Sådan bliver du sur og find job

Skamhed kan gøre det sværere at søge arbejde. I en verden fuld af ekstroverter kan den skæve ambition være at være så selvsikker og ambitiøs som mange områder kræver. Heldigvis er der taktik til at hjælpe dig med at bruge dine styrker og finde et job, der passer dig. Få mere at vide om dette i trin 1.

trin

Del 1
Vurdering af dine styrker og svagheder

Billedbetegnelse Find et job som en skørt person Trin 1
1
Vurder dit niveau af skønhed. Tænke lidt om din personlighed og vurdere din skamhed kan hjælpe med at få den selvkundskab, der er nødvendig for at kunne markedsføre dig selv effektivt. Når du ved, hvor genert du er, og hvilke situationer der virker mere skræmmende, kan du bedre forberede dig til at klare udfordringerne. Spørg dig selv:
  • Har jeg altid været genert?
  • Er jeg genert ind og ud af arbejdet?
  • Er min skamhed primært relateret til at søge et job?
  • Overvejede folk mig genert i mit sidste job?
  • Billedbetegnelse Find et job som en skør person Trin 2
    2
    Forberedelse hjælper med at beskæftige sig med skygge i jobsøgningen selv. Hvis dine svar på ovenstående spørgsmål tyder på, at det meste af din skamhed er relateret til den specifikke situation - at fremme dig selv, håndtere interviews, møde potentielle arbejdsgivere og kolleger osv. - at forberede sig på disse specifikke situationer kan hjælpe at overvinde problemet.
  • © 2024 HodTari.com