Sådan laver du en Novena til Santa Terezinha

Santa Terezinha lovede at han ville hælde roser fra himlen efter hans død. Hun lovede også, at de, der bad for hende, altid ville modtage et svar. Hans forbønsbøn er meget kraftig før Guds trone. Dette er en novena på 5 dage til Santa Terezinha.

trin

Billede med titlen Sig en novena til St. Therese den lille blomst Trin 1
1
Sig denne bøn: "Santa Terezinha, en yndlingsblomst af Jesus og Maria, beder jeg om dig: saml en rose fra himmelens haver og send den til mig med en besked om kærlighed, sundhed, fred og ro for min sjæl. nåden jeg har brug for så meget og fortælle ham, at jeg vil elske ham hver dag mere og mere.
  • Billede med titlen Sig en Novena til St. Therese den lille blomst Trin 2
    2
    Sig ovenstående bøn mere 5 Vores Fader 5 Hail Marys og 5 Glories hver dag.


  • Billede med titlen Sig en Novena til St. Therese den lille blomst Trin 3
    3
    Denne bøn skal siges om 5 sammenhængende dage før kl. 11:00.
  • Billede med titlen Sig en Novena til St. Therese den lille blomst Trin 4
    4
    På den femte dag, efter at have afsluttet det femte sæt bønner, tilbyder vi et andet sæt 5 Vores Fader, 5 Hail Marys og 5 Glories.
  • tips

    • Prøv at gentage denne bøn hver dag på samme tid, så du ikke glemmer det. (Det er nok derfor, det er bedst at bede før kl. 11.)
    • Bed med tillid.
    • Hvis du ikke får en rose den 5. dag, skal du ikke modløses. Santa Terezinha lytter altid og vil reagere i Guds tid. Fortsæt med udholdenhed.

    advarsler

    • Husk at vi ikke får hvad vi ønsker. Vi modtager fra Herren og fra Hans Fader, hvad der er bedst for os. Så bede med tro, vel vidende at du bliver hilst velkommen og kærtegnede.
    • Dette er en bøn, ikke "magi". Det er en åndelig hengivenhed, der hjælper os med at komme nærmere Jesus gennem St. Terezinha`s forbøn.
    • Ifølge Romerne 1:16 skal vi ikke skamme os for evangeliet, for det er Guds kraft til frelse for alle, der tror: først for jøderne og derefter for hedningerne. For i evangeliet åbenbares Guds retfærdighed, en retfærdighed, der er ved tro, fra først til sidste, som det står skrevet: "Den Retfærdige skal leve ved Troen".
    • Dette er både vokal og mental bøn. Forsøg at fokusere på betydningen af ​​de bønner, der reciteres, og spørg Jesus psykisk om "at gøre hans vilje." Vorherre hører og besvarer alle bønner. Denne form for bøn involverer både krop og sind, det vil sige personen som helhed, mens han reciterer bøn.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com