Sådan bliver Sønnen med hvem dine forældre altid drømte

At blive et perfekt barn kan være vigtigt for nogle børn, der føler, at de ikke kan opfylde deres forældres forventninger. Her er nogle tips og råd til, at du bliver det barn, dine forældre altid har drømt om.

trin

Billede med titlen Bliv barnet dine forældre altid drømt om trin 1
1
Elsk dine forældre ubetinget. Det betyder at elske dine forældre og familie, uanset hvad de gør for dig. Når de bliver vred på dig for noget, du har gjort, er det normalt at føle sig lidt vred, men det er ikke sjovt at sige til dig selv: Jeg hader min mor / far ... Du bør altid elske dem i enhver situation.
  • Video: Overcoming hopelessness | Nick Vujicic | TEDxNoviSad

    Billede med titlen Bliv barnet dine forældre altid drømt om trin 2
    2
    Overhold dine forældre. Har du nogensinde hørt nogen sige, at "dine forældre ved hvad der er bedst for dig"? Nå det her normalt være sandt. Uanset hvor meget du synes, det er rigtigt, er det normalt din mor, der har ret. Indse, at du bare er et barn, de har meget mere erfaring end dig, og de gør nok det for at beskytte dig. Det er svært at huske dette, når du argumenterer med dine forældre, så skriv i din hånd eller håndled: "Pligter kommer før sjov. Mine forældre ved, hvad der er bedst for mig." Dette kan hjælpe dig med at huske at gøre, hvad de siger.
  • Video: There is no judgement! Reflections after a Near-Death Experience -Jeff Olsen (Norwegian subtitles)

    Billede med titlen Bliv barnet dine forældre altid drømt om trin 3
    3
    Du kan ikke altid få hvad du vil. Hvis du vil have et legetøj eller noget, og dine forældre siger "nej", beder du ikke. Spørg dette: "Hvad kan jeg at gøre at gøre det? "Sørg for at du siger" Jeg kan gøre det ", de vil se dig som en smule mere moden. Men du skal virkelig gøre, hvad du lovede, snakker du ikke ud af din mund.


  • Billede med titlen Bliv barnet dine forældre altid drømt om trin 4
    4

    Video: The Kurds: The Most Famous Unknown People in the World | Stephen Mansfield | TEDxNashville

    Handle moden En god søn vokser tidligt og er moden. Det betyder ikke, at du skal stoppe med at lege med dit legetøj og begynde at spille skak, du bør nyde dit barns liv, men du bør også vide, hvornår man skal handle moden.
    • Tænk før du snakker: Før du fortæller dine forældre, at de er idioter, eller at de ikke ved hvad de taler om, tænk over det. Ved du, hvordan man gør halvdelen af ​​det, dine forældre ved, hvordan de skal gøre? Hvordan ændrer du en bils olie, udfylder en checkbook, filafkast eller alle de andre ting, som voksne gør? Sandsynligvis ikke. Så før du siger noget uhøfligt, skal du sørge for, at du ved, hvor du kommer ind.
    • Accept konsekvenserne: Hvis dine forældre fortæller dig at gå til dit værelse, fordi du har svaret, accepter, ikke argumenter, fordi du sandsynligvis har det forkert, og de har ret. Det er trist, men det er sandheden. De forsøger bare at lære dig de færdigheder, du har brug for at vokse.
    • Lyt: Du skal lytte, lytte, lytte. I stedet for tantrums, lyt til hvad de skal sige og ikke være envis. Tænk over det.
  • Billede med titlen Bliv barnet dine forældre altid drømt om trin 5
    5
    Undersøg højre. Undersøg lidt hver nat for at løse de fag, der læres i skolen i dit sind. Sørg for at skrive alt ned i en kalender. Har høje karakterer i alle fag.
  • Billede med titlen Bliv barnet dine forældre altid drømt om trin 6
    6
    Læs meget, dine forældre vil elske dette, da du bliver smartere og forbedrer dine portugisiske noter! Jo større bøger, desto bedre!
  • tips

    • Aldrig argumentere. Men hvis du argumenterer, skal du ikke kvæle. I stedet lyt og gentag det du har lært.
    • Vis dine lektier til dine forældre hver dag, og vær ikke bange for at bede om hjælp.
    • Tilbring tid sammen med dine forældre hver dag, så sørg for at de ved, at du elsker dem.
    • En anden ting, der får dig til at se mere moden, er ikke at argumentere for din bror, være kærlig med ham, og hvem ved, selv hjælpe dig med nogle af dine opgaver (bare lad ham ikke drage fordel af dig).

    advarsler

    • Vær et barn, sørg for at nyde din barndom bare for at være et perfekt barn.
    • Gør det ikke gør det kun for selvinteresse (prøv at vinde et legetøj, vær bedre end din bror mv.).

    * Hvis dine forældre tvinger dig til at være perfekte gennem magt, fortæl dem hvad der sker med en lærer eller til politiet, med det samme.

    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com