Hvordan man får dine forældre til at tro, du er dejlig

Er du træt af dine forældres mistanker eller din far eller moders ekstreme beskyttelse? Selvom de måske handler på denne måde, fordi de elsker dig, er du en barn

hvem skal lave deres egne fejl og leve! Dette er en måde at få dine forældre til at forlade dig lidt alene.

trin

Billede med titlen Fool dine forældre til at tænke dig` class=
1
Husk, at dine forældre allerede har været i din alder. På det tidspunkt kommer viljen til at bedrage forældre, være uafhængige og gøre fjollet. Pas på. For at bedrage herren er der ingen bedre måde end at bedrage ham kun, når det er nødvendigt. Du bør ikke handle anderledes end normalt, når du lyver og udelader ting. Dine forældre ved hvad du laver. Hvis du er naturligt flittig, kan de ikke vide, hvad du gemmer dig, men de ved, at du gemmer noget - medmindre de er fuldstændig uafhængige. Hvis du holder op med at gøre det, du forventer, vil de forlade dig alene, og dine valg bliver meget mere respekteret - selvom du laver en mohawk.
  • Billede med titlen Fool dine forældre til at tænke dig` class=
    2
    Kom i vane med at ændre dit udseende. Når du har kontakt med dine forældre, skift til det engelske udseende. Vær helt uskyldig, og hvis du konfronteres med at gøre noget dårligt, nægte og virke så uskyldigt som muligt eller i det mindste få en god undskyldning. Hvis dine forældre ved, hvad du gjorde, tilstår og accepterer straffen lydløst uden argumenter. Derfor skal du aldrig gøre det igen - i det mindste ikke i nærheden af ​​dem!
    3
    Vær forsigtig med adfærd! Gør uskyldigt, når du er sammen med dine forældre. Stå op, når du indtaster et værelse, så det vil virke meget respektfuldt. Det vil få dig til at tro, du er meget høflig. Smil sødt, når de siger noget til dig. Gør det som om du vil bruge hele din tid sammen med dem. Foreslå familiemøder på lørdag aften og annuller derefter i sidste øjeblik, hvis du ikke vil deltage. For at dette skal fungere, skal du fungere som om du er meget skuffet og sørg for, at din undskyldning er plausibel. Gør det ikke ofte, eller dine forældre kan mistillid!
    4
    Fortæl dine nærmeste venner, hvad du laver. Forestil dig det her: din mor kommer ind og beder dig om at rense bordet. Du siger: "Sikkert mor, jeg vil gøre det?" Og din ven ser på dig og siger, "Hvorfor er du sådan en dunk?" Din mor vil vide på det tidspunkt, hvor du kæmper for respekt, så dine venner skal vide din handling, og de bør også være meget respektfulde for deres forældre. Hvis de virker som små engle i nærheden af ​​deres forældre, så vil de opdage, at deres venner har haft en god indflydelse for dig, da de også er så uskyldige.
  • Video: Den personlige julegave | Min CEWE FOTOBOG

Video: Buying Clothes

5
    Du skal vide alt om at være flot! Fra at være høflig til høflig, høflig, høflig, smilende og høflig! Glem disse regler, når dine forældre ikke er til stede! Lav en "lille engel-djævel" knap!
  • Metode 1
    At være uddannet

1
    Pas på hvad du siger! Hold gode manerer, når du taler med dine forældre. Når du vil spørge noget, sig: "Åh, mor, kan jeg, tak?" Det lyder som om du virkelig spørger og ikke kommunikerer. Sig "venligst" og "tak", og sig altid med noget, der lyder som om du er virkelig bekymret for deres meninger og følelser.
    • Sig altid, "Kan jeg ...?" I stedet for "Kan jeg ...?"
    • Sig aldrig, "Aham," sig altid, "Ja."
    • Brug aldrig "Nah" som erstatning for "Nej".
    • Sig altid "venligst", "tak" og "for ingenting".
    • Ved middagsbordet skal du ikke råbe: "Hey far, send saltet!" Sig, "Far, kan du passere saltet, tak?"
    • Når du skriver en besked til dine forældre eller et sted, vil de se (som i køleskabet) skrive korrekt, lave et godt brev og gøre brug af det gode ordforråd, du kender. Glem ikke scoren.
    • For eksempel:
    • "Jeg skal hjem til min mine Raquel, og jeg vil være væk i en time, te!"
    • "Mor, jeg går til hver af min ven Raquel. Jeg er væk i en time. Farvel. "
    2
    Når dine forældre er ude og ikke kan høre dig, skal du vende tilbage til din normale talemodus. Men pas på, når du er sammen med dine venner, kan den høflige måde undslippe utilsigtet.
  • Metode 2
    At være "Nice" hjemme

