Sådan afsluttes en samtale med en pige

Hvis du taler til en pige, og du føler, at denne dialog ikke kommer til at komme dig overalt, eller du skal forlade stedet, kan du afslutte samtalen uden at være uhøflig eller udslæt. Prøv at finde en åbning og forklar at du skal forlade. Vær venlig, prøv at gøre et positivt indtryk, og altid sige farvel.

trin

Del 1
Luk forsigtigt en samtale med en person, du ikke kan lide

Billede med titlen Afslut en samtale med en pige Trin 1
1
Skift emne. Selv når du føler dig fast i kedelig samtale, er det vigtigt at behandle den anden person med respekt og uddannelse. Hvis hun taler for meget, og du ikke kan finde et smuthul, skal du prøve at ændre motivet for at bryde hendes ræsonnement. Forklar at du skal forlade.
  • Vær ikke for abrupt, og ikke ændret emnet til noget helt anderledes. Denne holdning kan virke uhøflig og nedsættende.
  • Tal noget, der indikerer at du lyttede, men samtidig kan du sige, at du skal forlade.
  • For eksempel, hvis hun taler om et skolejob, sig noget om, "Åh, det minder mig om, at jeg ikke har gjort lektionen til morgendagens klasse endnu."
  • Billede med titlen Afslut en samtale med et pige trin 2
    2
    Vent til en pause. Nogle gange er den bedste måde at finde en åbning på for at gøre en undskyldning og afslutte, at vente på en pause i midten af ​​samtalen. Disse øjeblikke er naturlige, og det ser ikke ud som om du var ved at designe en måde at springe ud. Du skal være opmærksom på, når det øjeblik kommer. Lav en spontan kommentar, der forklarer, at du skal forlade.
    • Du kan benytte lejligheden og sige: "Wow, jeg har lige set, hvad tid det er. Jeg har virkelig brug for at forlade. Det var dejligt at tale med dig. "
  • Billede med titlen Afslut en samtale med et pige trin 3
    3

Video: The Third Industrial Revolution: A Radical New Sharing Economy

Venligst introducer en anden til samtalen. En anden måde at undvige er ved at benytte lejligheden til at engagere andre i samtalen. Andres tilstedeværelse lindrer presset på dig om at skulle holde op med at tale. Du kan invitere en anden person til at deltage i samtalen, inden du tager afsted.
    • Ved at gøre dette afslutter du dit medlemskab, men lad nogen være på plads.
    • Når du ser en ven, der har fælles interesser med pigen, skal du ringe til ham eller hende for at tale og diskutere et emne af interesse for begge.
    • For eksempel, hvis pigen taler om hendes hund, og du ser en ven, der også nyder kæledyr, kan hun måske sige: "Se på Suzana der. Han elsker hunde. Vent et øjeblik, jeg er sikker på, at hun vil elske at tale med dig om det. "
  • Billede med titlen Afslut en samtale med et pige trin 4
    4
    Kommuniker gennem kropssprog. Prøv at bruge kroppen til at kommunikere subtilt, at du skal afslutte chatten og gå væk. Kropssprog er ikke altid så subtilt, så sørg for at være høflig og hensynsfuld. At komme væk fra personen kan give dig en indikation på, at du er distraheret.
    • Hvis du begynder at gabbe, se på dit ur eller mobiltelefon eller se over skulderen, kan hun overveje en uhøflig holdning og være ked af det.
    • Krydsning af dine arme eller rullende dine øjne vil få dig til at forstå, at du hellere vil være et andet sted, men det er ikke sådan en subtil holdning.
  • Billede med titlen Afslut en samtale med et pige trin 5
    5

Forklar at du skal afslutte samtalen. Når du tænker på en undskyldning for at forlade, så prøv at finde en rigtig grund. Hvis du er forsinket til en anden aftale, så kontakt os venligst. At være ærlig er normalt den bedste vej ud. Hvis du bliver fanget i løgnen, kan hun føle sig fornærmet. Hvis du skal komme op med en undskyldning, lad det være noget lille og plausibelt.
    • Du kan sige, "Undskyld, jeg skal ringe. Det var dejligt at tale med dig. "
    • Eller, "Jeg har meget arbejde at gøre, jeg ville hellere gå."
    • Undgå mere usædvanlige situationer, som f.eks. "Jeg er nødt til at gå på hospitalet for at besøge min onkel, hvem der er syg."
  • Del 2
    Lukning af en samtale, du vil genoptage

Video: ZULU Comedy Galla 2016 | Mick Øgendahl | Konsekvenser ved ytringsfrihed

Billede med titlen Afslut en samtale med en pige Trin 6

Video: How to fix a broken heart | Guy Winch

1
    Vis at du har hørt. At lave en kommentar, der opsummerer samtalen, er en positiv måde at afslutte samtalen med den hensigt at genoptage emnet senere. Dette viser at du har lyttet og opmærksom på det der er blevet sagt, men åbner også et smuthul for at sige, at du skal forlade.
    • For eksempel, hvis pigen kommenterede en bog, kan du måske sige noget som "Det ser godt ud, jeg tager et kig på det. Tak for anbefalingen. Nu skal jeg gå. "
    • Denne form for samtale er også en let-up for at tage op igen senere.
    • Du kan sige "Tak for anbefalingen, jeg læser det, og så fortæller jeg dig, hvad jeg fandt".
  • Video: Kan jeg gå med kavalergang? – SELVGLAD afsnit 3 – med Katrine Gisiger

Billede med titlen Afslut en samtale med et pige trin 7
    2
    Lov pigen. Du kan afslutte samtalen ved at demonstrere, at du nød samtalen og priste personen. På den måde vil hun vide, at du nød det til at chatte med hende, og at samtalen netop sluttede, fordi du skal forlade. Her er nogle eksempler på hvad man skal sige:
    • "Det var en fornøjelse at møde dig, men jeg skal virkelig gå!"
    • "Jeg elsker at tale med dig, held og lykke med alt. Jeg skal gå nu. "
    • "Jeg ville elske at fortsætte samtalen, men pligt kalder mig!"
  • Billede med titlen Afslut en samtale med et pige trin 8
    3
    Foreslå en anden gang for at fortsætte chatten. En god måde at afslutte samtalen ved at demonstrere lysten til at gentage dosen er ved at sige noget som "Det var dejligt at tale med dig, vi skal møde igen." Du kan lave et mere konkret forslag ved at tilføje noget som "Hvis du er fri i weekenden, lad os have kaffe."
    • Et andet alternativ er at vise interesse for at finde det igen og sige, at du vil sende en besked.
  • Billede med titlen Afslut en samtale med et pige trin 9
    4
    Stå op og smil. Et blidt smil er en simpel og effektiv måde at afslutte en samtale på, og viser hvor meget du nød at tale med pigen. Få øjenkontakt og sig noget som om "Det var rigtig dejligt at tale med dig, jeg får se dig senere." Taler i en livlig tone hjælper med at bekræfte, at hun ikke er fornærmet eller forstyrret af din exit, og efterlader dig i en mere afslappet stilling for at genoptage samtalen i fremtiden.
  • Kilder og citater

Se mere ... (7)
    Del på sociale netværk:

Relaterede
    © 2024 HodTari.com