Hvordan man beder og modtager hjertets ønsker

Har du nogensinde bedt om noget, men det føltes som om Gud ikke lyttede, da du ikke modtog din anmodning? Det er vigtigt at huske, at beder ikke er en garanteret billet for at få det, du beder om. At øge troen og finde lykke i hans vejledning vil efterhånden bringe dine bønners ønsker. Når du har styrket dit forhold til Gud, vil du begynde at modtage det, du vil have ud af livet.

trin

Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 1

Video: Jeg har mistet 5 års bønner. Hvad nu? - Dr. Kamran Shah

1
Løs problemet - ikke negativt - men gå direkte til svaret med uvældet tro på Faderens vilje og til hans gavn ved at gøre gode ting for dem, som han elsker. Gør hvad du kan.
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 2
    2
    Præsentér dine anmodninger med tro / positivt (uden at tigge), for den bedste lærer bad altid til "Faderen" på denne måde: "Fader, jeg beder til, at jeg har det godt på det, og husk alt det, jeg muligvis nødt til at gå igennem det med gode resultater. Herre, jeg håber din velsignelser, og kan Din vilje ske i mit liv."Dette gælder for forretninger hjemme og i skole. Spørg om vejledning fra din almægtige far. Spørg altid om hans tilladelse og velsignelser om alt hvad du gør - vær sikker på at bede om dine drømme.
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 3
    3
    Undersøg, at du forstår dit ansvar og materialet - lær og vis dig selv, at du ikke behøver at skamme sig, når du har gjort din del og tilpass dine ønsker til Guds vilje! Så stol på Gud for at styrke dig.
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 4
    4

    Video: Sahâbas og Salafs tilbedelse - Det fulde oplæg (30. uge) - HD

    Vær en god medarbejder eller elev, der kender dine egne styrker og evner. Ved at du har det privilegium at bede om hjælp i en situation og overvinde din tvivl. Gud velsigner dem, der tror på ham og handler i den tro med tillid til ham. Den anden ting du skal gøre er at arbejde for dine drømme. Tænk altid positivt på dem. Husk altid dette ordsprog "Hvis andre kan, hvorfor kunne jeg ikke?"
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 5
    5
    Ore: er din nøgle, men din tro lægger ikke kun nøglen i låsen, men bliver også nøglen, når du tror på Guds svar: "Du må tro." Gud lover at vise dig hans vilje i Joh 16:13: "Men når sandhedens ånd kommer, skal han vejlede jer i hele sandheden. Han vil ikke tale til dig same tale kun, hvad han hører, og vil annoncere til dig som skal komme. " Jeremiah 33: 3, "Ring til mig, og jeg vil svare og fortælle dig store og ufattelige ting, som du ikke kender."
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 6
    6
    Gudskelov før: "Jeg ved, at du har givet mig et godt sind og god evne. Hjælp mig til at vise din kærlighed til andre." Bed med taknemmelighed: "Vær viet til bøn, vær opmærksom og taknemmelig." Kolosserne 4: 2
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 7
    7
    Tilgive dem, der har lavet en fejl med dig. Tilgiv dig at blive tilgivet! Vær fredsmænd og hold fred ...
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 8
    8
    Sig tingene ved at blive enige om tro: det kan du gøre ved en åndelig lov. "Ord af tro på Gud" er de mest magtfulde ting i universet. Gud sagde: "Lad være lys," og der var lys. Det var hans vilje. Ja, det er som om tyngdeloven fortæller dig, at du ikke kan holde dig i luften for længe. Så må du tro på, at Guds løfter (Hans vilje) er som visse love som tyngdekraften. Tro på at modtage.
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 9
    9


