Hvordan man begraver Saint Joseph

At begrave en statue af St. Joseph er en traditionel populær praksis for at sælge fast ejendom. Den nøjagtige positionering af statuen kan variere afhængigt af informationskilden, men der er en generel procedure at følge.

trin

Del 1
Begrave statuen

Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 1
1
Køb en statue af Saint Joseph. Vælg en lille og enkel mulighed, der bliver lettere at begrave. Statuer af helgener kan købes hos katolske eller online-butikker.
  • Den ideelle størrelse er mellem 7 og 10 cm.
  • I dag kan du endda købe et kit til salg af huse i St. Joseph i nogle butikker og fast ejendom. De kommer normalt med en lille statue af helgen, et bønkort og instruktioner om øvelsen.
  • Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 2
    2
    Wrap statuen med en klud for at beskytte den. Sæt en ren, blød klud eller lignende materiale flere gange rundt på statuen, der dækker alle sider, herunder top og bund. Du kan også placere statuen i en forseglet plastpose til ekstra beskyttelse.
    • Du kan også indpakke statuen i plastik eller placere den direkte inde i plastikposen uden at bruge kluden. Tanken er at undgå snavs og skade så meget som muligt.
    • At involvere statuen har praktiske grunde, men det er også et tegn på respekt. St. Joseph er en helgen, så vis en vis respekt for ham.
  • Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 3

    Video: Joseph's 1900 Year Old Leap of Faith, Position Yourself in The End Times | Neville Johnson

    3
    Begrave statuen. Grave et hul dybt nok til statuen i din baggård. Sæt helgen inde i ham og dækk med jorden. Den nøjagtige positionering af statuen afhænger af hvem der underviser i sympatien, der er ingen konsensus om det punkt.
    • Den mest almindelige tradition siger, at den burde være begravet i nærheden af ​​"Sælg" skiltet eller i nærheden af ​​gaden. Placer statuen inde i hullet på hovedet og vendt mod huset.
    • Andre insisterer på, at hun skal stå over for vejen for at symbolisere handlingen om at forlade huset.
    • Nogle traditioner foreslår også at placere statuen stående eller liggende, pegede på huset.
    • En anden mulighed er at begrave det om en meter væk fra bagsiden af ​​huset eller på bagsiden af ​​haven.
  • Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 4
    4
    Du kan også bruge en blomsterpotte. Hvis du bor i en lejlighed eller ejerlejlighed, kan du ikke have en gård til at begrave statuen. Under sådanne omstændigheder skal du bruge en stor vas på et dæk, gårdhave eller vindue
    • Der kan være planter i puljen, men det er ikke strengt nødvendigt.
    • Resten af ​​sympati forbliver den samme. Pak sainten i en klud af beskyttelse og behandle ham med samme grad af ærbødighed.
  • Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 5

    Video: Nonnerne fra Den Franske Skole

    5
    Hvis du foretrækker det, skal du bare placere en statue af Saint Joseph i dit hus. Hvis ideen om at begrave en helgen virker respektløs for dig, skal du bare have en statue i dit hus. Sæt det et eller andet sted med en visning af "Sells" -tegnet, som i et vindue eller en tæller.
    • I dette tilfælde er det ikke nødvendigt at pakke statuen rundt for at beskytte den.
    • At begrave statuen er en sympati og udgør ikke en katolsk doktrin. Der er ingen lære om at begrave en statue af St. Joseph vil hjælpe med salget af dit hus. Lærerne tyder på, at bede saintens hjælp til at sælge fast ejendom kan hjælpe, og det er derfor, at have sin statue hjemme kan hjælpe så meget som at begrave hende.
  • Del 2
    Lav en bøn

    Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 6
    1
    Bed tæt ved den begravede statue. Derefter begrave statuen og bede til Saint Joseph for hans forbøn. Bønnen kan variere, og du kan læse en klar eller bede fra hjertet.
    • Nogle bønner "truer" helgen, i det væsentlige at han skal sælge sit hus for at blive gravet op. Men det går lidt imod de værdier, der er involveret i at bede om forbøn, så du vil hellere undgå denne tilgang.
    • Du kan lave en simpel og ydmyg bøn som følgende:
      • "O velsignede St. Joseph, venlig far, trofast vogter af Jesus, kysk ægtefælle til Guds Moder, beder jeg jer om at bede sammen med mig, priste Gud Fader gennem hendes guddommelige Søn, der døde på korset og opstod igen for at give nyt liv til os syndere Bed om, at vi kan få den evige Fader favor vi spørge: .. sælge vores hus Blandt splendors af den kærlige Guds nærvær, så glem ikke de sorger på dem, der græder for deres bønner og de af dine mest hellige kone. , vor Frue, må Jesu kærlighed svare på vores håb, Amen. "


  • Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 7
    2
    Bed hver dag, indtil huset er solgt. At bede på begravelsens tidspunkt er god, men gentagende bøn for forbøn hver dag demonstrerer en større grad af tro og glæde. Du kan altid bede den samme bøn eller variere.
  • Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 8
    3
    Prøv at lave en novena. I stedet for at sige en standardbøn hver dag, skal du prøve at lave en novena, et sæt bønner, der er indgivet over ni dage. Der er forskellige variationer, men generelt er det kun at bede den daglige bøn og derefter bede en "vor Fader". Du kan prøve følgende novena:
    • Dag 1: O Gud, som leder dem, der lytter og hjælper dem, der hører hans stemme, taler som du gør med Saint Joseph og hjælper mig med at udføre de opgaver, som er tildelt mig.
    • Dag 2: Gud, du, der elsker dit folk og velsigner de fælles liv, der lever i stilhed. Bless det jeg gør, som Saint Joseph velsignede det på de mest diskrete og enkle måder og tillade alt, hvad jeg gør, for at blive gjort med kærlighed.
    • Dag 3: Gud, altid trofast, som altid husker os i tide for at afsløre hans velsignelser. Hjælp mig til at stole på dig, som St. Joseph trofast betroet og aldrig lade mig miste troen på de vidunderlige velsignelser, der er blevet lovet mig.
    • Dag 4: Guds familie, velsigne min. Hold os trygge og lad aldrig det onde komme imellem os. Må fred være i vores hjerter.
    • Dag 5: O Gud, der elsker børn, vær venlig over for vores børn i dag. Giv dem troens øjne for at se nu, et kærligt hjerte at byde på livet og et sted ved din side for evigt.
    • Dag 6: Guds himmelske hjem, velsigne vores hus på jorden. Lad Maria og Josephs ånd sidde ved vores bord, forme vores ord og handlinger og velsigne vores børn.
    • Dag 7: Gud vor Fader, giv din faderlige ånd til dem, der er forældre nu. Ligesom Joseph, giv dem kærlighedshjerter dedikeret til deres koner og børn og styrke til tilgivelse og tålmodighed.
    • Dag 8: Giv ly, o Gud, til dem der har brug for det og samle de opdelte familier. Giv os nok at spise og anstændigt arbejde for at tjene vores brød. Pas på os, Herre.
    • Dag 9: Salig alle familier, Herre, især dem, der har brug for. Vi husker hans sønns liv, vi beder for de fattige, for dem, der ikke har et godt hjem, for dem i eksil. Giv dem en beskytter som Joseph, Gud.
  • Del 3
    Fri statuen

    Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 9
    1
    Unearth statuen, når huset sælges. Når kontrakten er underskrevet, og de endelige detaljer er i orden, skal du fjerne sainten. Pak om den beskyttende klud og vask det snavs, der har ramt statuen.
    • Troen siger, at hvis du forlader den begravede statue, vil de nye ejere af huset ikke være i stand til at blive der for længe. Huset vil skifte hænder, indtil det endelig er gennemsyret.
    • Der er intet bevis for, at dette virkelig sker, men i det mindste afværger statuen.
  • Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 10
    2
    Tak. Tilby en takk, først til Gud og derefter til St. Joseph for hans forbøn. Du kan tilbyde en spontan bøn med ord fra dit hjerte, eller bede en bøn skrevet i taksigelse. Uanset hvad det er, er det vigtigt at bede oprigtigt.
    • Et eksempel på en bøn af tak er som følger:
      • "Himmelske Fader, jeg takker for mit liv og alt det, der er blevet deponeret hos mig og alle mennesker på denne dag og hver dag. Tak for det gode og det dårlige, for forståelsen af ​​tilgivelse og for din hellige magt uden vi ville ikke have noget. Tak for i dag for alle dine velsignelser, dine gaver, din endeløse kærlighed til os. Selv om vi er alle syndere, beder jeg dig om at tilgive mig hver dag for det jeg har gjort galt uden at bemærke . Selv hvis alle er kort herligheden fra Gud, jeg takker dig for at ofre sin eneste søn Jesus Kristus for alle vores synder. du og kun du kender os, Fader, og vide, om vores hjerter er sande. Så endnu Tak med hele mit hjerte og sjæl, i Kristi navn, jeg beder, Amen. "
  • Billede med titlen Bury St. Joseph Trin 11
    3
    Vis statuen på et ærested i dit nye hjem. Da St. Josephs forbøn hjalp med at sælge sit hus, er det sædvanligt at udsætte helgen i sit nye hjem for at vise taknemmelighed og ærbødighed.
    • Det behøver ikke at være noget fancy. Du skal blot placere statuen på en hylde eller et bord.
  • tips

    • Tro det. Begravelse af en statue af St. Joseph skal ske som en trosakt og ikke som en overtro eller tillid. Vær venlig hilsen, beder ærligt og tror, ​​at den hjælp du spørger, kommer din vej.

    Nødvendige materialer

    • Statue af Saint Joseph OR kit til salg af huse i São José
    • Beskyttende klud
    • Ziploc plastpose

    Kilder og citater

    Vis mere ... (3)
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com