Hvordan man skriver et afslagstavle

Et brev som dette fortæller nogen, der er forelsket i dig, at du afviser det. Det er vigtigt at skrive det godt, hvis du vil være en anstændig person og ikke ligne en orm. Også forstå, hvor vigtigt det er at tænke omhyggeligt og forstå, at den andres følelser er meget forskellige fra din.

trin

Skrivning af brevet

Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 1
1
Beslut om du vil såre den pågældende person eller forårsage den mindste smerte. Du har kun disse to muligheder.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 2
    2
    Det vil være nemt at skrive brevet, hvis du vælger den første mulighed. Lav en liste over ulemperne ved mulige mest intelligente og praktisk måde og til at forklare andre, at du afviser ham som en potentiel partner, fordi den mener kan nogen bedre. Du kan gøre det ondt endnu mere ved at betyde, at personen var meget tæt på at være interessant, og at hun skulle fortsætte med at prøve og ikke tabe håb. Du kan bruge en af ​​personens venner som et eksempel på en mere attraktiv person. Så gå til en buddhistisk tilbagetrækning og spørg, hvad den virkelige betydning af dit liv er, og hvorfor du vil være grusom.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 3
    3
    Glem kritikken i brevet, hvis du vil blødgøre blæset. Gem brevet i 24 timer og læs flere gange før afsendelse. Fortsæt med at lede efter nogen skjult kritik og afvisning. Husk at den person, der vil læse dit brev, vil undre sig over, hvad hun gjorde forkert, og hvad problemet er med hende.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 4
    4
    Gør det klart, at du vil afslutte forholdet. Lad ikke være i tvivl.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 5
    5
    Hold brevet kort.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 6
    6
    Sørg for, at du har privatlivets fred, og at personen har en flugtvej, hvis de beslutter at afvise dig personligt. Det er dog muligt, at den bedste måde er gennem en email.


  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 7
    7
    Giv en simpel forklaring til hvorfor forholdet ikke virker og fokuserer på dig og ikke personen. For eksempel kan du sige "stadig ikke forbi X", "Jeg er ikke på udkig efter et forhold lige nu", "Jeg vil hellere have et afslappet forhold til flere personer på det tidspunkt" eller "Jeg har personlige problemer, der forhindrer mig i at have et forhold." Hvis du ikke kan sige nogen af ​​de ovennævnte sætninger, så sig "Jeg føler mig ikke kærlighed i mit hjerte. Jeg forstår ikke hvorfor, men jeg kan fortælle dig, at det ikke handler om dig. "
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 8
    8
    Påmind den person, at afvisning ikke skyldes hende, selv om dette er indlysende.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 9
    9
    Fortæl personen hvordan du har bidraget eller lav en positiv kommentar til det, du har lært af det, og hvad du vil holde for resten af ​​dit liv. Hvis du ikke kan tænke på noget, skal du sørge for at nævne nogle gode tider, der er gået sammen, dem der vil være smukke minder.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 10
    10
    Ønsker held og lykke i personens fremtidige forhold og lad hende vide, at du bekymrer dig om hende, og håber, at venskabet kan overleve.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 11
    11
    Tal ikke med folk om at afslutte forholdet ud over det, der er nødvendigt. Sikkert splurge ikke. Du vil generelt godt lide folket nedenfor, hvis det er sødt og behageligt. Hvis du behandler dem dårligt og som om de ikke har nogen følelser, vil de undgå dig.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 12
    12
    Gør dig klar til at modtage et svar. Der kan være en patetisk bøn om piedade- en offensiv brev, grusom og dolorosa- en virkelig prejudicial- action blomster og et nyt forsøg på at sedução- en bærbar granat på dig, kneb eller spil. Lad folk vide, at en voldelig handling er mulig. Ellers ignorerer det. Bed personen om at tilbageholde sig høfligt, hvis han fortsætter sine gerninger i lang tid.
  • Billede med titlen Skriv et kært John Letter Trin 13
    13
    Husk, at det ikke handler om at være perfekt. Det betyder ikke, at du ikke har fejl, hvis du aldrig har modtaget et afslagsbrev. Dette er muligt, fordi du er elsket og folk accepterer dig som du er og har forstået, at den positive er mere værd end den negative. Det er muligt, at du er en narcissistisk person, eller at du ikke vil genkende muligheden for at have defekter, da du ikke mærker dem. Under alle omstændigheder, vil du modtage et afslag engang, eller kan du være så usikker som at vælge visse mennesker som partnere, fordi de ved, at de aldrig vil opgive. Tænk på de følelser, du ville føle, hvis det var et brev sendt til dig, ikke omvendt.
  • Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com