lave mad! Bagefter tager det lang tid at tage den kogte æggeblomme ud af håret. Brug koldt vand!
Del på sociale netværk:

Relaterede
© 2024 HodTari.com