1
Bed tæt ved den begravede statue. Derefter begrave statuen og bede til Saint Joseph for hans forbøn. Bønnen kan variere, og du kan læse en klar eller bede fra hjertet.
- Nogle bønner "truer" helgen, i det væsentlige at han skal sælge sit hus for at blive gravet op. Men det går lidt imod de værdier, der er involveret i at bede om forbøn, så du vil hellere undgå denne tilgang.
- Du kan lave en simpel og ydmyg bøn som følgende:
- "O velsignede St. Joseph, venlig far, trofast vogter af Jesus, kysk ægtefælle til Guds Moder, beder jeg jer om at bede sammen med mig, priste Gud Fader gennem hendes guddommelige Søn, der døde på korset og opstod igen for at give nyt liv til os syndere Bed om, at vi kan få den evige Fader favor vi spørge: .. sælge vores hus Blandt splendors af den kærlige Guds nærvær, så glem ikke de sorger på dem, der græder for deres bønner og de af dine mest hellige kone. , vor Frue, må Jesu kærlighed svare på vores håb, Amen. "
2
Bed hver dag, indtil huset er solgt. At bede på begravelsens tidspunkt er god, men gentagende bøn for forbøn hver dag demonstrerer en større grad af tro og glæde. Du kan altid bede den samme bøn eller variere.
3
Prøv at lave en novena. I stedet for at sige en standardbøn hver dag, skal du prøve at lave en novena, et sæt bønner, der er indgivet over ni dage. Der er forskellige variationer, men generelt er det kun at bede den daglige bøn og derefter bede en "vor Fader". Du kan prøve følgende novena:
- Dag 1: O Gud, som leder dem, der lytter og hjælper dem, der hører hans stemme, taler som du gør med Saint Joseph og hjælper mig med at udføre de opgaver, som er tildelt mig.
- Dag 2: Gud, du, der elsker dit folk og velsigner de fælles liv, der lever i stilhed. Bless det jeg gør, som Saint Joseph velsignede det på de mest diskrete og enkle måder og tillade alt, hvad jeg gør, for at blive gjort med kærlighed.
- Dag 3: Gud, altid trofast, som altid husker os i tide for at afsløre hans velsignelser. Hjælp mig til at stole på dig, som St. Joseph trofast betroet og aldrig lade mig miste troen på de vidunderlige velsignelser, der er blevet lovet mig.
- Dag 4: Guds familie, velsigne min. Hold os trygge og lad aldrig det onde komme imellem os. Må fred være i vores hjerter.
- Dag 5: O Gud, der elsker børn, vær venlig over for vores børn i dag. Giv dem troens øjne for at se nu, et kærligt hjerte at byde på livet og et sted ved din side for evigt.
- Dag 6: Guds himmelske hjem, velsigne vores hus på jorden. Lad Maria og Josephs ånd sidde ved vores bord, forme vores ord og handlinger og velsigne vores børn.
- Dag 7: Gud vor Fader, giv din faderlige ånd til dem, der er forældre nu. Ligesom Joseph, giv dem kærlighedshjerter dedikeret til deres koner og børn og styrke til tilgivelse og tålmodighed.
- Dag 8: Giv ly, o Gud, til dem der har brug for det og samle de opdelte familier. Giv os nok at spise og anstændigt arbejde for at tjene vores brød. Pas på os, Herre.
- Dag 9: Salig alle familier, Herre, især dem, der har brug for. Vi husker hans sønns liv, vi beder for de fattige, for dem, der ikke har et godt hjem, for dem i eksil. Giv dem en beskytter som Joseph, Gud.