Sådan organiserer du dit skrivebord

Et digitalt arbejdsområde ligner en fysisk - hvis du ikke holder det organiseret, vil rodet overtage. Dette er nogle tips til at opretholde organisationen af ​​dit arbejdsområde.

trin

Billedets titel Organiser dit skrivebord Trin 1
1
Organiser dine filer i mapper. Organiser dem efter år og ved "hierarki". Opret undermapper for hver type program. Brug klare, præcise navne.
  • Billedets titel Organiser dit skrivebord Trin 2
    2
    Identificer filerne efter farve. Brug farver efter vigtighed. Brug en stærk farve til "presserende" elementer og mindre attraktive farver til mindre vigtige opgaver.
  • Billedets titel Organiser dit skrivebord Trin 3

    Video: Organiser din entre

    3
    Flyt mapperne til andre mapper. Placering af dem på harddisken (som i "Mine dokumenter") frigør plads på skrivebordet og gør det mere ryddeligt. Hvis du foretrækker, skal du oprette genveje på skrivebordet ved at tage dig til yndlingsprogrammer eller mest anvendte programmer.


  • Billedets titel Organiser dit skrivebord Trin 4
    4
    Vælg et attraktivt tapet. Hvis du vælger et billede, der fortjener at blive set, vil du sandsynligvis holde skrivebordet gratis. Vælg en favorit eller flere roterende billeder.
  • Billedets titel Organiser dit skrivebord Trin 5
    5
    Rengør arbejdsområdet med jævne mellemrum. Se akkumulerede filer, når du keder dig eller under arbejdsafbrud. Dette kan gøres regelmæssigt, f.eks. En gang om måneden.
  • Video: HVORDAN ORGANISERE SKRIVEBORDET MED FENCES!

    Billedets titel Organiser dit skrivebord Trin 6
    6
    Brug guiden Desktop Cleanup. Hvis din version af Windows har det, kan du bruge dette automatiske værktøj. Klik på "Start" og derefter "Kontrolpanel." Klik på "Tilpas skrivebord" på fanen "Desktop". Vælg indstillingen "Clear Desktop Now". Du kan også køre dette værktøj med jævne mellemrum. Guiden flytter ubrugte elementer til en filmappe. Dette er det digitale svar til at samle alle papirerne på dit skrivebord og afspille dem i en mappe.
  • Billedets titel Organiser dit skrivebord Trin 7
    7

    Video: Sådan organiserer jeg mit liv
    Del på sociale netværk:

    Relaterede

  • © 2024 HodTari.com