1
    Gør ikke gøremålene, når du bliver spurgt, men gør det, når dine forældre tænker på noget andet end om du gjorde opvasken eller gjorde værelset. Spørg, "Far, hvordan var din dag" og "Mor, hvad har du til hensigt at gøre i dag?" Forstyr ikke dem, når de taler, små engle gør det ikke!
    2
    Fortæl ikke dine brødre, du falder respekt! Hvis de er yngre, vil de nok fortælle deres forældre, eller hvis de er ældre, kan de forsøge at afpreske ham. Vær også rar på dine søskende og lad dem lide dig. Du er deres ven og de beundrer dig. Vær så venlig for dem som det er for dine forældre.
    3
    Følg ikke disse råd på én gang. Dine forældre vil helt sikkert lægge mærke til, hvis du begynder at optræde sådan ud af ingenting, arbejdes gradvist på dine manerer. Måske endda lave en joke i starten, som med en britisk eller fransk accent. Og så fortsæt med at være venlig. Følelsen af ​​formaliteten vil holde, men det bliver ikke underligt eller pludseligt.
  • tips

• Husk at følge skemaerne. Kom ud og fest som om der ikke er nogen i morgen, men kom hjem på det rigtige tidspunkt!
    • Vær så venlig for lærere som det er for dine forældre. Alle de udførte opgaver og en bulletin med høje karakterer og komplimenter fra lærerne. Perfekt!
    • Hvis dine forældre ved, at du har optrådt "nice" for nylig, skift ikke over natten! Må ikke handle på en måde, som de mener er ikke rigtig! De vil vide, at der er noget galt!
    • Glem ikke at ændre, når du er sammen med dine forældre eller når du ikke er med dem. Forestil dig den lille engelknap, lille djævel, lille engel, lille djævel ... Men husk altid at være i engelsknappen med dine forældre.
    • Husk ikke at smile, når du er "optræder" eller dine forældre vil vide, at du er op til noget.
    • Gør dit hjemmearbejde! Hvis du ikke gør dine lektier, vil dine forældre vide, at du ikke er god.
    • Brug aldrig spøgelse! Små engle forbander ikke (i det mindste ikke foran deres forældre, når de forsøger at se uskyldige).
    • Lad ikke noget flygte! Det sidste du har brug for, er dine forældre, der finder ud af, at du fejler det hele!
    • Løg ikke, selvom du forsøger at se uskyldig. Dine forældre vil nok finde ud af, og det ville ødelægge alt for dig.
    • Fortæl ikke dine forældre, at du skal til et sted, når du er til en anden. Det går altid galt. De kan ringe til dig, fordi du sover i en vens hus, når du rent faktisk er midt i en fest, hvor flere mennesker råber. De vil opdage sandheden før eller senere!
    • Hold altid manerer!
    • Vær bange. Hvis du er bange for dine forældre, vil du være snillere for dem.
    • Påmindelse: Jo mindre du kommunikerer med dine forældre, jo bedre. Hvis du har en vane med at gøre ting, de ikke kan lide, som at bande, er chancerne, at du vil gøre det foran dem. Så hold kommunikationen kort, dette hjælper med at lade intet undslippe. Når du skal sige noget, vær hurtig og sød.
    • Glem ikke, at dine forældre allerede var unge og sikkert har prøvet alt dette, så de kan se igennem dine løgne.

advarsler

• Lad dine forældre ikke finde ud af at du læste denne side! Slet din historie, hvis du kan eller fortælle det var en ven til din bror. Sig aldrig, det var en ven af ​​din eller det kunne blive en dårlig indflydelse i deres øjne.
    • Undgå at være den lille djævel, når du er tæt på dine forældres venner. Nyhederne løber hurtigt, og de kan finde ud af det.
    • Sørg for, at hvis du gør noget forkert eller flytter til et sted, hvor du ikke skal være, er der ingen chance for dine forældre vil dukke op! Hvis du tror at de kan gå ud en tur nær hvor festen vil være hos en vens hus, er der store chancer for at blive fanget.
    • Hvis der er besøgende i huset, fungere som en engel for evigt! Hvis de bliver natten, vær endnu sødere. Vær gæstfri og elskværdig, men overdriv det ikke.
    • Gør ikke noget, der ville sætte dig i fare.
    • Bliv ikke en engel! Formålet med denne artikel er ikke at lære dig at være rart! Det får dine forældre til at tro, du er flink, når du faktisk er bare god foran dem og ikke dine venner eller andre mennesker.
    • Ring ikke til din mor og fars forældre, medmindre de er enige.

Nødvendige materialer

• Venner, der ved, hvordan man handler som engle
    • Dejlige sæt til at bære foran forældre
    Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com