    Vær tilfreds med det svar, der allerede er din! Det er det, det er din. Du skal fortsætte med at rose Gud for svaret, uanset hvad det er - selvom du ikke er enig med det øjeblik eller den måde det kommer på.
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 10
    10
    Vælg at opfylde betingelserne, som f.eks. At fortsætte med at gøre "godt", "tillid", "begå" (alle dine måder) og "glæde" i Herren.
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 11
    11
    Tilpas dine ønsker med godt: elsker og hjælper andre, og med hvad der er "ydmyget, acceptabelt, godt og behageligt" for andre og især for Herren ...
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 12
    12
    Løft dit hoved. Fortsæt med at tro - Kig op og vent på svarene, der kommer, og lad dem komme i kraft Guds vilje. Hvis dine drømme ikke går i opfyldelse, må du ikke blive deprimeret, og overhovedet ikke miste håbet. Husk altid at der altid er et formål i enhver fiasko og succes. Når Gud lukker en dør, åbner han en anden dør.
  • Sådan bliver du velsignet

    Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 13
    1
    Bed, men først må du respektere og forherlige Gud på din egen måde... og vil at overholde ønsker af dit hjerte (i essensen af ​​dit væsen) baseret på for eksempel hvordan du behandler andre og måler retfærdighed for andre.
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 14
    2
    "Enig med Gud", og hvis hjerte ønske kommer fra tro, ikke fra tvivl, men fra kærlighed, venlighed, retfærdighed, solidaritet, tilgivelse og uden at forvente noget til gengæld, så vil der være en god belønning - muligvis på jorden - fordi hjerte ønsker de havde ret i Guds øjne. Han ser alt.
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 15
    3
    Forvent ikke Gud spille nogle gaver til en person, der ville disrespect og ikke bruge gaven godt, eller endog disrespect andre, ville forråde og lyve, ville være uretfærdig og dum med de svagere end han og så videre. Dette vil aldrig fungere!
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 16
    4
    Forvent konsekvenser nu og senere for Forkerte og dårlige ønsker (være uretfærdigt, egoistisk, voldelig) - især hvis disse lovovertrædelser ikke er bekendt, og hvis du ikke omvender dem, og hvis du ikke tilgiver andre for lignende forbrydelser. Gud ved, og det er retfærdigt.
    • Retfærdighed kommer og du vil modtage dit hjertes ønsker, så vær opmærksom på dårlige holdninger eller din belønninger kan være modsat af dine ønsker, før eller senere.
  • Billedets titel Bede og modtag hjerteets ønske Trin 17
    5
    Beslut dig at opfylde din ønsker på gud af god form, så: (1) Søg ham flittigt - (2) Tro det Han er og (3) hvilke Han belønner dem, der søger ham fra hjertet.
    • Ingen er perfekt, men Gud er altid bare. Han ved, hvordan man accepterer sin nåde, sine gaver, hvordan han deler sin dygtighed og viden og tilgiver dem, der søger tilgivelse og ikke afviser de svage og håbløse.
  • Ha tro - husk at Gud reagerer i sin tid og ikke i vores, men giver aldrig op, uanset hvor svært situationen er. Og tro at han allerede svarer på din bøn ... det er den lille ting, der hedder "tro"! Skabelon: grøn Salme 37: 1-5

    tips

    • Du bør altid afværge negative tanker og situationer fra dig! Hold altid dine positive tanker og fortsæt, uden at hindre hindringer for dig! Tænk positivt og gå!
    • Dine bønner af tro vil aldrig dø, men vil stige op til Faderen.
    • Du må aldrig bekymre dig, om Gud hører dig, eller hvis han er ligeglad, fordi han altid bryr sig og respekterer troen.
    • Forbered dig på at få dine ønsker opfyldt i Guds vilje og magt, som du gør din del med at forberede sig til at spørge og modtage.


    Skabelon: grøn Ordsprogene 16: 3

    • Spørg, og du vil modtage.
    • Gud kan ikke lyve, og han sagde: Bed om, at Guds vilje vil ske på jorden, i tro, tro og "du vil modtage."
    • Guds tilladte vilje er grænsen, når du fokuserer på at bede Gud om, at hans vilje bliver gjort i dit liv. Lad ham have kontrol, stole på og tro på ham!
    • Du kan hurtigt og lægge uvæsentlige ting til side for at være mere ydmyge og være i stand til at justere dine ønsker med Guds vilje.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com