Hvordan man skriver en god joke

Vittigheder er gode til de fleste lejligheder. Der er vittigheder om ethvert emne, du kan forestille dig. Men at skabe en god joke tager tid og kræver kreativitet. Ikke alle mennesker har en kreativ og legende fantasi, men med disse få enkle trin får du folk til at grine i flere dage.

trin

Billede med titlen Skriv et godt skridt Trin 1
1
Tænk på et interessant emne. Et let mål kan være en aktuelle begivenhed, en berømthed eller noget kendt for dit publikum. Hvis du ikke har noget imod at være målet for vittigheden, skal du gøre dig selv (selvudvurderende humor fungerer det meste af tiden).
  • Billede med titlen Skriv et godt skridt Trin 2
    2
    Slå genstanden for noget seriøst ind i noget sjovt eller absurd.
  • Billede med titlen Skriv et godt skridt Trin 3
    3


    Præsentere vittigheden til et publikum og se om de kan lide det.
  • Vittigheder Ideer

    1. 1

      Video: TEST DIG SELV: Sådan bliver du ikke hacket m. FANS

      Video: Jokes og vittigheder #1

      Ordspil.
      • Min bror Cadu tabte sin cd. Nu kalder vi ham Au.
      • Slå aldrig en mand med briller. Prøv med en flyvekiller.
    2. 2
      gåder
      • Hvordan sætter du en giraf i køleskabet? Åbn køleskabet, læg giraffen inde og luk døren.
      • Hvordan sætter du en elefant i køleskabet? Åbn køleskabet, fjern giraffen, læg elefanten og luk døren.
      • Løven holder en konference. Alle dyrene deltager undtagen en. Hvilket dyr kom ikke? Elefanten, som stadig er i køleskabet.
      • Du skal krydse en flod inficeret af alligatorer, men du har ikke en båd. Hvad laver du? Var du ikke opmærksom? Bare hoppe og svømme - alle alligatorer er på lejonkonferencen.
    3. 3
      Selvafvigende humor.
      • Nogen spurgte mig om jeg vidste en god plastikkirurg. Tror du, hvis jeg mødte en, ville jeg stadig have det ansigt?
      • Kender du den følelse, når du møder nogen, og det er kærlighed ved første øjekast? Ja, det gør jeg heller ikke.
      • Jeg er i form. Rund form!

    tips

    • Du kan altid få det sjovt af dig selv at have godt materiale.
    • Et godt emne er at bruge en gruppe, berømthed eller personlighed og kigge efter noget, der er hyklerisk over den person eller noget, de har lavet sidst. Ofte er personligheder fanget i at handle i modsætning til deres tidligere tro eller gerninger. Hvis vittigheden er gjort omhyggeligt, kan du være sjov og have et godt argument.
    • En vittighed skal have en krop eller en sammenhæng. Så i slutningen af ​​vittigheden afsløres en ukendt fakta. Denne ukendte kendsgerning gør joke sjovt. For eksempel skaber du forventninger med nogle få sætninger og derefter rive det fra hinanden med slutningen af ​​vittigheden.
    • Det ville være et godt emne at være en vittighed om en berømthed eller en person, der beviser - som for eksempel i regeringen. Du kan gøre dette til en vittighed ved at mocke en persons accent eller den måde du handler på.

    Video: VI LAVER JULE SLIM! m. Rebecca Charlotte Dahl

    advarsler

    • Det er absolut vigtigt, at din vittighed er sjov. Ellers vil folk føle, at noget skal være forkert med dig, og du bliver nødt til at grine højt og sige: "Wow guys, det er bare en vittighed", indtil øjeblikket er glemt.
    • Sørg også for at din vittighed tager højde for følsomheden hos ekstremistiske grupper - aldrig fortæl et medlem, at de er joke, fordi de ikke finder det sjovt.
    • Sørg for, at din vittighed ikke er fornærmende, som en vittighed, der fornærmer nogen fra et andet løb eller dæmper det modsatte køn.
    Del på sociale netværk:

    Relaterede
    © 2024 HodTari.com