Sådan viser du tillid under en skønhedstestinterview

At få et godt indtryk under et skønhedskonkurrenceinterview får dig til at skille sig ud og muligvis vinde!

trin

Billede med titlen Vær sikker under et skønhedsintervjuerinterview Trin 1
1
Gør dig klar til interviewet ved at lære mere om:
  • Dine meninger om tro, politik, aktuelle begivenheder og vigtige verdenshændelser.
  • Uddan dig selv om generel viden ofte glemt, som indehavere, organisationer, mennesker, ideer og begivenheder, der er vigtige for bud system, hvor du konkurrerer, samt embedsmænd og relevante lovgivere til deres samfund, stat og land.
  • Udfyld dit interview med en kvalitetssamtale, der indeholder interessante emner og fakta om dig. Jo mere du medtager, jo flere dommere vil kende dig og vælge dig som vinder.
  • Frem for alt være ærlig i dit interview - selvom du tror folk ikke kan huske, hvad du sagde, vil de huske den måde, du fik dem til at føle.
  • Billedbetegnelse Vær sikker under et skønhedsinteresseret interview Trin 2
    2
    Roen ned Husk at dette interview, mens det er vigtigt, ikke er en livs- og dødssituation. Ofte bliver en pige, som normalt er meget rolig, nervøs og mister kontrollen over interviewet. For at blive mere afslappet og fokuseret skal du tage 10-15 minutter før interviewet for at mentalt forberede. Tag det øjeblik for at bremse dine tanker og roe dit sind. Indånd langsomt. Husk at du har kontrol over alt, der skal ske under dit interview, og selvom du måske ikke har alle svarene, vil du slappe af og gøre det bedste du kan.
  • Billedbetegnelse Vær sikker under et skønhedsinteresseret interview Trin 3
    3
    Når du kommer ind i juryen, smil og tag øjenkontakt. Dit mål er at blive husket, og at få et godt indtryk.
  • Billede med titlen Vær sikker under et skønhedsinteressent interview Trin 4
    4
    Svar spørgsmålene sammenfattende, ærligt og på den bedste måde du kan. For eksempel, hvis en dommer spørger "hvad gjorde du for at forsvare din konservering program for grønne skildpadder?" Du skal ikke sige "jeg gjorde en masse ting at rejse penge og øge bevidstheden om problemet." Prøv noget lignende "var jeg så spændt at hæve 400 reais for grundlæggelsen af ​​de grønne skildpadder, der organiserede en bilvask i min hjemby og talte om måder at bevare det naturlige habitat for skildpadder under mine biologi klasser. jeg håber titlen Miss hjælpe mig mere bevidst folk på dette presserende spørgsmål. "
    • Et svar som det ovenfor beskrevne fortæller dommerne mere end hvad du gjorde for at redde de grønne skildpadder. Det viser, at du har en bestemt plan i tankerne for din platform og din fremtid som Miss-it vil gøre dem mere villige til at betro dig titlen og de udfordringer, der følger med det!


  • Billedbetegnelse Vær sikker under et skønhedsinteresseret interview Trin 5
    5
    Aldrig lyve. Hvis du ikke kender et svar, er det ikke en forbrydelse! Forsøg ikke at skjule. I stedet for at sige noget, "Jeg vil gerne udtale mig om dette, hvis jeg var bedre informeret om fakta. Ærligt sagt, jeg har ikke noget svar til dig."
    • Forsøg at holde fast i virkelig relevante spørgsmål og forstå, hvordan du føler om dem for at svare på opinionsspørgsmål tilfredsstillende. Hvis du er helt uvidende om noget, der har påvirket alle omkring dig, vil det give indtryk af, at du er ligeglad med det. Men hvis nogen spørger dig et spørgsmål helt uden for rammerne, skal du huske at du ikke behøver at vide alt og vidste, at andre jurymedlemmer måske anser spørgsmålet for uretfærdigt.
  • Billede med titlen Vær sikker under et skønhedsinteresseret interview Trin 6
    6
    Besvar dumme spørgsmål som "Hvad er din yndlingsfarve?"Du kan f.eks. Sige:" Min yndlingsfarve er grøn, fordi den minder om den smukke verden omkring os, og hvor vigtigt det er at passe på det. kommende generationer og dyr, som den grønne skildpadde osv. etc. "
  • Billede med titlen Vær sikker under et skønhedsinteresseret interview Trin 7
    7
    Prøv at lade dit sande selv skinne. Handler som om du talte til din bedste vens forældre. Du vil fremstå moden, ansvarlig og en god indflydelse, men stadig være dig selv. Skrat, smil og spil lidt.
  • Billedbetegnelse Vær sikker under et skønhedsinteresseret interview Trin 8
    8
    Hvis du bliver bedt om at lave en afsluttende erklæring, drage fordel af dette! Har en erklæring (højst tre sætninger), der opsummerer dit mål at være Frøken og hvorfor du skal vælges. Noget som "det var dejligt at tale med dig -... Tak for din opmærksomhed Being Miss er en ære, at jeg stræber Hvis valgt, agter jeg at få mest ud af hvert øjeblik og bruge det til gavn og glæde vælge mig venligst og hjælpe mig opfylde min drøm. Tag det øjeblik for at gøre en ægte erklæring, og lad hende være kirsebær på kagen i dit interview!
  • tips

    • Elegance er nøglen. Tag et ikke-krævende, elegant og passende udseende, der siger "dette er den bedste version af mig."
    • Husk at du ikke kun viser, hvor smart, nacn og ægte du er. Det er også nødvendigt at bestå en visuel repræsentation, som viser, at du er i stand til at tage vare på dig selv og møde et publikum. Brug noget behageligt, smukt og mindeværdigt. Brug noget tilbehør, der er dit ansigt. Hvis du støtter kampen mod brystkræft, er det bedst at bære et rosa bånd!

    advarsler

    • Øv dit interview. Spørg en person, der ikke kender dig meget godt til at være en af ​​jurymedlemmerne for at skabe en fornemmelse for, at du kender personen for første gang. Dette vil hjælpe med nervøsitet, og vil give dig en realistisk mulighed for at øve. Optag dit mockinterview og se senere. Overhold eventuelle demonstrationer af nervøsitet eller udtryk, der kan skade dig i interviewet. Brug disse oplysninger til at genkende dine særegenheder og finde en løsning. Hvis dine hænder ryster, skal du lukke dem forsigtigt. Hvis du begynder at snuble over ord, tag en dyb indånding og tænk før du taler.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com